Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   To kundeklager til Telmore i 2005

To kundeklager til Telmore i 2005

På mobilområdet er det Telmore, der har fået færrest klager i 2005 ifølge Teleankenævnets rapport. Selskabet har på et år fået to kundeklager, som begge er faldet ud til Telmores fordel.

Anstændig kundeservice og gennemskuelighed er begrundelsen for, at Telmore kun har fået to kundeklager i 2005.
Anstændig kundeservice og gennemskuelighed er begrundelsen for, at Telmore kun har fået to kundeklager i 2005.

Telmores egen begrundelse for det lave antal klager er ren tale. Det vil sige gennemskuelige vilkår og effektiv kundeservice.

”Det er med stolthed, vi konstaterer, at vi er selskabet med færrest kundeklager. Vi konkluderer, at det virkelig kan betale sig at satse på et stærkt fundament med en kundesupport, som lytter, hjælper og vejleder kunderne. Vi har ifølge TNS Gallup branchens mest tilfredse kunder” siger Telmores administrerende direktør Allan Christiansen.

Den gode kundeservice er naturligvis altid et succeskriterium for et teleselskab. At man tager telefonen, når kunderne ringer, har meget at sige, og på dette område gør Telmore sig umage. Selskabet har et højt servicelevel og bestræber at svare alle opkald inden for 15 sekunder.

Gennemskueligheden er også alfa omega, eftersom mange teleklager, ifølge Teleankenævnet, handler om kunder, som er utilfredse med deres regning, som de selv mener er for høj. Fidusen hos Telmore er, at kunderne selv betaler de penge ind, som de ønsker at bruge på telefoni. Hermed slipper man for dårlige overraskelser i form af dyre og uoverskuelige regninger.

Så måske er det i virkeligheden i gennemskueligheden, at Telmore høster sine gode point hos kunderne. Som forbruger kan man godt lide, at man selv kan administrere sine forbrug.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her



Om brug af cookies