Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   TDC har hvid iPhone 4 i butikkerne

TDC har hvid iPhone 4 i butikkerne

Mens Telia kun sælger den hvide iPhone 4 til venteliste-kunder, har TDC grebet tingene anderledes an.

De seneste ni måneder har 11.000 iPhone-interesserede Telia-kunder stået på venteliste til at købe en hvid iPhone 4. Det betyder, at Telia kun sælger mobilen til ventelisten og altså ikke har den i butikkerne, før ventelisten er tømt.

Konkurrenten TDC har derimod ingen venteliste.

- “Vi sælger iPhone 4 i hvid i vores forretninger samt på vores webshop fra i dag. Så man kan altså komme direkte ind fra gaden, og købe Apples smartphone,” siger presserådgiver Rune Fick Hansen fra TDC til Mobilsiden.dk.

TDC kan ikke sige noget om, hvor mange Apple-mobiler de har på lager.

iPhone 4 i hvid koster det samme som den sorte variant og fås i 16 og 32 GB udgaver.

Læs også:
 - Hvid iPhone 4 kommer i dag
 - 3 sælger kun til ventelisten

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mathias 28-04-2011 15:30:19

Så tror også at den nye Htc Wildfire s er noget lort!:O

0 0
Shawn S. Ø 28-04-2011 18:11:42

Og den har du jo selvfølgelig prøvet ;)

Dog syntes jeg ikke rigtigt at der er nogen mening i at sammenligne de to mobil. Der er og skal være en verden til forskel.

0 0
Mathias 28-04-2011 15:28:03

Kim: Jeg mener den nye Iphone 4, og ikke den gamle:) Men ved at Htc Wildfire plejer som regel at være det værste lort!:O Bo: Synes det er godt at de endelig får taget sig sammen til at sende den hvide Iphone 4 på markedet efter ni måneder :)

0 0
Bo 28-04-2011 15:16:31

Hvis der kom en hvid udgave af en hvilken som helst anden telefon fra sidste sommer, så tror jeg næppe medierne ville skrive 3 ord om det. Hvorfor er det at det er interessant fordi det er Apple som endelig kan diske op med en hvid udgave af deres telefon???

0 0
Mathias 27-04-2011 22:56:18

Og jeg mener slet Ikke!

0 0
KimDotDK 28-04-2011 14:15:19

God gang spam der Mathias.
Hvis du lige kigger hvad niller skriver, står der Wildfire S. Den er lige en tand bedre, end den gamle Wildfire.
Desuden tror jeg du mener iPhone og ikke IPhone. Der er ikke meget fanboy over dig hva´ :D

0 0
Mathias 27-04-2011 22:55:48

Og jeg mener slet Ikke!

0 0
Mathias 27-04-2011 22:52:39

Og for i øvrigt kan en telefon til lige under 2000 kr slet komme i nærheden af IPhone 4.

0 0
Mathias 27-04-2011 22:49:17

Htc Wildfire er det værste lort! Der findes. Den kan slet hamle op med IPhone 4. Så drop det pis!

0 0
Shawn S. Ø 27-04-2011 09:50:29

Det er vist lidt overdrevet det her?

0 0
Jesper 27-04-2011 12:46:08

Rigtigt meget, endda! Men meget typisk, at Mobilsiden.dk gør det til en "eksklusiv" nyhed, at en iPhony nu kommer i en anden farve.

0 0
niller 27-04-2011 19:02:13

iphone4 er noget lort htcwildfire s er godt

0 0