Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Teleselskab vinder Kundeservice Award 2016

Teleselskab vinder Kundeservice Award 2016

CBB Mobil kan bryste sig af at have de mest tilfredse kunder, fastslår analysevirksomhed.

Søger du efter et teleselskab der er stærke på kundeservicen, kan CBB Mobil meget vel være selskabet der kan tilbyde den bedste service.

CBB Mobil er nemlig blevet kåret som vinder af ’Kundeservice Award 2016’ - en pris som tildeles til det danske selskab der leverer den bedste service både digitalt og telefonisk.
Prisen uddeles af DI Service og baseres på stikprøvemålinger udført af analyseinstituttet Wilke.

”CBB Mobil udmærker sig bl.a. ved at arbejde fokuseret med kundeservice på tværs af organisationen, således at en medarbejder hurtigt kan få adgang til kundens historik, uanset kontaktpunkt. Det giver sammenhæng og en bedre oplevelse for kunderne,” skriver Wilke i en pressemeddelelse som grundlag for kåringen af CBB Mobil vinder af Danmarks Bedste Kundeservice 2016.

Se også: Disse priser ændrer sig for Bibob-kunder hos CBB Mobil

CBB Mobil løber med i alt to priser ved dette års prisoverrækkelse, prisen som bedst i kategorien ’Digital kundeservice’ samt den overordnede pris som samlet vinder af Kundeservice Award 2016. CBB Mobil placerede sig samtidig i toppen i telefonsupport-disciplinen.

I de øvrige kategorier vandt Carlsberg A/S i disciplinen telefonisk kundeservice, SE blev årets højdespringer, mens DONG Energy Privat vandt kategorien ’Intern Maturity Assessment’.

CBB Mobil er ejet af Telenor-koncernen.

Læs også: Telenor lægger Bibob sammen med CBB

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her



Om brug af cookies