Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Trådløs oplader endelig klar til Samsung Galaxy S4

Trådløs oplader endelig klar til Samsung Galaxy S4

Samsung Galaxy S4 kan oplades trådløst, det kræver dog man køber et samlet sæt for dette kan gøres. Læs mere her.

Den officielle trådløse oplader til Samsung Galaxy S4 er nu klar til salgsstart.

 - Samsung Galaxy S4 får mulighed for trådløs opladning

Da Samsung præsenterede deres tidligere topmodel Galaxy S III lovede de også trådløs opladning, men denne lod vente på sig.

Coveret, som gør man kan lade trådløst, koster 39.99 dollars og af standarden QI. Skal du have ”pladen” også, så koster denne 49.99 dollars. Det skriver Engadget.com.

Hvad den danske pris vil blive er endnu uvist, vi har ikke kunne finde den i Samsungs egen tilbehørs webshop.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mikael Kolding 14-06-2013 23:19:11

Proshop har dem alle, I kan se dem her: http://www.proshop.dk/Products/ProductSearch.aspx?campaign=s4_wc

0 0
Thomas Kristensen 09-06-2013 21:38:17

Løsningen er dog ikke helt billigt
Hele sættet koster til sammen 674 kr :)

0 0
10-06-2013 06:39:07

Ja lidt skuffende, at de ikke bare har det indbygget fra sart af i bagsiden.

0 0
Peter Frederiksen 10-06-2013 09:58:21

Både og...

Jeg har købt S-smart cover og i bund og grund er Wireless charging (WC) ikke specielt vigtig for mig, så jeg tror prisen vil være højre for S4 og så har jeg betalt for noget jeg ikke kommer til bruge..
Og hvis WC og var i flip coveret, så har jeg betalt 2 gange.. (da jeg formoder at prisen også var blevet dyre)

Så jeg syntes det er fint at samsung har valgt at det skal være op til brugeren (og deres pengepung)...

Jeg vil først finde WC interessant, når det er mere udbredt på Cafeer, McD osv...

0 0
Mads Frederiksen 07-06-2013 23:21:24

Er det ikke en speciel eller anderledes model af SGS4 der understøtter dette?

Eller kræver det "blot" de plade & cover for at fungere?

0 0
08-06-2013 09:44:12

Bagplade og ladepladen, så virker det på alle sgs4.

0 0
Mads Frederiksen 08-06-2013 10:59:53

Super, tak !

0 0