Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   UPDATE: Android 4.0 til Motorola Xoom

UPDATE: Android 4.0 til Motorola Xoom

Android 4.0 er sendt til test hos udvalgte brugere af Motorolas tablet Xoom.

Ejere af Motorolas Xoom tablet, kan formentlig snart se frem til en af de store opdateringer. Lige nu er Android 4.0 sendt ud til udvalgte testbrugere af Motorola Feedback Network, skriver TheVerge.

Motorola har længe arbejdet på mange forskellige små projekter, men det her er helt klart et af de større.

Motorola bruger deres Feedback Network, til at få indberetninger om fejl og mangler, for derefter at tilrette produkterne, inden de sendes ud til alle brugere.

Androidcentral ligger et skærmbillede fra en Xoom-tablet, der bekræfter, at der er tale om Android version 4.0.3

Hvor lang testperioden vil være er p.t. ukendt, ligesom det er ukendt, hvor lang tid Motorola skal bruge på at fejlrette efter testperioden.

Men sikkert er det, at Android 4.0 eller Ice Cream Sandwich, er på vej til Motorola Xoom.

Update d. 19. januar 2012:

Flere brugere på Mobilsiden har nu meldt tilbage, at de har modtaget opdateringen til Android 4.0 - Ice Cream Sandwich til Motorola Xoom.

Flere af dem oplyser desuden, at deres tab er blevet meget bedre efter opdateringen.
 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

michael mah hansen 21-03-2012 19:52:41

hvorfor har nogle fået den og ikke vi andre for min er en us-wifi det er lidt forkeret at ikke alle for den sammen tid

0 0
Morthj 18-01-2012 09:38:27

Så er der ICS på min Xoom. Det kører rigtigt fint og mere flydende end før. Rigtigt god update :-)

0 0
Søren D 19-01-2012 11:02:38

Samme her - den kom her til morgen OTA. Ved dog ikke hvornår den forventes til de europæiske modeller (Min er US WIFI). Der var lige lidt knas med en Citrix app og wordfreud men det løste sig med en reinstall af app's. Spiller 100%, så nu skal GO launcheren testes på ICS :-)

0 0
Søren Melgaard 18-01-2012 10:27:46

@Morthj

Hvordan har du modtaget opdateringen? Automatisk, eller har du selv foretaget dig noget?

Mvh.
Søren Melgaard
Mobilsiden.dk

0 0
Morthj 18-01-2012 10:40:09

Den dukkede op som en available software opdate. Intet jeg skulle gøre udover bare at trykke install til den.

0 0
Søren Melgaard 18-01-2012 11:07:02

Tak for din tilbagemelding!

0 0
casper 17-01-2012 23:50:33

Hvad måtte du slippe for den? :) kan du evt smide et link på den? :)

0 0
MichaelB. 18-01-2012 05:59:31

Jeg kom af med næsten 4800 inkl forsendelse.

http://www.amazon.de/gp/product/B0067VGSUC

Der er pt 8 på lager.. Så skynd Jer :)

0 0
17-01-2012 08:31:48

Der skulle være godt nyt for ejere af den gamle transformer. Asus har sendt deres ICS til godkendelse hos google, så en update tidligt i februar skulle være god nok :D

Asus er nok dem der holder deres updates bedst blandt junglen af android producenterne ;D
Glæder mig vildt, for ICS er godt nok lækker på SGS2 bare i samsungs testversioner :D

0 0
Lars Hansen 17-01-2012 11:22:10

niice

0 0
ihk 17-01-2012 01:30:42

jeg har købt en iPad 2, men den samler bare støv.

den bruges nok en gang om måneden når jeg får øje på den. synes det er ærgeligt. men ved ikke hvad jeg skal bruge den til.

jeg har min iPhone når jeg sidder på sofaen og keder mig og min Mac til lektier/film osv. kan ikke finde ud af hvad jeg skal bruge iPaden til?

hvad bruger i jeres tablet til?

0 0
MichaelB. 17-01-2012 08:28:42

Jeg bruger den specielt til underholdning i de to timer jeg pendler hver dag. Og her er det surfing, mail, spil, film/tv, fora, remote desktop, osv..

Og derhjemme ligger den altid på stuebordet.. Den er bedre at sofa-surfe på end telefonen, og den er mere handy end en laptop.

Faktisk kan jeg efterhånden ikke se hvad jeg skal bruge en laptop til :)

0 0
Lars Hansen 17-01-2012 05:23:41

jeg bruger min tranformer til skole. den er genial at skrive små stile og noter på. og noget nemmer at slæbe med. Også giver det en god blærerøvs effekt på klassekammeratern;)

og i dette tilfælde, at tjekke mobilsiden=)

0 0
casper 16-01-2012 23:02:47

mente amazon.uk.com :)

0 0
casper 16-01-2012 23:02:13

Når du har købt den på amazon.de kan du så ændre til dansk på asus'en? :) og hvad hvis man f.eks. køber den på amazon.co.uk? Nogen der ved det?

0 0
MichaelB. 17-01-2012 06:51:18

Ja, når du først starter den vælger du dit sprog. Og her er Dansk på listen. Så den kan blive lige så dansk som den du kommer til at købe her i landet - med dansk QWERTY software keyboard, danske menuer og det hele.

Hvis du køber den med keyboard-dock, så vil dette selvfølgelig være fra det land som du køber den. Derfor ville jeg kun købe 64GB versionen da det er den eneste uden keyboard-dock her i europa. Og så evt tilkøbe en dansk keyboard-dock når den kommer i butikkerne her.

Og er helt sikker på at det er det samme, uanset om det er fra Tyskland eller England du køber den. Du skal bare være opmærksom på layout problemet med hardware tasteturet hvis du bestiller en 32GB version hvor disse følger med.

0 0
Lars Hansen 16-01-2012 20:18:06

glæder mig sku til ics kommer til min transformer:-D

0 0
Jesper 16-01-2012 20:14:55

...tilføje, at alene opgraderingen fra Android 3.1 - 3.2 har gjort den mærkbart bedre.
Ser frem til ICS, som med garanti vil gøre oplevelsen komplet! :-)

0 0
MichaelB. 16-01-2012 17:36:15

Hvis forskellen fra Honeycomb til Ice Cream Sandwich er den samme som på min Asus Transformer Prime, så har I noget at glæde Jer til :)

Det hele virker mere.. glat.. Specielt browseren. Det er en nydelse.

0 0
Michael 16-01-2012 19:23:32

Hejsa, hvor har du købt din transformer prime henne?

0 0
MichaelB. 16-01-2012 19:32:42

Jeg købte 64GB modellen hos Amazon.de - men det ser desvære ud til at der er ret lang leveringstid på den lige pt der.

0 0