Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Temple Run på vej til Android

Temple Run på vej til Android

Inden månedens udgang vil Android-brugere kunne få glæde af spillet Temple Run.

Spillet Temple Run har haft enorm succes med 40 millioner downloads til iOS-enheder, og Android-brugere har længe efterspurgt det i Android Market.

Imangi Studios, som står bag spillet, har netop meldt ud at spillet vil være at finde i Android Market (har netop skiftet navn til Google Play) den 27. marts – så ventetiden er ved at være ovre.

Keith Shepherd fra Imangi Studios har tidligere udtalt han er spændt på, hvad det endelige antal downloads vil blive når det er klar i Android Market.

Imangi Studios forventer ikke en succes a lá Angry Birds, men de er stadigvæk imponeret over det antal downloads der er af spillet indtil videre, samt de der vil komme efter det bliver tilgængeligt i Android Market (har netop skiftet navn til Google Play).

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jesper 07-03-2012 13:12:42

Nogle som kan forklare mig hvorfor alle gode apps altid kommer før til Iphone!?!? Når der bliver Solgt flere Android enheder end Iphones.

0 0
07-03-2012 14:46:37

Fordi der er flere penge i app store.

0 0
SørenB 07-03-2012 17:45:10

Jeps. IOS folk har ikke noget imod at betale for deres apps (sagde Android ejeren, der ikke har købt en eneste app).

0 0
Henrik 12-03-2012 16:59:11

Det her siger det hele af hvad der er problemet på Android, udover at folk ikke gider betale for ting:

http://dailymobile.se/2012/03/11/battleheart-dev-discontinuing-development-on-android/

0 0
Rallerbabz 07-03-2012 15:22:33

Og alligevel ikke. Det koster jo mere at sende apps ind til apple, da de tager 30%. Måske er det fordi at det er nemmere at programmere eller at folk måske køber mere med en iphone da priserne generelt er højere i app store?

0 0
Stone 07-03-2012 15:48:03

Jeg tror det er det faktum at det er fordi alle apps programmeret til Iphone virker på alle iphones, kontra Android hvor low-end smartphones ikke altid kan køre de nyeste apps. SÅ måske større sikkerhed i at tingene virker?
Er selv HTC Wildfire bruger så det er ud fra det synspunkt jeg ser det...

0 0
07-03-2012 16:07:00

Faktisk så har apps en hel del problemer når de skal virke på både iphone 4s,4, 3gs og 3g, hvilket ofte føre til de crasher, men siden brugeren ikke bliver informeret om det, opdager de fleste det ikke.

I skal huske at selvom der er flere android enheder, bliver der ikke nødvendigvis download så meget mere. Årsagen ligger i at apple ligger i den dyre prisklasse, så deres målgruppe har en støre købekraft, end den gennemsnitlig android bruger. Det er stadig dumt ikke at udgive sin app samme tid på begge markeder, da det kan have mistet sin popularitet når udviklerne endelige er færdig med at porte det over.

0 0
07-03-2012 16:08:59

Faktisk så har apps en hel del problemer når de skal virke på både iphone 4s,4, 3gs og 3g, hvilket ofte føre til de crasher, men siden brugeren ikke bliver informeret om det, opdager de fleste det ikke.

I skal huske at selvom der er flere android enheder, bliver der ikke nødvendigvis købt og downloadet mere. Årsagen ligger i at apple ligger i den dyre prisklasse, så deres målgruppe har en støre købekraft, end den gennemsnitlig android bruger. Det er dog stadig dumt ikke at udgive sin app samme tid på begge markeder, da den kan have mistet sin popularitet når udviklerne endelige er færdig med at porte den over.

0 0
hellas7 07-03-2012 16:30:00

altså jeg har både 3gs, 3g og 2g og det er kun de apps (ret få faktisk) hvor der specifikt står at de ikke virker på den givne model, som disse telefoner ikke kan køre, så jeg er ikke enig med dig mokka i det.

Din andin pointe er til gengæld god - jeg tror der bliver brugt mange flere penge i appstore end der gør i market, hvilket for især spilproducenter gør det attraktivt at udvikle til ios først

0 0