Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Telenor har igen problemer med mobilnettet

Telenor har igen problemer med mobilnettet

SMS, MMS, telefonsvarer m.v. Mobilkunderne hos Telenor har igen fået problemer med at kommunikere.

Er du kunde hos Telenor skal du ikke forvente, at mobilen fungerer helt som den plejer.

Både SMS, MMS, telefonsvarer m.m. er ramt af nedbrud. Det oplyser Telenor på deres drifts-statusside.

Problemerne startede fredag eftermiddag omkring klokken 14.

Tjek den aktuelle status her...

Det er ikke mere end tre dage siden, at Telenor sidst havde netproblemer

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim Harder 14-06-2011 10:43:23

Hvis telenor lægger deres netværk sammen med Telia, så er jeg bange får, at det netop kan ske igen igen ofter, sidste nedbrud var noget med en server fejl i Norge. Hvis heller ikke teleselskaberne har fundet ud, af det som Microsoft siger, at servere kan understøtte hinanden, så vil der kunne ske fejl igen. Endvidere dette med stort netværk. Sammenlægning, er lig med nedlægning af master og dermed opstår problemerne igen med dækning, så begge selskaber lider af.

0 0
Nikolaj 14-06-2011 08:36:48

Jeg tror ikke det lige vil ske igen med det samme.
Telia og Telenor sammenlægger deres netværk, og vil blive Danmarks største nætværk og det mest stabile. Så hvis telenors net går ned, kan kunderne istedet køre på telias netværk og omvendt.

0 0
Thomas Kristensen 12-06-2011 13:50:37

Kan ikke lade være med at fryde mig en lille smule
Jeg er selv en 100% tilfreds 3 kunde og jeg kan huske at den ene gang jeg i de 5 år har været 3 kunde at de havde nedbrud, det handlede kun om 4-6 timer og der fik vi alle kompensation

Og hvis det så nu allerede er 2 gang på under en uge at telenor har nedbrud, så syntes jeg i det mindste godt de kunne give deres kunder kompensation :)

En mobil er jo ikke bare en mobil mere, men et stykke værktøj vi alle er blevet afhængig af, og vi bruger den til næsten alt i vores hverdag :)

0 0
Michael 10-06-2011 22:54:02

så kan jeg i vært fald SMSe 22.47

0 0
Kim Harder 10-06-2011 22:01:53

Er det de gamle sonofon teknikere, som er kommet på arbejde igen, siden telenor skal lide af konstante nedbrud på mobilnettet

0 0
Peter Hviid 10-06-2011 22:45:37

eller også er problemet at der ikke er nogen teknikkere på arbejde :P

de er vel sparet væk.!

0 0
klown 10-06-2011 20:45:24

slap da af tudeprins, det er som en god ide ikke værd at lukke noget op og skide i, når man selv bor i noget til en mindre værdi end en enkelt tele mast..

Jeg syntes sgu det er godt gået med nedetid,
lykke til med at finde det bedre teleselskab.. og ja jeg sidder da selv i saksen med alle mine tlf kun på deres netværker... pis.
Deres bredbånd har jeg ellers været online fra det meste af dagen - uden et eneste afbrud

0 0
UKR 10-06-2011 21:36:18

FUCK dig din nar. Og få da lige et stav kursus. Du må da helt sikkert være en Telenor ansat. Et er i ikke kan få en skid til at køre ind ved jer, andet er du ikke kan stave. Tåber som dig er der nok af her i landet. Desværre findes du også her.

0 0
Michael 10-06-2011 22:44:58

how how lad os da lige få en ordenlig tone og lad da vær med at svine andre til og

husk på at med mindre DU vil svines til så skriv til andre som du selv vil skrives til tro mig du slipper for MEGEN diskussion hvis du gør det :P

og jeg er telenor kunde og er 100% ramt af sms/mms fejlen hvilket jeg også syntes er ekstrem provokerende men hvor mange crashes af deres netværk har de haft i år??
jeg husker kun 2 :P

0 0
Peter Hviid 10-06-2011 22:46:30

2 er vel også 2 for meget.!

0 0
Hotpop 10-06-2011 23:47:16

Det ene var en menneskelig fejl, og det andet er en norsk fejl...

Kom nu ind i kampen.

0 0
Hotpop 10-06-2011 22:15:49

"Og få da lige et stav kursus"
Et stav kursus? Hvilken stav er der tale om han skal på kursus i? Måske en hockeystav?
:D:D:D:D

0 0
Peter Hviid 10-06-2011 22:44:42

folk begynder at lyd som dem inde på nationen eb.dk..


suk..!

0 0
Hotpop 10-06-2011 22:13:11

Det er da vist dig der er narren her.
Kig mine indlæg 21:12:37 + 21:15:40
Telenor Danmark er uden skyld i fejlen.
Personligt er jeg ret overbevist om at uvejret i Norge spiller ind!

0 0
UKR 11-06-2011 01:52:43

Ja og vis nogle sagde til dig at det var en UFO der var skyld i det vil du også tro på det naive nar

0 0
Hotpop 11-06-2011 11:51:14

Er du synsk?
Hvordan kunne du dog vide det?

jeez... Tag dig sammen, og lad være med at kalde andre øgenavne.

0 0
Hotpop 11-06-2011 11:51:12

Er du synsk?
Hvordan kunne du dog vide det?

jeez... Tag dig sammen, og lad være med at kalde andre øgenavne.

0 0
Peter Hviid 10-06-2011 20:38:44

klokken er nu 20:40
og det er stadig nede og har været det siden 13:30, simpelthen for ringe Telenor. Få nu styr på det....!

0 0
Peter Hviid 10-06-2011 22:41:35

så blev klokken 22:42
og stadig nede..!

0 0
KimDotDK 11-06-2011 00:30:51

Flot Peter.. Du kan klokken :D

0 0
Hotpop 10-06-2011 21:11:02

Skriv til norge...

0 0
UKR 10-06-2011 20:20:41

være pisse hamrende træt af det ene nedbrud efter det andet fra Telenor. Igen igen skal man opleve fejl fra dem. kan eller ikke sms mms. kun ringe og modtag sms. Man betaler for et produkt som man ikke kan bruge Og kan man få kompensation? Ikke det der ligner. utroligt man skal betale for et produkt man ikke kan bruge og de ikke vil gid kompensation for det. Skal godt nok væk fra telenor når mit abonnent er udløbet. Det amatør firma er til at lukke op og skid i :(

0 0
Hotpop 10-06-2011 21:12:37

P.s.
Det ene nedbrud efter det andet?
Der har været 2 på 3 dage, hvor af det ene var en menneskelig fejl, og som var rettet på 2 timer max.

0 0
Hotpop 10-06-2011 21:15:40

Og det nye er pga. en fejl i Norge.
Har intet med Telenor DK at gøre...

0 0
Kim 11-06-2011 22:33:57

3 giver 1-3 timers gratis taletid når de har været nede. Selvom de ikke behøver ifgl reglerne.

0 0
Hotpop 11-06-2011 23:02:57

Så er du en af de heldige.

0 0
Hotpop 10-06-2011 21:10:32

Kompensation?
Kig dine abb. betingelser igennem.
Alle teleselskaber har garderet sig mod sådanne ting.

0 0
Bo 10-06-2011 16:43:28

jeg har kun problemer med sms intet andet...

0 0
Pedro 11-06-2011 16:19:56

Alt virker på min iPhone :) så det er nok kun enkelte der har været ramt...

0 0
Hotpop 10-06-2011 15:51:11

Der er kun sms, mms og telefonsvarer der er berørt iflg. kundeservice.

Hvad dækker m.m. over?

0 0
KimDotDK 10-06-2011 16:00:20

m.m. kunne evt. dække over opkald. Både indgående og udgående. Min telefon er i hvert fald helt død.
Er sgu lidt træls.

0 0
Hotpop 10-06-2011 16:06:00

Har du taletid eller er kunde ved bibob el. CBB el. andre der bruger deres net?

0 0
KimDotDK 10-06-2011 16:09:00

Er kunde ved CBB.
Har lige modtaget et opkald, men kan stadig hverken sende eller ringe.

0 0
Hotpop 10-06-2011 16:09:45

De er desværre også ramt :(
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/article1569554.ece

0 0