Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   TDC har årets værste mobilreklame

TDC har årets værste mobilreklame

De nøgne TDC–kunder Britta og Claus er ikke populære, viser en reklame-hitliste.

Årets værste TV-reklame er hypnotisøren fra Nykredit. På de efterfølgende pladser kommer Biva, DER og Føtex.

Den eneste telereklame, som er kommet ind på reklame-hadelisten for 2011, er TDC, der ligger nummer fem på den samlede top 10, der netop har været bragt i Søndagsavisen.

Hitlisten er udført af analyseinstituttet Yougov der har spurgt 1005 personer.

Eksternt link:
- Se alle Britta og Claus reklamerne

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

varmen 26-12-2011 15:01:06

Det er da klart det er den er blevet valgt til den dårligste. Man må ikke sige "for fanden" eller "hold kæft" i tegne film, der må man sige "for pokker" eller "hold bøtte".

Men i pauserne imellem - der er softporn tilladt...

0 0
Kokomo 23-12-2011 20:17:46

Det er rigtigt, man laver reklamer for, de kan huskes, om de er gode eller ej. Men så er der også tilfælde, som cillit bang, som jeg ALDRIG vil købe, pga. dårlig reklame som lyver om alt

0 0
Rene 23-12-2011 17:27:20

At være nogen af den der ser reklamer og ikke bare skal se dem men også så tage stilling til hvilken de kunne lide... Min målsætning om at se kun se 3% af reklamer i forhold til den danske befolkning vil jeg vurdere er lykkes i år, og kan kun sige hvilken reklamer for TDC er det?

0 0
Walter A 23-12-2011 15:55:37

Det er hvad der sker hvis du bliver kunde hos TDC:
Du bliver flået til skindet.

0 0
Tobias Fischer 25-12-2011 23:29:30

og det er ingen gang løgn!

0 0
Kim Harder 23-12-2011 16:09:24

Godt gennemskuet, der ligger sagens kærne:-)

0 0
Kim Harder 23-12-2011 13:56:14

Dårlig reklamefilm, kan også betyde, at man siger, at det firma ønsker man ikke, at handle med. Den effekt får en dårlig reklamefilm hos mig. TDC reklamen hænger folk ud af halsen. Den har allerede nu kørt alt alt for længe.

0 0
Mark 23-12-2011 13:32:35

Hvor kan man se hele listen?

0 0
Rallerbabz 23-12-2011 12:39:28

Jeg tror virkelig at folk ikke helt forstår idéen bag disse reklamer som føtex, DER og tdc reklamen. De er trælse ja, men det er netop DEM man husker - og hermed har de opnået deres mål.

Analysen er foretaget ved at spørge om hvilken der er den værste reklame. Måske den man hader mest, men det er stadig nogle af de bedste reklamer, netop fordi de huskes, hvilket er hele pointen i en reklame.

Desuden, efter et langt stykke tid med denne TDC reklame, behøver de kun vise 2 sekunders klip med de nøvne mennesker, og så er alle klar over hvad det drejer sig om, og derefter kan de gå direkte til deres tilbud/"billige" priser som er deres budskab.

0 0
Tobias Fischer 25-12-2011 23:25:23

Ja måske er det de reklamer man husker, men samtidig så giver det vil ikke en mere lyst til at købe noget hos Føtex hvis de har lavet en ringe reklame. Så nej tror ikke det er det der er meningen med det, det ville iværtfald være taktisk dumt af producenten.

0 0
Paw Sandayo 22-12-2011 22:43:12

Det er jo den typiske, hvor folk ik kan stoppe mens legen er god husker nemlig for nogen år tilbage at den var blant de bedste, og så køre det ellers der ud af... Bare se med dsb

0 0

Om brug af cookies