Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Telia er klar med priser på Nokia N8

Telia er klar med priser på Nokia N8

Den nye topmodel fra Nokia, N8, har nu fået prisskilt på hos Telia.

Fra uge 41, det vil sige midt i oktober, er Nokia N8 til salg hos de første forhandlere i Danmark.

Hos Telia sælges mobilen med afbetalingsordningen "mobilaftale" hvor kunden kan vælge at tilbagebetale N8 over en periode på op til 24 måneder.

Abonnements-muligheden er blandt andet "Telia On 12" med 12 timers tale, fri SMS, fri MMS og 300 MB datatrafik.

Samlet i bindingsperioden vil Nokia N8 hos Telia koste 5.403 kroner. Fra starten kommer den i farverne grøn og mørkegrå.

Web-TV: Nokia N8

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

SK 22-09-2010 17:04:32

Jeg vil dog stadig vente på at jeg kan få den i blå.

Lime er jo en nitte farve

0 0
Tejs 18-09-2010 21:00:00

Det er et stykke tid siden, så skal ikke kunne sige om det er anderledes nu - men:

Jeg snakkede på et tidspunkt med en ekspedient hos Telia omkring deres mobilaftaler hvor det fremgik, at de ikke gav noget tilskud til mobilen når man købte mobil med en sådan aftale.
De fleste andre steder får man, når man binder sig til et abonnement et tilskud til mobilen. Hvis det stadig holder vand, så kan man ikke bruge deres priser til ret meget. Som Kim skriver, så bliver den de fleste steder listet til 3500 kr.

Hvis man skal tro på den pris på 3500 kr. uden abonnement så kan man jo kigge på priserne på eksempelvis HTC Desire, der også ligger deromkring. Den sælger de hos Call Me til 1300 kr. med et minimums forbrug på 399 kr. - der kan bruges som man vil.

0 0
Henrik 18-09-2010 13:26:21

5400 kr hos Telia? Wtf?

De fleste andre steder har den til ca. 3500 kr.:

http://www.pricerunner.dk/pl/1-2607950/Mobiltelefoner/Nokia-N8-Sammenlign-Priser

0 0
KimDotDK 18-09-2010 17:59:52

Henrik for pokker. Telias pris er jo med abb. Altså taletid, sms osv. indkluderet. Prisen uden er ca.3500kr. som Nokia også selv oplyser.

0 0
Henrik 18-09-2010 18:29:56

Yeah...min fejl, det tænkte jeg ikke på. Men jeg tror nu jeg holder ved mit 1 GB data abo hos M1 til 90 kr/mnd, med N8eren til de 3500 kr ;-)

0 0
Allan 24-09-2010 12:32:18

Gik lige forbi en Telia butik i dag og de reklamerede med N8 til en "kontantpris" på vistnok 3432,- (3400-og-noget, I hvert fald...) - det er vel uden abonnement og er ret konkurrencedygtigt, men man kunne vel ikke få den med hjem, hvis man gik ind og købte den, antager jeg... :-(

0 0
14-10-2010 11:20:39

Telia er generelt meget dyre, faktisk chokerende dyre når man kikker på alternativerne. Men Telia har jo formentligt også en speciel Telia afgift som skal dække omkostningerne til alle de bøder de får for tiden og til at dække udgifterne til ulovlige reklamer.

@Henrik M1 bruger så vidt jeg ved TDC's net (M1 er eget af Telmore som er eget af TDC), de har ikke den bedst 3G dækning(jeg har selv haft telmore en del år og de dækker ikke specielt godt med 3G i dele af Aalborg) og desuden virker 90kr for 1gb som dyrt.

Jeg benytter selv 3(/Oister) og har primært valgt dem pga. dækningen, faktisk benytter jeg min mobiltelefons forbindelse til internet på mine computere og det fungerer ganske udmærket.

0 0
Mirza 17-09-2010 12:01:19

Jeg har lige spurgt Telia's online support om priser på nokia n8 og de siger de endnu ikke har sat pris på den?

Men er prisen ikke høj?

0 0