Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   TDC: Opdater ikke til iOS 7

TDC: Opdater ikke til iOS 7

Flere af TDC´s applikation til Apples produkter, virker ikke i den nye udgave af styresystemet iOS 7.

iOS 7 har i gennem længere tid været ude i beta-version, for at udviklere kunne tilpasse deres applikation til den nye udgave af iOS-styresystemet.

Alligevel er det ikke lykkedes TDC, at blive klar med nye udgaver af deres apps til iOS. Det betyder i korte træk at applikationer som TDC Play og TDC Erhverv ikke fungerer på enheder med iOS 7.

TDC Erhverv benyttes af virksomheder til at foretage videre- og omstilling af opkald, og TDC opfordrer derfor, ifølge Computerworld, brugerne til ikke at opgradere til iOS 7.

Privatkunder med TDC Play er også ramt. Hvis ens iPhone eller iPad er opdateret til iOS 7, vil man for øjeblikket blive præsenteret for en boks, der fortæller, at "TDC Play ikke virker på iOS 7 endnu", hvis man forsøger at starte applikationen.

Hvor lang tid der går før TDC er klar med nye opdaterede applikationer er endnu uvist.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

BTK 20-09-2013 13:29:10

...at TDC først syntes, at dette er relevant at melde ud d. 20.9 og ikke fx. d. 17.9 inden folk havde mulighed for at opdatere.

0 0
John 22-09-2013 15:09:04

Det blev meldt ud den 17. fra TDC's side.

0 0
Martin 20-09-2013 13:09:29

Så der er altså også fragmenteringsproblemer på IOS...

0 0
TF 20-09-2013 15:42:02

Nej der er problemer hos TDC og deres problemer kan man vel ikke give apple skylden for.

0 0
Thomas Larsen 20-09-2013 16:58:04

Ah, men når et App ikke virker på Android grundet nye/gamle versioner, så er det fragmentering ;)

0 0
TF 20-09-2013 18:30:47

Det har du aldrig hørt mig sige så det vil jeg ikke have skyld for.

0 0
Thomas Larsen 20-09-2013 19:24:10

Nej da, men vilkårene må være de samme på begge sider.

Hvis det er udviklerens problem at de ikke har opdateret en app pga. fragmentering introduceret af Apple, så må det samme være gældene på Android, ikke? :)

0 0
TF 20-09-2013 23:54:35

Absolut men jeg har som sagt heller ikke sagt det modsatte :-) og jeg håber da også at android får rettet op på deres fragmentering i fremtiden.

0 0
Thomas Larsen 21-09-2013 00:17:03

Håber også iOS retter op på deres :)

0 0
TF 21-09-2013 21:41:47

De har jo ikke nået så det problem er vist hurtigt løst :-)

0 0
Thomas Larsen 22-09-2013 08:41:18

Dette bevidner denne nyhed jo om at de har, medmindre du alligevel mente som jeg pointerede til at starte med :)

0 0
TF 22-09-2013 17:19:10

Det har jeg jo givet dig ret i så det behøver jeg vel ikke gøre igen ;-)

0 0
Thomas Larsen 22-09-2013 19:27:06

Det gjorde du så ikke :)

0 0
TF 23-09-2013 03:54:44

Så siger vi det.

0 0
Thomas Larsen 23-09-2013 06:08:46

Godt vi kunne være enige :)

Det har du aldrig hørt mig sige så det vil jeg ikke have skyld for.

0 0
TF 23-09-2013 14:14:39

Ja du får ret jeg får fred.

0 0
Thomas Larsen 23-09-2013 18:58:33

Jeg får ret, du bibeholder dine tvangstanker.

0 0
Thomas Larsen 20-09-2013 19:25:51

Gældende*

0 0