Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Vi venter stadig på Galaxy S III

Vi venter stadig på Galaxy S III

Samsung præsenterede ikke deres længeventede Galaxy S III til MWC, men der er alligevel lækket informationer.

Utålmodige Galaxy S II-fans må vente til marts før Samsung vil præsentere efterfølgeren S III. Det skriver webmediet BGR.com.

Det er ikke blevet til nogen Galaxy S III til Mobile World Congress, men ovennævnte medie hævder alligevel, at have fået specifikationerne på det kommende flagskib.

Rygterne fortæller, at Galaxy S III vil få Samsungs egen 1,5 GHz quad-core Exynos-processor, et 4,8"-display med full HD-opløsning og 16:9-format, samt otte-megapixels kamera, 4G og Android 4.0 Ice Cream Sandwich.

Du kan se de offentliggjorde produkter fra Samsung her:
 - Overblik: Dét viser Samsung frem på MWC

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jonas_a 28-02-2012 10:22:15

Nu må de altså holde med de skærmræs..jeg synes skærmstørrelsen på min GSII er stor nok..hvad bliver skærmen på GSIV så..6,8"?
Det er stadig en smartphone vi taler om, ikke en note.
Samsung skal også tænke på at de større skærmstørrelse kan også holde mange potentiale købere væk!
Kender mange GSII ejere der er vilde med deres tlf, men synes at den kunne have være end tand mindre..!

0 0
kasper 28-02-2012 11:12:25

Hvis de kan øge skærmstørrelsen uden at øge telefonens fysiske størrelse er det fint for mig. Jeg vil give dig ret i, at SGSII var den maksimale størrelse jeg ville give en telefon, men det kan jo være jeg ændre mening når SGSIII kommer.
Det bliver enten den eller HTC One X der kommer i lommen næste gang, og One X er noget større end SGSII...

0 0
Jonas_a 28-02-2012 11:18:47

Ja, det vil være godt hvis de gør det uden at øge telefonens størrelse.
Jeg tror jeg venter til at skifte til SGSIV komer, jeg er slet ikke klar til at give slip på min SGSII endnu..synes ikke at jeg savner noget ved den.

0 0
David 28-02-2012 13:51:56

Jeg synes de skulle putte en 10.1" skærm i, men uden at ændre telefonens størrelse.

0 0
Hassaan Waseem 28-02-2012 15:49:50

Helt klart, fed idé!
Hold kæft det lyder dumt, kasper. Lidt det samme som at sige: "Jeg vil have en bil der har ligeså meget plads indeni som en HT-bus, men den må ikke være større end en Volkswagen Up!
Vi lever jo ikke i en eller anden Harry Potter verden, vel!

0 0
28-02-2012 19:17:11

Nej det er faktisk dig der lyder dum. Man kan sagtens lave skærmen tæt på 5 tommer uden at gøre den breddere end SGS2. Det kræver bare et andet skærmforhold og skærmen til kant. Der ville jo være en 7-8 mm at hente bare på den konto på en SGS2.

0 0
hellas7 28-02-2012 20:43:50

men jeg viser min bare røv på rådhuspladsen, hvis SGS III får en skærm på ca 4,8" uden at mobilen er større i længde eller bredde end SGS II

0 0
28-02-2012 23:31:26

Prøv lige at tage dine briller på. Jeg skrev breddere, det er da klart den vil større :-) Men så vi nu ikke lige slappe af, det er jo kun rygter. Der er også dem der siger den slet ikke får hd skærm...

0 0
David 28-02-2012 09:12:31

Jeg troede at mobilkamera skulle være minimum 41MP?

0 0
Jonas_a 28-02-2012 10:22:59

Det kommer iphone 5 med..!

0 0
Henrik 29-02-2012 09:37:11

Hahahaha!

0 0
David 28-02-2012 13:50:52

Tvivler :)

0 0
JKay 28-02-2012 09:12:19

Full HD som i 1920x1080 pixels?
Eller mener I HD som i 1280x720 pixels?

0 0
David 28-02-2012 13:41:55

Full HD er 1920x1080, så mener de jo nok ikke 1280x720, når de skriver Full HD? ;)

http://www.fudzilla.com/home/item/26105-samsung-galaxy-s-iii-hardware-specs-leaked

"The flagship 1920x1080p smartphone of 2012"

0 0
28-02-2012 09:27:59

De mener FULL HD :D Nok lige i overkanten, men kunne satme være lækkert :D

0 0
kasper 28-02-2012 11:10:03

Fuld HD kunne være fedt, men tror det er lidt af et overkill fra rygtebørsen. Det virker også underligt at de kan lave så stort et spring på så kort tid.
Hvis man ser på hvordan det er gået tidligere, så øge samsung gerne skærmstørrelsen en anelse, når de går fra PenTile til RGB.
Mon ikke det er det vi kommer til at se med SGSIII ift. Galaxy Nexus.

0 0
28-02-2012 09:05:16

skærmen er for stor, forudsat rygterne om specifikationerne viser sig at være rigtige. Ellers skal det nok blive en intessant smartphone.

0 0
28-02-2012 09:30:08

Ifølge visse rygter (læs rygter) så skulle en større skærm ikke have en særligt stor indflydelse på størrelsen af mobilen i bredden. Dette skulle opnås ved at føre skærmen helt ud til kant... Der kunne måske være lidt om det, da der har floreret rimeligt mange "designs" der viser en evt. sgs3 med skærmen helt til kant.

0 0
Hest 28-02-2012 16:01:40

Der er flere producenter der reklamerer med skærmen kører til kanten og de er stadig blevet større og større. 4,8 bliver større uanset hvor meget ud til kanten man prøver at lave den.

0 0
28-02-2012 23:34:19

Ja men nu måler man jo altså skærm størrelsen diagonalt, så der er plads til at den vokser i bredden på skærmen, uden at den fysisk bliver større.

0 0