Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Telmore bliver ikke glemt

Telmore bliver ikke glemt

Når Telmore lukkes som selvstændigt selskab, så glemmes selskabets værdier ikke - det er kun dele der lægges sammen med TDC.

Det blev i slutningen af oktober måned offentliggjort, at lavprisselskabet Telmore, som har landets mest tilfredse mobilkunder, lægges sammen med TDC.

 - Telmore lukker som selvstændigt selskab

Men nu fortæller TDCs topchef Carsten Dilling, at det er kun dele af Telmore, som lægges sammen med TDC og Telmore er ikke på vej til at blive glemt. Det skriver Business.dk.

 - ”Det er totalt misforstået, at vi nærmest er i gang med at lukke Telmore,” siger Carsten Dilling til Berlingske Business.

Frygten fra en masse af de omkring 700.000 mobilkunder Telmore har, kom efter TDC meddelte Telmores ansatte, at en række af deres funktioner fremover ville blive lagt ind i TDC-koncernen. Derfor frygtede mange, at det ville ende med ”Telmore-varemærket” ville forsvinde ligesom det eksempelvis skete med M1.

 - ”Ligesom YouSee blev lagt ind under TDC, er det meget vigtigt for Telmore-kunderne at forstå, at hverken kundeforholdene eller produkterne ændrer sig. Vi prøver at trække Telmore ind, så vi kan prioritere på den rigtige måde med skarpere positioner og netop få Telmore til at skille sig ud. Tiden er løbet fra, at vi kan styre selskaberne med løs hånd. Derfor skal Anders Jensen (TDCs privatkundedirektør, red.) med fast greb sørge for, at Telmore-kunderne udvikler sig og oplever, at de får bedre tilbud,” lyder det fra Carsten Dilling til Berlingske Business.


Læs også:
 - Danskernes tilfredshed med teleselskaber stiger

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Stig 08-11-2013 18:45:38

glad Telmore kunde i årevis, for det har bare fungeret - godt, stabilt og med god service.

TDC skal bare kvaje sig én gang, så er jeg væk......gider ikke deres monopol arrogance.

0 0
David 05-11-2013 19:10:07

Jeg skifter til BiBob med det samme, jeg orker ikke at se en god service blive smadret indefra.

0 0
Jesper Søgaard 05-11-2013 12:56:54

Lige meget hvad Carsten Dilling siger så vil dette ikke være til gavn for Telmores kunder. Effektiviseringer i kundeservice (færre kundeservicemedarbejdere). Han nævner jo selv at de har været ledet med "løs hånd" - altså god kundeservice. Det skal der nu laves om på således Telmore kommer til mere at ligne TDC. Det synes Carsten Dilling sikkert selv er en god ting - jeg er sikker på at Telmores kunder er uenige.

0 0
Kim Harder 05-11-2013 13:37:03

Det kræver, at de lader de servicemedarbejdere, som har serviceret kunderne hos Telmore blive ved med det, og ikke lægge det over i fælles enheden, hvor alle kontor selskaber betjenes fra.

0 0
bent c 04-11-2013 18:13:37

Er lige skiftet fra Telmore til Bibob, hvor man kan få 4g til min nye Nexus 5. Men lyder også uhyggeligt med TDC og Telmore :)

0 0

Om brug af cookies