Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Telia: Kunderne skal lære at bruge MMS

Telia: Kunderne skal lære at bruge MMS

Der sendes næsten ingen MMS'er i Danmark. Derfor forsøger Telia igen at lære os at bruge beskedtypen. Hvorfor? For at tjene penge, naturligvis.

<strong>Mobilsiden.dk kommentar:</strong> <em>Det er naturligt teleselskaberne vil forsøge at presse kunderne i gang med MMS. I forhold til SMS er prisen nemlig langt højere - typisk 2-3 kroner pr. stk., og der sendes næsten ingen (i forhold til SMS). Med andre ord, kan MMS løbes i gang har teleselskaberne et nyt guldæg, som de kan tjene kassen på!</em>
Mobilsiden.dk kommentar: Det er naturligt teleselskaberne vil forsøge at presse kunderne i gang med MMS. I forhold til SMS er prisen nemlig langt højere - typisk 2-3 kroner pr. stk., og der sendes næsten ingen (i forhold til SMS). Med andre ord, kan MMS løbes i gang har teleselskaberne et nyt guldæg, som de kan tjene kassen på!

Telia genoptager Fri Fredag og giver dermed alle sine kunder mulighed for, hver fredag frem til 13. juni, at sende gratis MMS-beskeder.

Når Telia genoptager kampagnen skyldes det, at teleselskabet vil lære danskerne, hvordan de bruger MMS.

I dag har næsten alle mobiler kamera, og mange har også en god billedopløsning i mobilkameraet. Derfor er det oplagt, at dele sine oplevelser via MMS med venner, familie og bekendte, skriver Telia.

Telia oplevede sidste forår at antallet af MMS-beskeder steg markant på de "Frie Fredage" - naturligvis ikke underligt, når det var gratis.

Ifølge IT- og Telestyrelsen blev der i andet halvår 2007 sendt 24,5 mio. MMS-beskeder, mens der blev sendt over seks mia. SMS-beskeder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her



Om brug af cookies