Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Verdens tyndeste telefon, igen

Verdens tyndeste telefon, igen

Japanske Fujitsu sender til januar en ny telefon på markedet. Den er kun 6,7 mm tyk og dermed verdens tyndeste.

Motorola RAZR må nu overlade tronen til Fujitsu’s Arrow ES telefon, som verdens tyndeste telefon på markedet.

Motorolas RAZR er 7,1 mm tyk, men med Fujitsu’s nye satsning er den slået med blot 0,4 mm. Fujitsu har fået klemt telefonen ned på 6,7 mm. Den er dog langt fra så kraftfuld som Motorolas RAZR.

Fujitsu Arrow ES IS12F er en Android-telefon med en 1,4 GHz processor, 5 MP kamera og en 4” WVGA 800x480 pixel skærm, skriver IntoMobile.

Arrow kommer på markedet i Japan i januar 2012. Det er dog tvivlsom, om telefonen nogensiden kommer på det danske marked, da Fujitsu endnu ikke er repræsenteret i Danmark.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

elmkvist 07-12-2011 08:12:54

JAMEN DU HAR IKKE RET. 4 mm i mobil optik er meget!

0 0
NB85 06-12-2011 11:56:26

Til Søren Melgaard

Motorola RAZR 7,1MM -- Fujitsu Arrow ES IS12F 6,7MM

DETTE ER KUN 0,4MM TIL FORSKEL ALTSÅ IKKE 4 HELE MILLIMETER

0 0
06-12-2011 13:49:58

Jeg tror du skal undersøge dit keyboard... jeg tror din CAPS Lock tast sidder fast. Bare et godt råd:-)

0 0
NB85 06-12-2011 19:49:23

Tak for rådet. Bruger dog kun CAPS for at fremhæve at jeg har ret;)...

0 0
Tommy 07-12-2011 11:05:00

ret eller ej, det ændrer vel næppe på at du lyder som en irriterende 13-årig?

At måle en tlf og sige den er verdens tyndeste er endvidere også lidt hult når man i toppen har en udbulning for at kameraet kan være der... Man burde måle det tykkeste sted i stedet, for det mindste kan man jo ikke bruge til meget i fx Razr's tilfælde.
Fujitsis gradvist øgende mm er også mere behagelig at have i loppen, men det er så en anden sag.

0 0
NB85 07-12-2011 19:10:09

Tjo har skam ret, jeg kan jo konstatere at Søren Melgaard har været inde i sit indslag og rette den glædende fejl så spar de surer tilføjelser,

Jeg kan jo ikke gøre for, at i begge ikke to, ikke får noget fjas af lillemor der hjemme.

Griner stadigvæk over kommentaren; irriterende 13-årig,,

Hyg jer med det..

0 0
Jakob P. 08-12-2011 14:45:22

Du fik da i hvertfald begræftet hans point yderligere, med den flotte kommentar :)

0 0
Jesper Vejle Krog 08-12-2011 13:56:30

Om de får fjas eller ej ændrer ikke på at du er irriterende at høre på. De får måske fjas i morgen, men du vil sikkert stadig være lige så irriterende som idag.
Hyg dig med det....

0 0
Cebastian 06-12-2011 14:39:13

Ellers en flot fejl x)

0 0