Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Telekunderne er mere tilfredse

Telekunderne er mere tilfredse

Kunderne behandles bedre af teleselskaberne.

Kunderne behandles bedre end tidligere, viser undersøgelsen Kundeindex fra Handelshøjskolen på Århus Universitet.

Væksten på telemarkedet betyder, at teleselskaberne har større fokus på kvalitet og det giver tilfredse kunder.

Antallet af kundeklager, er over de seneste tre år faldet. Resultatet er, at der i år er det laveste antal klager og den største tilfredshed, hvis man spørger privatkunderne.

Undersøgelsen viser, at en kunde nu kun skal bruge 2½ opkald for at få løst et givent problem. TIlbage i 2004 var tallet 3½ opkald til teleselskabet.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Troels Roar Hansen 22-10-2007 22:40:06

det er sgu da super fedt at det er blevet meget bedre med kundeservis.. :D
lad os håber at selvskaberne bliver ved sådan..

0 0

Om brug af cookies