Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   TVTID findes nu på Android-mobiler

TVTID findes nu på Android-mobiler

Vil du planlægge TV-aftenen kan det ske på mobiludgaven af TV 2's website TVTID, der nu virker på både Android og iPhone.

Hvad kommer der i TV på alle kanaler, nu og senere. Det er grundlæggende konceptet i applikationen TVTID fra TV 2.

Udover at lave remindere på programmer, som er "must see", kan der også læses kendis-nyhedsstof fra TV-verdenen.

TVTID er gratis på både iPhone og Android og hentes via henholdsvis App Store og Android Market.

Læs også:
 - YouSee rykker ind på iPhone

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

spock123 25-08-2010 16:04:05

I menuen kan du vælge de kanaler du vil se på listen? Men det er måske ikke det du mente?

0 0
Nygaard 25-08-2010 16:39:50

Organisere dem, det var dét jeg mente ;)

0 0
Nygaard 25-08-2010 15:14:40

Men det fejler desværre.

Programmet er alt for kluntet og upraktisk opbygget.
De skulle have holdt sig til den struktur der bruges på websitet, og give brugeren mulighed for at vælge kanaler og hvilken størrelse linjerne skal have (hvor mange linjer der skal vises ad gangen).

Ikke noget jeg vil bruge som det er pt.

0 0
spock123 25-08-2010 14:41:21

Jeg synes nu det er en ganske glimrende app.
Tak til TV2

0 0
Rumko 24-08-2010 20:53:42

Log ind på http://www.ifjernsyn.dk fra jeres telefon. Tilføj de kanaler I vil have vist, ændre evt. rækkefølgen af viste kanaler og hvor mange programmer man vil kunne se.
Hvis man klikker på en film, vil man have mulighed for at se trailer fra Youtube eller læse nærmere om filmen, eller tilføje den til sin kalender.
Evt. lav genvej direkte på "homescreen"

0 0
SimonVT 24-08-2010 18:10:56

Havde ellers glædet mig til en tv guide app fra tv2, men synes godt nok ikke den her er særlig god.

1. Hvor skal EN kanal fylde over halvdelen af skærmen? 3 rækker? Én række per kanal som viser hvad der sendes nu, og næste program. Måske endda gøre rækkerne lidt mindre, for at få plads til flere kanaler.

2. Mulighed for kun at vise kommende programmer når man trykker på en kanal, i stedet for at vise hele dagens program. Og måske lige få vist 5-6 programmer som sendes efter midnat, så man ikke skal til at skifte dato når man sidder en fredag aften og har planer om at se tv til ud på natten (måske dovenskab, men en ting jeg synes er rart i andre tv guides)

3. Overskriften (baren med teksten TVTID øverst), kategorier og tidsvalg fylder ALT for meget. Personligt har jeg intet at bruge nogen af dem til, eventuelt mulighed for at slå dem fra?

4. Mulighed for at sortere rækkefølgen af kanalerne.

5. Ved nogen kanaler viser den sidst sendte program i oversigten. Programmet er jo slut, fjern det.

6. Når jeg er i oversigten og trykker back (hardware knap) for at komme ud af programmet viser den skærmen man får i starten med teksten TVTID.DK. Jeg trykker back igen, og min homescreen viser sig et splitsekund, hvorefter jeg er tilbage i oversigten. Ku selvfølgelig bruge home, men nogengange ligger back knappen bare bedre. Og jeg har endnu ikke set andre programmer opføre sig på denne måde.

Lige hvad jeg kunne komme på. Det er fedt i er igang med at lave jeres apps til Android, men i dette tilfælde synes jeg godt nok, at I har ramt ved siden af.

0 0
SimonVT 24-08-2010 18:14:14

Nåjo, en ting til.
Hvor skal man trykke Menu > Søg, når mange Android telefoner har en søgeknap?

0 0
Jesper 24-08-2010 17:55:15

Jeg er selv stor bruger af TVTIDs hjemmeside, og ser derfor frem til at der kommer en effektiv app til mobilen.

Har ikke pt. en Android telefon, men jeg næsten helt sikker på at min næste telefon kører med Android.

Det er derfor godt at se at de store mediehuse er begyndt at tage mobilen seriøst, da de samtidig får adgang til den største brugerbase.

0 0
TJ 24-08-2010 14:13:49

Sådan set fint nok at det viser programmet et par timer frem. MEN MEN Mangler at kunne lægge widges på en forside, så man kan gå direkte til udbyder. Hvis jeg skal se prog. for TV2 skal jeg skrolle hele vejen ned da det ligge langt nede på listen, det er besværligt. SÅ KOM IGEN TV 2 / Releaze A/S. PRØV NU LIGE AT TJEKKE NOGET DER ER PÅ MARKEDET I FORVEJEN ! Feks. ONTV ! OG LAV SÅ NOGLE FORBEDRINGER

0 0