Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   TV 2 klar med ”Vild med dans”-app

TV 2 klar med ”Vild med dans”-app

Med en ny ”Vild med dans”-app til både Android og iPhone er TV 2 klar til, at gøre seerafstemningerne nemmere for seerne.

”Vild med dans” er TV 2’s niende udviklede applikation, og den giver brugerne mulighed for at følge med i deltagernes blogs, få information om deltagere, dommere og værter. Der vil også være mulighed for at se billeder og video samt en afstemningsfunktion.

"Vi ser Vild med dans som et uddannelsesprojekt, idet de øvrige event-apps (Touren og FIFA World Cup) begge var mands-dominerede. Derfor er der ikke fastsat nogen succeskriterier i form at en antal downloads, men vi er naturligvis interesserede i at følge brugernes forbrugsmønster, så vi kan se, hvad de lægger vægt på," siger Jan Hoffmann, Mobile Manager, TV 2 Net til Mobilsiden.dk.

Android-brugere downloade ”Vild med dans”-app’en i Android Market allerede nu, mens iPhone-brugere må vente et par dage endnu.

Vild med dans har premiere på TV 2 imorgen kl. 20.00

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

17-09-2010 13:45:38

Har jeg fiflet for meget med min mobil, eller er den bare ikke up to date hvad ang. android ver.? Jeg kan ikke se den inde i market? Er der nogen android brugere der kan finde den ?

0 0
Henrikmand 17-09-2010 14:19:11

Jeg har den på både en Hero og en Legend.

0 0
17-09-2010 14:48:02

Damn så er det garanteret pga. X10 og 1.6 :-/ Håber dælme at de snart smider den update ud....

0 0
17-09-2010 15:20:18

hmmm det var ski min market access app, der lavede rod i det.

0 0
Henrikmand 16-09-2010 12:19:21

Det er bare den HELT rigtige vej at gå! Alle fremtidige afstemninger til TV-shows, talentkonkurrencer osv. skal da køres gennem en applikation :o)

SÅ COOL!

0 0
Henrik 16-09-2010 15:00:11

Hahaha :-p

0 0
Henrikmand 16-09-2010 15:10:31

???

0 0
16-09-2010 08:23:02

I er da nogle af de eneste, der ser hvordan fordelingen er blandt smartphones i DK.

0 0
TF 16-09-2010 14:24:42

så skulle den vel komme til symbian først ;)

og her er det nyeste produkt til android "fanboy´s": android kiks så i kan tøre øjnende vær gang IOS får apps først :):)

0 0
16-09-2010 14:55:37

Det handler ikke om først, men om overhovedet. Jeg kan godt leve med at smartasses får apps først, så længe jeg får det lidt senere...

0 0
TF 16-09-2010 18:26:49

google kan jo bare få styr på muligheden for at købe app´s i Danmark, før er der da ikke nogen virksomheder der kan tage dem seriøst, det er jo ynkeligt de ikke kan få ordnet sådan en lille ting.

"smartasses" den var ny :) hvad er det der gør apple produkt ejere til det ? er det da ikke smart at eje et android produkt :) og hvad er symbian ejere så ?

0 0
16-09-2010 19:14:29

Nu handler de fleste kritikpunkter ang. apps på denne som regel om danske firmaer, der alligevel udbyder deres apps gratis, så den holder ikke.

Og jeg er ked af at skuffe dig, men jeg bedømmer ikke folk ud fra deres mobil, men mere efter hvordan de f.eks. optræder i div. fora.

0 0
TF 16-09-2010 20:17:50

Det holder da fint, om du vil eller ej sender det jo signalet om Google ikke er seriøse og derfor kan jeg godt forstå firmaer vælger Apple først der er der da styr på tingene, næsten for meget til tider :) det er dog et mysterie for mig hvorfor symbian bliver tilsidesat, men det kommer forhåbentligt.

0 0
Henrikmand 17-09-2010 12:49:37

Er der firmaer, som vælger Apple frem for fx. Symbian?

Det kan vist kun være københavnske reklamebureauer, som skal udstråle et eller andet med deres mobiltelefoner. Vi andre, "små", tilbagestående selskaber ude i "provinsen" vælger Symbian og Windows Mobile.

Det virker, og vi har ikke tid til at gå rundt og vise telefoner frem. Her skal det bare fungere!

0 0
TF 17-09-2010 13:11:35

ja det kan du jo se der er når det gælder app udviklingen som er det der bliver diskuteret her, men medhensyn til din "det bare fungere" kommentar, så fungere android og IOS vel lige så godt som symbian og windows eller hva ?

0 0
16-09-2010 12:24:02

Hmm men kan dog ikke finde den :-O Er der versionsbegrænsning på ?

0 0