Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Tænk: Ingen kan slå iPad

Tænk: Ingen kan slå iPad

Blandt markedets tabletcomputere er der kun én vinder, nemlig iPad. Det mener Forbrugerrådets blad Tænk.

For langt de fleste forbrugere er Apples iPad blevet de facto standard, når der vælges tablets.

Selvom Apples enhed er ganske dyr, er det slet ikke dumt at tage denne ned fra butikshylden, mener Forbrugerrådets blad Tænk, der netop har opdateret sin løbende test af tablets på det danske marked. Det skriver EPN.dk.

De nye i testen er produkter fra blandt andet Asus, Microsoft, Samsung, Google og Apple.

Selvom Asus forsøger at kapre kunder fra Samsung og Microsoft arbejder hårdt på gennembrud for Windows 8, så er det fortsat Apple der er den store konkurrent.

Tænk har givet iPad topkarakteren ”Meget god” og bedømmelsen ”Bedst i test”, som den eneste blandt de 70 testede produkter.

- ”Der er masser af gode tablets med Android, men iPad’en er bare bedre. App Store fungerer langt bedre end Google Play til tablets”, skriver Tænk.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

johnny 01-12-2012 10:17:28

Hej John

Hvad med en lign. Artikel om tænks testvinder på smartphone siden.

Er det mon Iphone5 eller samsung siii

0 0
johnny 01-12-2012 10:18:58

Mange kender sikkert svaret siden det ikke er skrevet på denne side

0 0
Rene 27-11-2012 16:48:39

Nu kommer android-fanboys efter dig John.

Men så igen hvem tager dem seriøs, de har for lang tid siden ødelagt alt for dem selv.

0 0
27-11-2012 19:38:48

Lol nej.... Vi har for lang tid siden opgivet ham....

0 0
Rene 28-11-2012 00:15:47

Super så kan man måske undgå folk som Robert, det er sjovt, men på den anden side mere sørgeligt og høre ikke hjemme på en seriøs hjemmeside.

0 0
Robert 26-11-2012 12:40:39

John nu har du lavet så mange gode videoindslag og artikler i den senere tid så kommer der lige sådan en ups'er her. Du har selv i løbet af de sidste 2 år udråbt Ipad til klart bedst på markedet og så mener ud lige det er værd at påpege at andre journalister rent faktisk deler din holdning.

Der står intet i denne artikel som du ikke har sagt før og derfor lugter det lidt af selvbekræftelse.

0 0
Mobilsiden.dk 26-11-2012 17:53:03

Hej Robert,

Tak for dine pæne od.

Du har ret. Der er ikke noget i artiklen jeg ikke har sagt.

Jeg ved ikke om det er "selvbekræftelse". Jeg har blot citeret en artikel om en undersøgelse foretaget af Tænk. Der er ikke noget "egen holdning" skrevet ind i denne artikel. Den er helt straight.

0 0
Footiefan 26-11-2012 14:37:54

Ja da, det er helt sikkert et komplot ;-)

0 0
Robert 26-11-2012 15:13:24

Komplot hvad har det med noget som helst at gøre? Den her er udelukkende tiltænkt John. Tænk dig lige om før du vil være smartass.

0 0
Footiefan 26-11-2012 16:22:11

Hold da kæft, at gå sådan amok over en artikel. Den er ude i mange medier - og ja helt sikkert fremstillet af John G, det er da klart. Smartass, tja du kan vist intet tåle, fjols!

0 0
serpent 26-11-2012 09:18:00

Tænk har til gengæld kåret S3 til vinder over iphone 5, men det kunne apostlen John ikke se nyheden i. Ej heller hans decible.

Tænk har også kåret itunes til danmarks dårligst musik butik.

:D

0 0
David 28-11-2012 16:17:31

Det er sjovt at se hvor meget mange Android brugere stadig gider at gå op i det.. Men de er jo ikke selv fanboys af Deres produkter, blot klogere end os andre.

0 0
labodilsen 26-11-2012 09:11:22

overskriften skal ikke tages som en provokation. jeg har selv en android tablet, og er super glad for den. men ja, jeg tror en android tablet tiltaler min indre nørd mere end en evt. iPad. sådan tænker hr. og fru jensen nok bare ikke, og de vil gerne have noget der "bare fungere", og det er der jeg tror iPad gør det bedre. Jeg ved godt vi "nørder" mener android også fungere fint, og det gør det helt sikkert også til mig, men iPad er nok bare nemmere. At jeg så laver ting med min tablet som en iPad ikke kan, er jo bare et plus for den indre nørd i mig.

0 0
Malte 26-11-2012 08:37:54

Hvilket insinuerer, at alle vi, som ikke vil have en iPad, tænker irrationelt. Eller hvad?

Hvis Google Play fungerer fint til mig, er det så ikke ligegyldigt, om App Store fungerer bedre? Somme tider forstår jeg simpelt hen ikke argumentationen fra såkaldte eksperter.

Jeg har ejet en iPad, og jeg ejer flere Android baserede produkter. For mig er iPad klart en ringere løsning. Baseret på impiriske observationer og brug.

0 0
Esben 26-11-2012 08:58:07

Der er ikke nogen der insinuerer noget...andre end dig. Det er fint hvis du og mange andre foretrækker et andet produkt, det er jo fordi i har andre prioriteringer end det de har lagt til grund for testen i Tænk.

Lad være med at ligge for meget i markater som "bedst i test", den er målrettet et gennemsnittet af Tænks typiske målgruppe, og det kan være en meget broget forsamling. Hvis du vil have noget ud af testen må du læse den, og se hvilke fordele og ulemper de enkelte tablets har, og selv konkludere på baggrund af de kriterier og prioriteringer som du ønsker.

0 0