Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Telmore klar med priserne på Galaxy Tab

Telmore klar med priserne på Galaxy Tab

Telmore er nu som de første klar med priserne på Galaxy Tab, som forventes i butikkerne i næste uge.

Teleselskabet Telmore er snart klar til at sælge Samsungs tablet, Galaxy Tab.

Mobilsiden.dk har tidligere fortalt, at teleselskaberne planlægger at sælge Galaxy Tab, hvilket åbnede op for et håb om, at tablet'en vil blive solgt med abonnement, pristilskud og afbetalingsordning.

Prisen hos Telmore bliver 4299 kroner for Galaxy Tab, plus et abonnement på 399 kroner om måneden i seks måneder - hvilket giver en mindstepris på 6693 kroner. Galaxy Tab kan også købes uden abonnement for 5899 kroner.

Abonnementet på 399 kroner er et minimums-forbrug, som forbrugeren selv kan fordele over tale, SMS, data osv.

Telmore siger til Mobilsiden.dk, at den sidste melding de har fået fra Samsung er, at Galaxy Tab kommer til butikkerne den 20. oktober.

Mobilsiden.dk har forhåndstestet Galaxy Tab:


Samsung Galaxy Tab - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Anders W 15-10-2010 12:47:11

Dyrt ... og så megadyrt.

Så vidt jeg kan se er tilbudet med abonnement uden flatrate på data ... med 5 kr. pr. Mb, så snakker vi altså 80 Mb/måneden der er "dækket" af abonnementet.

Det lyder som et af de dårligste tilbud i nyere tid.

Så for alt i verdenen .... hvis du køber en Galaxy Tab, så køb den uden abonnement.

Har du en android telefon med Froyo (2.2), så brug den som WiFi hotspot og brug ellers kun Galaxy'ens Wifi for data.

Ellers er du tvunget til at have to databonnementer .. en til telefonen og en til Tab'en.

0 0
Mads Boye 15-10-2010 15:33:14

Sådan fungere det ikke ved telmore. Med de 399,- kan du købe sms pakker, data pakker og bruge det som alm tale tid. Dvs. at du kan købe en surf pakke med fx 5 mbit og 10 gb forbrugf for 289. så har du 110 kr. tilbage til enten taletid eller sms, hvis man vil bruge det fra sin tablet.

0 0
Anders W 15-10-2010 18:12:10

Ah ok :) ... så giver det lidt mere mening.

Tak for den forklaring Mads.

Synes nu stadig den er alt alt for dyr ... det jeg ender med at betale 399 om måneden for har jeg jo på min telefon.

Jeg venter fortsat på hvad Archos kommer med af ikke-3G tablets til halvdelen af Galaxys pris.

0 0
Erik jensen 15-10-2010 19:51:14

Archos internet 7,0 tablet står også på min liste, formentlig lige så god eller bedre, men til gengæld meget, meget billigere. Den skulle være lige på trapperne :-)

0 0
Anders W 16-10-2010 00:17:07

Det er den .. en fra ArchosFans har fået den i hænderne i dag :) ... så vil tro den er tilgængelig i den kommende uge :)

Jeg venter selv på 101 tabletten ... og har ingen illusioner om at den er af samme byggekvalitet som f.eks. Ipad eller Galaxy Tab .. men andet kan vel ikke forventes til under 3.000 kr. Og så behøver man ikke købe endnu et simkort til skidtet :)

0 0
Erik jensen 17-10-2010 12:05:14

Enig, vi kan fint klare os med en af de NYE Archos modeller, Kan ikke forstå hvorfor jeg skulle betale det dobbelte for en Samsung,- prissætningen er jo helt vanvittig, men dem om det. Jeg hopper ikke på den...

0 0
Erik jensen 17-10-2010 12:09:36

Så er den første rigtige test af Archos internet tablet 7,0 kommet, selvom den endnu ikke kan købes.

http://archosfans.com/

Mon ikke Mobilsiden.dk får et eksemplar hjem til test også..

0 0
keld 17-10-2010 14:17:06

På pricerunner kan du feks købe en Archos 7 for ca 1500kr! , den ser ok ud, til at surfe på nettet med og andre småting

0 0
Erik jensen 17-10-2010 22:53:08

Ja det er ganske billigt for en Android tablet til basalt brug, men værd alligevel opmærksom på at Archos 7 er en 1. generation tablet og at der derfor er stor forskel på 7 og 7,0,- bl.a er skærmen på den gamle trykfølsom, mens den nye er capacitive for uden at der er flere udgange, HD kamera osv

1.generation har også vist sig at være noget ustabil i drift, og alt andet lige er den kommende 7,0 klart at fortrække, og mer-prisen er ovenikøbet til at at overskue.

0 0
Erik jensen 15-10-2010 13:29:26

Tak for tippet!

0 0