Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Telefoni til erhverv skal sælges i pakker

Telefoni til erhverv skal sælges i pakker

Telenor forsøger at gøre abonnementer til erhvervskunder mere enkle.

I Danmark har der været tradition for billige priser til privatkunderne, mens virksomhederne har måtte betale en højere pris – og ofte med endnu mere uigennemskuelige løsninger.

Telenor ændrer nu strategi og introducerer pakkeløsninger til erhverv, i stil med dem som også kendes fra privatmarkedet.

Pakkerne har fri SMS/MMS, gratis kollegakald, datapakker m.v. Desuden kan nye smartphones afdrages over 12, 24 eller 36 måneder.

Priserne varierer fra 99 til 349 kroner plus moms om måneden.

Du kan se mere om de nye løsninger på Telenors erhvervsside.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Gabry 29-10-2011 23:17:30

Tror der hentydes til at der hos TDC selv uden en datapakke, kun er muligt at blive takseret for 100 mb.. derefter nedsættes hastigheden blot.

0 0
ij6210 29-10-2011 10:48:22

Det er helt nye toner fra Telenor. Foruden de nye abonnementer skal man dog bemærke, at Telenor nu også har droppet tilskud til telefonerne, dvs. selve telefonerne bliver en del dyrere end med de gamle Telenor abonnementer.

En forskel fra TDC er, at på TDC Mobil Erhverv løber dataregningen aldrig løbsk, da abonnementet i stedet nedsætter datahastigheden hvis man når sit loft, også selvom man ikke har noget dataabonnement.

På TDC's abonnement kan man også nemt få ca 25% i rabat, fx hvis man er medlem af Dansk Indkøb.

0 0
hotpop 29-10-2011 15:05:25

Du sagde forskel??? Hvor??!!

En forskel fra TDC er, at på TDC Mobil Erhverv løber dataregningen aldrig løbsk, da abonnementet i stedet nedsætter datahastigheden hvis man når sit loft, også selvom man ikke har noget dataabonnement.


Telenors data:
Med Mobil Pro kan du trygt bruge løs af dataforbindelsen og blive mere effektiv på farten. Bruger du mere end de inkluderede MB, koster det nemlig ikke ekstra. I stedet vil du opleve, at vi sætter hastigheden ned på din forbindelse. Vil du undgå det, anbefaler vi dig at opgradere til Mobil Data 3 eller 10 GB.

0 0
Gabry 29-10-2011 00:34:02

TDC Tilbyder det også til alle.. Men det er er klart at de helt store virksomheder som TDC nærmest er alene om at betjene, ikke bruger pakker til noget.

TDC har dog netop introduceret deres nye TDC Erhverv Abonnementer, som der kan læses mere om i nedenstående link. En af de fede nye ting er at man kan få "prioriteret data" dvs. at dit data altid bliver prioriteret foran andre tdc og serviceproviderkunder.. Godt for journalisten til en koncert, fodboldkamp, messe eller lign. hvor datan bare skal igennem... Priserne er meget skarpe i forhold til tidligere f.eks. 279 for fri tale.


http://erhverv.tdc.dk/enterprise/element.php?dogtag=e_prod_mobil_abo

0 0
hotpop 29-10-2011 15:03:12

Telenor fri tale inkl. fri sms/mms og 10 Gb data = kr. 378,- pr. md.

TDC fri tale inkl. fri sms/mms og 12 Gb data = kr. 529,-

Telenor er kr. 151,00 billigere ...
Prioriteret data er meget smart, men tror næppe det er det der kan give udslaget.

0 0
Simon 28-10-2011 19:17:04

Flot, men ikke hurtig nok. Det har TDC tilbudt deres erhvervskunder i soho segmentet i lang tid.

0 0
hotpop 28-10-2011 21:13:39

Telenor tilbyder det derimod til alle...

0 0
Rene 28-10-2011 20:42:11

Ejer TDC ikke telmore?

0 0