Telias direktør gider ikke høre på brok

Hvis en medarbejder i Telia kun vil brokke sig behøver de ikke forstyrre direktøren. Det kræver løsninger at få kaffe.

Telias direktør gider ikke høre på brok

– ”Min dør er altid åben”, lyder det i et interview med Telias direktør Søren Abildgaard, som byder alle medarbejdere velkommen på hans kontor – dog med en enkelt undtagelse.

Direktøren gider ikke høre på folk der bare brokker sig for at brokke sig. Hvis de derimod har konstruktive løsninger med, så hældes der gerne kaffe op.

I nedenstående indslag kan du også høre, hvordan en helt almindelig arbejdsdag går for en teleselskabs-direktør.

Interviewet med Søren Abildgaard er lavet i forbindelse med, at han i disse dage har fungeret i et år, som direktør for selskabet.

Læs også:

Telia: Vi skal holde hvad vi lover
Telias direktør er en gadget-freak
Telia: Fyringsrunder er en sort dag

Gider ikke høre brok

En almindelig dag på kontoret