Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Telmore lancere 500 timers taletidspakke

Telmore lancere 500 timers taletidspakke

Telmore der bruger TDC´s netværk, har i dag lanceret deres største taletidspakke, og endda til sænket pris.

Telmore har i dag lanceret deres 500 timers taletidspakke. Pakken har erstattet 50 timers pakken, og betyder at alle Telmore kunder der der har 50 timers pakken nu ganske gratis har fået opdateret sin pakke.

Faktisk er pakken ikke kun blevet større, den og prismæssigt også blevet billigere, for Telmore vælger nemlig at sænke prisen samtidig. Så du istedet for at skulle betale 399 kr. i måneden nu kun skal betale 369 kr.

Ud over 500 timers tale får man også følgende:

  • 10GB Data
  • Surf med op til 4 Mbit/s i download hastighed (upload er 1 Mbit/s)
  • Ubegrænset SMS og MMS
  • Ingen opkaldsafgift
  • Ingen binding

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

JohnnyNr5 01-03-2012 16:32:05

I må ha' overset at Onfone, til samme pris (og formentlig den direkte årsag til at Telmore også sænkede prisen), leverer ubegrænset tale. I princippet skulle der altså også være mulighed for at tale uafbrudt de ti dage pr måned som Telmores pakke ikke dækker:o)

0 0
Jørgen E 02-03-2012 00:04:15

Hvis Onfone skulle være problemet, så havde TDC nok rettet deres pris endnu mere op, da Onfone er ejet af TDC ;-) Lad jer ikke narre af alle de navne, reelt er der efterhånden få udbydere tilbage ...

0 0
Jørgen E 02-03-2012 00:06:17

Glemte lige - Telmore er også TDC, for dem der ikke ved det

0 0
Sune 02-03-2012 08:17:41

De er ejet af TDC... Så ja, kan godt følge dig, men som kunde er det jo relevant hvad man køber og ikke hvem ejeren er. Telmore kan jo godt have helt andre priser samt service end "storebroderen".
På trustpilot score telmore 8,6 ud af 10, imens TDC kun scorer 4.5.
Det kender man jo også fx fra Oister som reelt er ejet af 3:

http://www.trustpilot.dk/review/www.3.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.oister.dk

Føtex, bilka, netto og salling mv er også alt sammen ejet af koncernen dansk supermarked.. Derfor kan der jo godt være stor forskel på den enkelte kæde :)

0 0
Jacob Smidt 01-03-2012 17:01:22

Hej Johnny, godt spottet!!
Tak for det:)

0 0
JohnnyNr5 02-03-2012 02:46:49

Jeg er selv lige hoppet på Onfonepakken Jacob, så ingen større kunst i det:)

0 0
Thomas Kristensen 01-03-2012 20:18:38

Det er jo ikke andet end et salgstrick
Men alligevel skal der nok være mange som hopper i med begge ben.

Tvivler på at der er nogle mennesker på denne planet der har brug for 500 timer tale
Jeg har personligt aldrig været over 6 timer

0 0
Kim 01-03-2012 21:25:21

Noooooo!!! Er det et salgstrick? Tak for advarslen Captain Obvious ;)

Tre hurtige bud på abonnenter der ikke er salgstrick? ;)

0 0
Kim 01-03-2012 15:13:48

Hvis man taler i telefon fra man vågner til man går i seng, så kan pakken være attraktiv...

0 0
JohnnyNr5 02-03-2012 03:00:38

Overdrivelse fremmer forståelsen. Det vigtige er ikke at Telmore tilbyder 500 timer, eller at Onfone tilbyder helt fri tale. Det væsentlige er at man i begge tilfælde reelt aldrig behøver at bekymre sig om at overskride maks taletid, til en lidt lavere pris end man før betalte for 48/50 timers taletid.

Jeg havde, som eksempel, et nært familiemedlem liggende på sygehus temmelig langt væk fra mig og hans nærmeste familie i @ tre måneder. Det var ofte svært at finde tiden til at besøge ham, og fonen blev derfor brugt flittigt. Dels for at tale med ham de dage han havde kræfterne til det, dels gør at tale med sygeplejersker og læger, samt informere resten af familien hver dag. Jeg havde på det tidspunkt et 48 timer/måned abb, der kostede 399 + sms, mms og opkaldsafgift. To af månederne fik jeg en fonregning på mere end 1000kr. Havde de abb vi her taler om eksisteret på det tidspunkt, ville jeg på tre måneder have sparet i omegnen af 1700kr.

0 0
Villiam 02-03-2012 10:53:13

jaw, men alligevel :P 500 timer er jo totalt overkill :P og der er garanteret også begrænsning på max 1 time af gangen som de fleste andre selskaber har.

hmm, skal mobilen ikke helt være slukket på sygehuset ? eller lå hjerte og intensiv afd. i en helt anden bygning ?

0 0
JohnnyNr5 02-03-2012 12:36:22

HVIS Telmore holder fast i den dødsyge og dybt latterlige en-times begrænsning (jeg kunne ikke umiddelbart finde nogle tegn på det, ved hurtigt at rode rundt på deres hjemmeside), skyder de sig selv i foden. Onfone skriver selv følgende om deres Fri Tale:

"Når vi siger Fri Tale, så mener vi Fri tale. Til forskel fra andre abonnementer behøver du ikke skulle lægge på efter en time og ringe op igen, for at samtalen forbliver gratis. Du kan tale i timevis med så mange du har lyst til i Danmark, og det vil stadig ikke koste dig en eneste krone.".

Skulle Telmore mod forventning ikke være nået så langt i udviklingen, kan folk bare hoppe over til Onfone.

Helt ærligt: For mindre end man tidligere betalte for maks 50 timers fri tale, kan man nu ringe så meget man lyster uden reelt at skulle bekymre sig om nogensinde at ramme loftet. Man får bare en helvedes masse flere timer oven i hvad man er vant til, og betaler mindre for det. I mine øjne skal man være en endog yderst veltrænet kværulant for at få noget negativt ud af det, men på den anden side.. Det er vist også brugerne af dette sites kendetegn:-p


Mit familiemedlem lå på en hjertekirurgisk intensiv afdeling, og der har de -som velsagtens på alle andre sengeafsnit på danske hospitaler- fastnettelefoner patienterne kan bruge. Når jeg var på besøg gik jeg så bare udenfor når familien skulle ringes op, og tro mig.. Det er en kærkommen afveksling til at sidde i timevis ved en sygeseng. Morsomt er det sgu ikke.

0 0
Villiam 02-03-2012 12:54:06

ja, jeg skal ihvertfald ikke have det :P jeg klarer mig fint med 3 timer om måneden :D dog ville jeg ønske de forskellige selskaber gik lidt mere op i date, og hastighed på data, end på taletiden. eller måske lave en 50 timers tale i dk, og en 10 timers gratis tale til udlandet eller noget i den stil, så man kunne tage kontakt til dem udenfor dk som ikke har skype eller computer.

ahh oki, jeg læste det lidt forkert så :/ troede du mente at personen snakkede meget i mobil på sygehuset. my bad. og nej, det er ikke en sjov oplevelse at have en liggende i en sygeseng og intet kunne stille op.

0 0
JohnnyNr5 02-03-2012 17:27:33

Jeg er fuldstændig enig! Udenlandstale er et næsten uberørt marked. Jeg ved dog at Onfone (og nej jeg arbejder ikke for Onfone, og tjener ej heller penge på at promovere dem:p) har det inkluderet i deres pakker, med undtagelse af den store. Om andre også har ved jeg ikke.

I onfones tilfælde kan du frit bruge taletiden du betaler for, i Dk eller til -jeg tjekkede lige- 70 lande rundt omkring. 11 timer, som sagt til DK eller et af de 70 lande, ser ud til at løbe op i 199kr/måned. Anskaffer man sig så'n et abb for at ringe udenlands, er de penge dæleme hurtigt sparet ind i igen. Det kunne de selskaber der ikke har det med fordel lære af, og jeg -med min monstertimepakke- ville sætte pris på noget i stil med de ti timer/måned til udlandet as well. Data er der så kun 1GB af, og det er så ikke altid nok. Samme gælder hastigheden. Jeg har ikke lige fået set hvad de lover op til, men jeg hiver i hvert fald lidt over 4 ned, og @7-800k op her i Korsør. Det er fint nok til mig, men rækker unægteligt ikke til seriøst brug for hardcore smartphoneejere.

Misfortåelser opstår altid, og meget let, på online fora. No worries:)

0 0
Villiam 02-03-2012 18:17:52

nej jeg tror ikke jeg har snakket med en johnny endnu fra onfone :P men de bliver ved med at ringe og prøve på at få mig over til dem. har indtil afvist 5 sælgere fra dem. de har nemlig ikke det som betyder mest for mig, hurtigt og meget data til en fornuftig pris :/ jeg har selv arbejdet inden for telebrancen, og ved derfor også hvilke selskaber som har mest problemer her på øen og hvem der har mindst :) dem jeg har haft nu i en del år efterhånden har aldrig haft store nedbrud eller dage varige nedbrud :) onfone havde igen et problem for nogle dage siden :/ jeg har familie på færøerne, og lige det land er et som ikke er døkket under billig telefoni i nogen pakker :/ heller ikke på one mobile eller lebara som ellers er meget billige til udlandet :/

0 0
JohnnyNr5 05-03-2012 04:27:28

Sur røv med manglende billig/inkluderet tale til Færøerne. Sært alle selskaberne springer de stakkels færinger over.

Stabilitet og dækning er det jeg vægter højest, ud over meget taletid. Siden Onfone blev købt af TDC og hoppede på deres net, har de været i mit søgelys. Flere af de steder jeg færdes er 3 dårlige, og Telenor direkte ubrugelige. Til gengæld lader det til at der er et sært problemer med Onfone, jeg oplevede det i hvert fald ikke før jeg skiftede fra TDC til Onfone. Periodisk stiger baggrundsstøjen en del, og ind i mellem så meget at stemmen på den jeg taler med begynder at forvrænge. Det skal jeg ha' talt med Onfone om, og kan det ikke bedres, springer jeg til Telmore.

0 0
Villiam 01-03-2012 15:32:20

16.5 timer daglig mobil snak. jeg gad godt se den mobil som kan holde så længe uden at blive varm og uden laderen tilsluttet :D

0 0
01-03-2012 16:04:03

Tjaa det er vel pakken for kæresteparret hvor begge parter har et minimalt søvnbehov, er arbejdsløse og derudover har et liv uden indhold(hvilket der jo ikke rigtig er plads til med alt den snak)

0 0
Kim 01-03-2012 15:48:16

Hehe ja. Det er sgu flot af dem at opdaterer pakken med 450 timer - gad vide hvor mange der er nået over de 50 der var til at starte med, og som derved faktisk får noget ud af det? ;)

0 0
Ditlev 05-05-2012 06:03:53

Skriv mig på listen, jeg kan nemt snakke 67 timer om måneden, endda som single, og nu hvor jeg har kæreste så er det både med veninder og med kæresten som bor i den anden ende af danmark, OG med venner når vi skal game boss run osv, kvaliteten er bare bedre end f.eks skype:)

0 0