Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Telia sælger billig Android-tablet

Telia sælger billig Android-tablet

Nu kan du få fingrene i en yderst billig tablet hos Telia. Helt ned til 2500 kroner med abonnement i hele bindingsperioden - inklusiv forsikring.

Vil du gerne med på tablet-bølgen, men synes du det er uoverskueligt at skulle ligge op mod 8000 kroner for sådan én?

Så er der godt nyt.

Nu kan du få fingrene i en Android-tablet for kun en flad halvtredser i udbetaling og 2500 kroner i hele bindingsperioden - inklusiv data og forsikring.

Telia åbner nemlig op for salget af den nye Android-tablet ZTE Light, fra den 25. november.

Se priseksemplet fra Telia her.

Specifikationer

  • Android 2,1
  • 7 tommer touch-skærm, WSVGA(480x800), TFT
  • 600 Mhz processor 
  • 3 megapixel kamera
  • 512 MB intern hukkommelse
  • Undersøtter Micro SD hukommelseskort
  • GPS
  • Accelerometer
  • FM-radio
  • 3G

Læs mere om tablets:

Samsung Galaxy Tab - et angreb mod iPad (produkttest)
Web-TV: Samsung Galaxy Tab - lækker til det meste
Nye billige Android-tablets fra Creative
Android-tablet fra LG

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

m.klinge 17-11-2010 19:21:52

.. i forbindelse med arbejde :)

Den fungerer faktisk overraskende godt, jeg testede den en dag hvor jeg brugte den som mobil, dvs mit simkort i og foretog opkald igennem enten BT headset eller indbygget mic/højtaler. Havde den konstant på WiFi, foretog omkring små to timers opkald, havde WiMP kørende hele tiden og den holdt uden problemer til 8 timers brug :)

Kvaliteten er bestemt ikke iPad - men igen det er prisen jo heller ikke :)

//M

0 0
Bjarke Hansen 17-11-2010 16:51:43

Det er samme processor som sidder i ZTE og Viewsonic tablet´en "QUALCOMM MSM 7227" viesonic skriver at deres også kan køre Windows. deres koster ca. 600§ så processoren må være hurtig nok til den pris???

0 0
Exert 18-11-2010 09:52:07

Det er samme processor der sidder i Garmin Nüvifone A50, hvor den dog kun skal trække en 320 x 480 skærm.

0 0
Bjarke Hansen 17-11-2010 16:46:53

gad vide om nogle af disse tablet´s kan bruges til VPN adgang? Fx npr jeg prøver firmaet VPn login nægter den mig adgang via fx mobiltelefon´s browser. Skræver måske noget SSL sikkerhed??

0 0
Bjarke Hansen 17-11-2010 16:44:48

Der er også en Viewsonic tablet på "programmet" man kan skrive sig op til:

http://telia.dk/mobiltbredbaand/tablets/viewsonicviewpad7/

0 0
Bjarke Hansen 17-11-2010 16:36:09

Telia viser et billede af multitouch funktion, men skriver at skærmen har "Single-touch skærm" så gad vide hvad den har? På ZTE´s egen side står der trykfølsom skærm:http://wwwen.zte.com.cn/en/products/mobile/mobile_detail_291.jsp?mobileName=ZTE%20V9

0 0
Mr. M 17-11-2010 11:43:13

Har hørt at Expert inden for et par uger ville annoncere en 7" tablet med dualcore processor, wifi og android til under kr. 1500. Så krigen begynder så småt inden for tablets :) Kun lækkert for os der ønsker sig en tablet og ikke vil betale 3000 mere fordi der er et æble på :p

Inden folk begynder så ved jeg altså godt der er kvalitetsforskelle på de to produkter og jeg siger ikke at den billige kan det samme som ipad'en :)

0 0
BSG 17-11-2010 14:16:01

Kender ikke så meget til iPad'en, men hvis forholdene er de samme mellem iPad og Samsung iTap som mellem iPhone og f.eks. HTC Desire HD, så bliver iPad'en overhalet meget hurtigt.
Men, jeg er enig i, at Apple laver gode produkter, der er forgænger for andre, men, jeg spår en lys fremtid for Android, som vil blive brugt til alt muligt.

Jeg vil så ikke undvære min MacBook Pro, i hver fald så længe, den ikke har noget alternativ.

0 0
Daniel Jørgensen 17-11-2010 11:08:01

En skam den kun er på 600 Mhz.. Men selvf. den er jo også billig ! :)

0 0
Lasse 17-11-2010 11:03:47

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Peter 17-11-2010 10:40:55

Ser ellers meget spændende ud, men er bange for at man bliver træt af at bruge den til sofa-surf i sneglefart, hvis man har wifi...
Det er ikke tilfældigt at iPad primært har wifi, og kun har 3G som option.
Men det er selvfølgelig årsagen til at Telia vil give tilskud til den :-)

0 0
Lasse 17-11-2010 10:50:11

På Telias side, og på Engadget står der da at der er Wifi i denne tablet?

0 0
Peter 17-11-2010 11:15:00

SORRY! - Jeg kikkede kun under Dataforbindelser, og der nævnes det ikke :-(
Så er var det måske en jeg skulle have som alternativ til min W7-Netbook og min iPhone. Hmmmmm.

0 0
Peter 17-11-2010 10:27:18

Hej Mobilsiden. Kommer i til at anmelde denne? Jeg kan slet ikke finde nogle anmeldelser på nettet...

0 0
Gizmo 17-11-2010 11:12:53

Det syntes jeg også... Mobilsiden bør anmelder den tablet ligeså snart den komme til salg.. Problem er bare om 600 Mhz processor fra ukendt chipfabrikant er nok til at trække tablet.. 10 timer batteri tid er god, hvis det holder.. Skal sige kan også køb hos callme, telias discount selskab, priser kan fås 2181 kr.

0 0