Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Telenor fyrer 30 medarbejdere i dag

Telenor fyrer 30 medarbejdere i dag

På grund af et forventet pres på omsætning og indtjening i 2012, har Telenor valgt at fyrer 30 medarbejdere i dag.

Mobilpriserne er faldet markant det sidste 1½ år, men samtidig fortsætter efterspørgslen efter nye produkter og services og en optimering af netværket.

Det kræver massive investeringer og en konstant optimering af virksomhederne. Det er grunden til, at Telenor i dag er nødt til, at fyrer 30 medarbejdere.

"Den priskrig, som vi har set på markedet i 2011, vil slå fuldt igennem i 2012, og der er derfor behov for at reducere omkostningerne yderligere for at nå vores finansielle målsætninger", siger Jon Erik Haug, administrerende direktør i Telenor. 

"Det betyder desværre også, at vi må afskedige godt 30 medarbejdere” fortsætter Jon Erik Haug. 

I fælge en pressemeddelelse fra Telenor, får alle opsagte medarbejdere, tilbudt et skræddersyet program med samtaler og rådgivning, som hjælp til at komme videre i karrieren.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Thulemanden 18-01-2012 17:09:35

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Thulemanden 18-01-2012 13:29:00

I kunne jo også bare prøve at holde på jeres kunder, i stedet for at pisse dem op og ned af ryggen...

Jeg kender ingen der er tilfrede med Telenor's service, så hvis i nu blev lidt mere opmærksomme på dette, så kunne i jo rent faktisk tjene penge på at folk blev hængende?

0 0
Christian 18-01-2012 16:32:27

Thulemanden: Utrolig godt argumenteret Thulemand! Du kunne virkelig gøre karriere i dansk (hvis ikke international) politik. Du skal blot huske en stavetavle.

Jeg selv er godt tilfreds med Telenor, deres driftssikkerhed og ikke mindst kundeservice sat op i mod Telia og 3 f.eks. så hvis du slet ikke kender bare én der er tilfreds med et teleselskab som Telenor, så har du måske en for lille vennekreds (spøg til side)

0 0
Thulemanden 18-01-2012 17:22:13

Man er vel i dagens Danmark i sin gode ret til at ytre sin utilfredshed med et teleselskab som gang på gang viser, at de udelukkende fokuserer på at hente NYE kunder, frem for at pleje deres gamle.

Min kommentar var ikke møntet på hvorvidt deres dækning og driftsikkerhed er bedre end TDC's eller 3's, men på det faktum, at lige så snart de har folk i butikken, så skider de på dem. At du har oplevet bedre service end Telia og 3's, siger desværre mere om de to sidstnævnte selskabers service end om Telenors. Det er desuden ikke et mål for service, at man har god dækning og driftsikkerhed.

Derudover er det jo altid glimrende at gøre dit indlæg personligt, og påpege min manglende politiske evne - jeg kan informere dig om, at jeg ikke er, eller ønsker at blive politiker, men blot har en mening om dette selskabs service-niveau, som jeg (som Cand. merc.) har en mening om, hæmmer deres evne til at bevare en lønsom virksomhed.

Mit råd i en krisetid er, at man skal holde på de kunder man har (kerneforretningen), og så kan man prøve at kapre nye bagefter. Dette sker bedst igennem høj kundetilfredshed.

Nu fyrer de altså 30 medarbejdere, og skyder skylden på priskrig og høje investeringer, men dette oplever alle teleselskaber vist - jeg håber så blot, at de investerer pengene i service, men det plejer ikke at gavne servicen, når man skærer i menneskelige ressourcer - tværtimod.

0 0
Thulemanden 18-01-2012 18:05:20

og bare lige for at bakke mine kommentarer op, så kan du jo tjekke det her:

De dårlige:
http://www.trustpilot.dk/review/www.telenor.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.telia.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.3.dk

De gode:
http://www.trustpilot.dk/review/www.m1.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.telmore.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.onfone.dk

Så kan du jo passende sende mig et link til et sted jeg kan købe en staveplade? (hvor herre bevares)

0 0
Benjamin 19-01-2012 09:32:32

Jeg tror ikke du så hvad Christian skrev.

Det er nemt nok at sætte de store selskaber op mod de mindre, internetbaserede firmaer, men tager du nu de 4 selskaber, som har købt 2,3 og 4G licens: Telenor, TDC, 3, og Telia, se hvem der har den største kundetilfredshed via. trustpilot.

http://www.trustpilot.dk/review/www.telenor.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.telia.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.3.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.tdc.dk

Der er jo ingen tvivl om hvem der har den bedste kundetilfredshed.

0 0

Om brug af cookies