Telecare vil ikke servicere Unotels iPhones

Har du købt en iPhone 3G hos Unotel, skal du ikke sende den til service hos Telecare.

Telecare vil ikke servicere Unotels iPhones

Kunder, som køber en iPhone 3G hos det lille teleselskab Unotel, skal ikke regne med, at Telecare vil servicere produktet, sådan som direktør Lars Aagaard ellers i en kommentar søndag lagde op til.

 – “Vi hverken kan, eller vil lave service på iPhones fra Unotel. Telia har bedt os om, at stå for håndteringen med Apple. Derfor kan vi ikke tage produkter ind, der ikke kommer via Telia”, fortæller Telecares salgsdirektør Jørgen Kirkedal.

Han ønsker ikke, at gå i detaljer med samarbejdsaftalen, men oplyser at reperationstiden for garantifejl på iPhones oftest er under en uge.

Unotel: Vi har styr på det

Fra Unotel erkender direktør Lars Aagaard, at udtalelsen ikke var undersøgt tilbunds.

 – “Kunderne får ikke problemer med servicen på deres iPhone 3G. Via vores grossist har vi en serviceaftalen der sikrer, at kunderne ikke er dårligere stillet end hvis produktet var købt hos Telia”.

Unotel forventer, præcis som Telecare, at kunne tilbyde en hurtig løsning, hvis produktet giver op.
 
 – “Vi ved, hvor vigtig telefonen er for vore kunder. Derfor tilstræber vi også, at kunden får hurtig service på produktet”, slutter Lars Aagaard.

Aktuelt har Unotel lukket ned for forudbestillingerne på iPhone 3G på grund af for stor efterspørgsel. Hvor mange mobiler der er solgt, ønsker teleselskabet ikke at oplyse.

Opdatering:

Historien lå ikke død så alt for længe. mobilsiden kunne ikke slippe temaet. 27/11/2008 samlede vi op på historien og publicerede artiklen; Vi sender 34 mio. SMS’er om dagen – Forstættelsen om temaet kan læses her. Meget er sket siden. Klik her for at læse seneste nyt om emnet..