Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Test viser fuld knald på Samsungs monstermobil

Test viser fuld knald på Samsungs monstermobil

Den kommende Samsung Hercules med 4,5"-skærm viser bedre resultater og mere kraft end Galaxy S II.

Nye billeder af Samsung Hercules er dukket op på nettet. Denne gang er det mobilesyrup.com, som kan fremvise selskabets kommende monstermobil med en 4,5" stor skærm.

Designet er ikke ukendt, da det er blevet afsløret på andre billeder tidligere på måneden. Til gengæld viser mobilesyrup.com, at Hercules-mobilen klarer sig vældig godt i en Quadrant benchmark-test - det vil sige et stykke software, som kort sagt måler mobilens ydelse og gør den sammenlignelig med andre.

Hercules scorer 3359 i denne benchmark, hvilket er cirka 100 point flere end Samsung Galaxy S II, beretter norske amobil.no.

I første omgang synes den kommende Samsung-smartphone at ramme USA og Canada. Det er endnu uvist, hvornår og hvorvidt det europæiske marked kan få glæde af den store skærm, som efter sigende skulle blive fulgt af et 8 megapixel-kamera, et frontvendt 2 megapixel-kamera, 1,2 GHz dual core-processor, 1GB RAM og Android 2.3 Gingerbread som styresystem.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

23-08-2011 08:50:18

Kritik tak, 100point er ikke en forskel, men inden for den usikkerhed der er ved den slags tests. Min telefon kan nemt svinge med +/- 100+ point, det er ikke unormalt.

0 0
Kristian 23-08-2011 07:22:13

4.5 er liiiige stort nok til mig!!
De burde jo kalde den "Galaxy Mini-Tab"

0 0
Anderstoft 22-08-2011 22:04:59

Fedt nok at lancere sådan en telefon, men øv hvor synes jeg ikke den er særlig pæn. De er gået væk fra det lidt iPhone inspirerede look (og det er vel godt, selvom jeg synes sgs2 er rigtig fed at se på), men det der design er virkelig kedeligt. Den minder mig rigtig meget om en HTC/LG2x med knapperne i bunden.

0 0
Anderstoft 22-08-2011 22:09:17

.. og det er selvfølgelig ikke for at pisse nogen af, at jeg siger, som jeg siger. Det er kun min helt egen mening, og den skal respekteres ligesom alle andres :)

0 0
Henrik 22-08-2011 15:27:06

SG2 fra 3 havde de problemer du snakker om inden opdateringen fra dem af blev frigivet. Der burde ikke være med at snakke i den nu.

0 0
Tommy 22-08-2011 15:48:07

han har 3 ja, men der er ikke sket noget efter opdateringen...

0 0
Naggie21 22-08-2011 17:57:00

Så har han jo en defekt telefon, og bør indlevere den.

0 0
Tommy 22-08-2011 15:18:27

Min kammerats SG2 kan nemlig ikke ringe uden at enten at jeg ikke kan høre ham, eller han ikke kan høre personen i den anden ende.
Det bliver også ofte for varm og slukker/genstarter under spil...

0 0
BE 28-08-2011 10:58:17

Helt rigtigt spørgsmål, - men der hører altså ikke så lidt mere til.

Har en SGS, der blev leveret med Android 2.1 med store mangler i softwaren.
Noget blev afhjulpet med opdateringen til Android 2.2, der endelig kom langt om længe(alt for sent)
Nu er den netop blevet opgraderet til Android 2.3.3, og jeg ved næsten ikke om jeg skal le eller græde., - men til den pris man skal betale bør man trods alt græde.

- Vist kan den ringe, men der er fortsat problemer med softwaren, som trænger til at blive rettet.
Dansk tastatur med ordbog er stadig ikke med.
Det glider ikke helt så fint som det burde med en 1 Ghz processor.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, når man køber et fjernsyn, så forventer man jo at alle knapperne på fjernbetjeningen virker sammen med funktionerne i TVet.
Sådan er det bare ikke med smartphones, og dog koster de nogenlunde det samme.
Imidlertid har vi langt oftere brug for vores mobiltelefon, og har den derfor med os, - men når softwaren ikke er i orden, og så til den pris, så er det bare ikke godt nok.
Fabrikanterne snyder simpelthen forbrugerne til dårligere produkter til skyhøje priser, og så skammer de sig sgu ikke engang!

Nå ja, efteropgraderingen til Android 2.3.3 kan jeg ikke længere overføre mine kalenderdata til min computer, og så lave en hardwarereset på mobilen, for jeg aner ikke om jeg kan genetablere såvel kontakter, kalenderdata eller noter o.s.v.

Tak til Sansung for en hundedyr lortetelefon, der fortsat giver masser af problemer, - som jeg troede jeg havde betalt mig fra med den høje pris jeg har betalt(det har andre sikkert også)

0 0
Bjarke Hansen 26-08-2011 15:10:52

min sgs2 er da en ret god telefon at snakke i.. god lydkvalitet..

3´ kan bare ikke finde ud af at holde fingrene fra softwaren og laver istedet noget lort de rettede langt tid efter

0 0
23-08-2011 08:47:14

Jeg havde varmeproblemet indtil de fik udsendt en opdatering, for over en måned siden.

0 0