Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Telenor outsourcer kundeservice

Telenor outsourcer kundeservice

Telenor flytter kundeservice til eksternt firma og flytter over 600 ansatte med.

Danmarks næststørste teleselskab Telenor flytter fra. 1. september deres kundeservice til et eksternt firma. Det sker ifølge Telenor, for at gøre servicen bedre for kunderne.

I alt bliver 625 medarbejdere hos Telenor i Aalborg flyttet med til det nye firma.

Telenor vil dog ikke oplyse, hvilket firma der skal varetaget kundeservicen fremover, men de forventer en aftale på plads i maj eller juni, som så kan realiseres fra 1. september.

Administrerende direktør i Telenor Jon Erik Haug siger til Business.dk:

”Dette handler om at få en endnu bedre kundeservice. Vi er ikke ringe, faktisk er vi blandt de bedste af teleselskaberne, men vi vil gerne gå fra superligaen til champions league, og det tror vi, at vi kan gennem aftalen”

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Thomas 29-03-2012 15:12:21

Hvis det er de samme medarbejdere, der benyttes, hvordan skulle det så udmønte sig i bedre kundeservice?

0 0
David 29-03-2012 16:06:15

Mener du at ledelse, arbejdsgange, processor osv osv er ligegyldige?

0 0
Thomas 29-03-2012 17:18:18

Det mindes jeg ikke jeg har givet udtryk for.

0 0
David K 29-03-2012 12:32:22

Jeg ved at de bruger Jysk Telemarketing ved siden af Telenors egne supportere, så mon ikke alle bare flyttes over i den virksomhed. Ligger trods alt kun 500-1000m fra Telenors afdeling i Aalborg.

0 0
Jesper 30-03-2012 08:57:28

Det er ikke helt korrekt. Telenor udliciterer kun mobilkald til Jysk. Alle supportkald tages inhouse.
Kan også oplyse, at det ikke er Jysk Telemarketing kundeservice flyttes til. Er dog ikke tilladt at fortælle hvilket selskab det er, men hvis man søger lidt på nettet er det ikke voldsomt svært at finde ud af.

0 0

Om brug af cookies