Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Telias kunder kan ikke ringe til BiBoB

Telias kunder kan ikke ringe til BiBoB

"Nummeret du har kaldt er ikke i brug", er beskeden til Telia-kunder som forsøger, at ringe til BiBobs kunder. Alt kommunikation blokeres når kunderne forsøger. Sabotage og inkompetence lyder det fra en oprevet Frank Rasmussen

Har du en kommentar? Skriv i bunden af artiklen.
Har du en kommentar? Skriv i bunden af artiklen.

Kunder hos Telia, kan hverken ringe eller sende sms til BiBob's kunder. Årsagen er, at det nye selskabs telefonnumre, ikke er indlagt i Telias systemer.

 - "Det er uacceptabelt! Enten er det et udtryk for total rygende inkompentence eller et forsøg på at sabotere vores lancering", siger BiBobs direktør Frank Rasmussen til Mobilsiden.dk

Hos Telia bekræftes problemerne, der angiveligt skulle strande i den tekniske afdeling. Dog afvises Frank Rasmussens spekulationer om sabotage.

 - "Der er ikke tale om chikane. Men nærmere et udtryk for manglende professionalisme fra vores side. BiBob har overholdt hvad de skulle, så dem kan vi ikke klandre for noget", er meldingen fra Telias kommunikationschef Anders Monrad Rendtorff som klart anderkender Telias ansvar i sagen.

Aktuelt arbejder Telia på højtryk for at få kommunikationen mellem de to selskaber til at spille.

Debat om BiBob... Klik her!

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her



Om brug af cookies