Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Tennisstjerne roser Galaxy S4 fra sin iPhone

Tennisstjerne roser Galaxy S4 fra sin iPhone

Verdens ranglistens nummer 4, tennisstjernen David Ferrer, har netop rost sin nye Galaxy S4 – dog skete det fra hans iPhone.

Kilde: DR.dk via The Next Web
Kilde: DR.dk via The Next Web

Tennisstjernen David Ferrer har netop i et tweet på Twitter rost hans nye Samsung Galaxy S4 med ordene ”Ved at konfigurere S Health på min nye #GalaxyS4 til at hjælpe mig med træningen @SamsungMobile,” hvad Ferrer dog glemte var, at Twitter sladrer om hvilken enhed det sker fra. Det skriver dr.dk via The Next Web.

David Ferrer opdaterede Twitter fra hans iPhone, og selvom han også hurtigt fik slettet tweetet, så var Twitterbrugeren Jaime Novoa hurtig og fik lavet et screenshot af det.

Ferrer er dog ikke den første kendte person, som klokker i det. For to måneder siden lavede sangerinden Alicia Keys en lignende bommert, da hun opdaterede fra en iPhone til trods for hun er Global Creative Director for mobilproducenten BlackBerry. Det skriver dr.dk.

Også Oprah Winfrey har klokket i det, da hun tweetede om hun elskede hendes Microsoft Surface Tablet og havde købt 12 til gave – hun glemte blot hun opdaterede via Twitter på iPad.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Anker 02-05-2013 09:57:30

Samsung, næste gang i kaster millioner efter kendte mennesker for at reklamere for jeres intetsigende plastic-plader. Kast dem efter nogle børnestjerner, der passer bubble-gum stilen bedre til Samsung.

0 0
Jesper 02-05-2013 10:22:53

+1 kommentar

Det er simpelthen for sjovt når de ikke engang kan få folk til at bruge deres devices når de betaler dem for det!
Hvad er det for et signal at sende til deres kunder?

0 0
02-05-2013 10:39:38

Deres kunder er sq ligeglade med om en eller anden selvglad tennisspiller bruger mobilen eller ej. Deres kunder kigger på deres egne behov og ikke andres, når de bestemmer sig....

0 0
Benjamin Jensen 02-05-2013 11:06:51

loool n - hvilken verden lever du dog i? Igen i fornægtelsens verden?

Du må være rigtig meget klogere end diverse marketingsfolk, der spytter reklamepenge i Tiger Woods, Messi osv. Det virker jo så slet ikke i følge dig. Hold kæft hvor bliver du bare mere og mere fjollet at høre på!

Men det er nok også en bitter pille for dig at sluge, at stjernerne ikke vil bruge de samme enheder som dig. Eller at blive til grin, fordi de bruger en anden enhed end den de reklamere for.

0 0
02-05-2013 11:12:19

Du skal ikke ligge dine egne "wannabe" VIP håb over på mig. Jeg er fløjtende ligeglad med hvad de medieliderlige stjerner går i/bruger/har/laver osv... Men hvis det gør dit liv bedre at du har samme mobil telefon som en eller anden tennis stjerne, så er det jo fint for dig.

0 0
Benjamin Jensen 02-05-2013 13:47:20

Deres kunder er sq ligeglade med om en eller anden selvglad tennisspiller bruger mobilen eller ej.

Citat slut.

Jeg har ikke lagt nogen "wannabe VIP" over på dig. Men godt forsøgt N. Jeg sidder bare og undre mig over, hvordan du kan være så "klog" på markedsføring. Det er nok een af de dummeste kommentarer jeg har hørt fra din side, at Samsung brugerne nok er ligeglade med hvad en tennisspiller bruger.

Hvis det stod sådan til, så ville Nike, Gillette, Samsung og Coca Cola mfl. sparer de mia. kroner de smider ud på kendisreklamer.

Men som det altid er ved dig, så prøver du at forklarer dig ud af alle situationer - også situationer hvor du bare skulle have slugt den bitre pille, og holdt din kæft. I stedet fremstår du som en pinlig personlighed.

0 0
02-05-2013 15:06:46

Det er nok fordi de skal i gang med alle dem der gerne vil ligne ham tennis spilleren. Alle de andre har de jo kapret.

Og ja jeg er meget pinlig. Sidder faktisk og krymper tæer når jeg lærer mine indlæg. Men heldigvis er det ikke mig der kalder alle andre idioter, pinlige osv... Bare fordi man ikke er enig...

0 0
Anker 02-05-2013 10:53:03

Ja det har du tilk dels ret i, men uden at vide det, bliver du/jeg/dem/i/os alle påvirket på den ene eller anden måde af at se reklamer. Kunne de nu sælge 10 mil flere telefoner, fordi sports-fans synes samsung gør et forsøg på at hjælpe dem i hverdagen, så har Samsung fået det de vil have, ud af at smide nogle millioner efter f.eks ham her tennis-spilleren. Det samme så vi fra Oprah Winfrey tidligere, der sagde at hendes Surface var noget så god, men tweetet var sendt fra hendes iPad ;-)

0 0
Freshmaker 02-05-2013 09:50:56

Retter I lige den? Det ser altså så grimt ud, når der bruges forkerte ord i rubrikken.

:-)

0 0
Nikolai 02-05-2013 18:57:31

Grineren! Nu har Lene pænt rettet fejlen i overskriften, men undladt at rette den de fire steder i artiklen hvor samme bommert bliver begået :-D

0 0
OliverB95 02-05-2013 10:24:00

Kunne ikke være mere enig! ;)

0 0