Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Telenor giver Microsoft Office til familiekunder

Telenor giver Microsoft Office til familiekunder

Telenor har lanceret Storm 3.0, der blandt andet indeholder Microsoft Office og 1T OneDrive til familiekunder.

Telenors administrerende direktør, Marek Slacik
Telenors administrerende direktør, Marek Slacik

Ved et pressemøde i dag på Hotel D´Angleterre i København, løftede Telenor sløret for indholdet af deres Storm-plan version 3.0.

Telenors administrerende direktør Marek Slacik introducerede Storm 3.0 der indeholder et digitalt partnerskab med Microsoft. Samarbejdet betyder, at alle Telenors kunder med et Fri+ familie-abonnement, fra 8. oktober får Microsoft Office 365 Home og 1.000GB online lagerplads på Microsoft OneDrive.

Læs også: Telenor tilbyder ekstra rabat til familier

Microsoft Office 365 Home er normalt en abonnementstjeneste, der koster 799 kroner om året. Kunderne beholder adgang til Office og OneDrive, så længe de fortsætter deres abonnement hos Telenor.


Erhvervskunder og øvrige privatkuner får glæde af samarbejdet med Microsoft

Telenors kunder der ikke er familie-kunder vil også får noget ekstra. Fra november vil alle privatkunder få 100GB OneDrive lagerplads, uden at skulle betale ekstra. Det samme gør sig gældende for alle erhvervskunder, der fra 15. oktober får 1.000GB på OneDrive.

Alt for ofte ser man, at de nye, spændende tiltag bruges som lokkemiddel for nye kunder, mens alle dem, der har været kunder i årevis, skal betale ekstra. Vi gør det anderledes. Alle vores flere end 600.000 privatkunder får tilbud om at blive opgraderet til OneDrive - samt til Office 365, hvis de er på vores familieprisplaner” siger Marek Slacik, administrerende direktør i Telenor.

Læs også: Office til iPad har nu nået 27 millioner downloads

Inkluderingen af Microsoft Office og OneDrive i Telenors abonnementer er med til at gøre familierne mere produktive og dele oplevelser mener Microsofts danske direktør Niels Soelberg:

For år tilbage var Office en softwarepakke, som man købte i en butik. I dag er Office noget helt andet - det er en tjeneste, man abonnerer på, ligesom man har et mobilabonnement. For os er det oplagt at gå sammen med Telenor for at hjælpe familierne med at samarbejde, dele oplevelser og blive mere produktive i hverdagen. Jeg beundrer Telenors innovative tilgang til at skabe større værdi for deres kunder

Telenor har allerede introduceret Storm 1.0 og 2.0, der blandt andet indeholder døgnåbent kundeservice, lånetelefon ved reparation og hjælp til kontakt med forsikringsselskaber og politi, hvis telefonen er tabt eller stjålet.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her



Om brug af cookies