Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Video: Nokia klar med ny ”Samsung Unpacked”-reklame

Video: Nokia klar med ny ”Samsung Unpacked”-reklame

Mobilproducenterne har forsøgt, at få lidt medieopmærksomhed midt i alle skriverierne om den nye Galaxy S4. Se Nokias bud.

Da Samsung i sidste uge præsenterede deres nyeste topmodel, Galaxy S4, havde de Jeremy med på scenen, som var blevet verdensberømt under deres teaser-videoer op til eventen.

 - Ny Galaxy S4 teaser-video frigivet af Samsung

Nu er konkurrenten Nokia klar med en nye ”Samsung Unpacked”-reklame, her sidder Jeremy og kigger ned i kassen med ”The Next Galaxy”, hvorefter hans telefon pludselig ringer. Denne er selvfølgelig ikke en Samsung-telefon, men en Nokia Lumia 920.

Du kan se videoen herover.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

lappydk 18-03-2013 12:05:02

Dejligt at se at firmaerne driller hinanden, det giver blod på tanden til at udvikle bedre produkter, der distancerer sig fra hinanden :-)

0 0
Mirzad 18-03-2013 09:52:38

Godt lavet..men ellers viser det bare hvor desperat Nokia er efterhånden.

0 0
Peter Frederiksen 19-03-2013 13:12:35

@Mirzad

http://goo.gl/1IsZi

Det kan vist kalde seriøst desperat!!!

0 0
Mirzad 19-03-2013 13:40:13

hehe..ja.. If you can't beat them, Sue them!

0 0
Hans Jákup Danielsen 18-03-2013 16:02:38

http://www.youtube.com/watch?v=GWnunavN4bQ
http://www.youtube.com/watch?v=0-BpvxmguTo
damdida...

0 0
TF 18-03-2013 19:17:45

Hi hi ja og nu er det samsung fans der står i kø for at se den nye "big" thing som småliderlige får :-) hvad siger det om samsung fans ;-)

0 0
Mirzad 19-03-2013 11:54:53

Hi hi hi hi...Thomas..din frækkert!
Lyder som du kender det med at stå i kø rigtig godt!
Hvor liderlig var du selv?og var det det værd?
:D

Det siger ikke noget om Samsung fans, siden der ikke er nogen kø, men en del om dig og din person! ;-)

0 0
TF 20-03-2013 01:18:58

Hej igen igen mirzad troll nej jeg har aldrig stået i kø, det er kun fanatikkere/fanboys som feks dig der gør sådan nået.

0 0
Mirzad 20-03-2013 10:19:17

Jo Thomas..din frækkert, du har endda sovet i kø og haft våde drømme! hvorfor skjule det?
øhh..der har aldrig været kø for at købe Samsung eller htc, så nej, jeg har ikke prøvet at stå i kø! ;-)

0 0
TF 20-03-2013 14:59:59

Troll.

0 0
Mirzad 21-03-2013 15:00:42

kan kun sige i lige måde! :-)

0 0
TF 21-03-2013 19:16:22

Det skal man jo skrive vis man er en troll.

0 0
Mirzad 21-03-2013 19:21:56

Nå..nok derfor at du selv skriver det. ;-)

0 0
TF 21-03-2013 20:04:32

Mirzad er og blir en troll.

0 0
Mirzad 21-03-2013 21:25:43

Siger Filtenborg trollen..

0 0
TF 21-03-2013 21:48:02

Det er godt med dig troll

0 0
Mirzad 21-03-2013 21:58:41

også med dig min trolle-ven!

0 0
TF 21-03-2013 23:33:42

Jeg er da ikke din ven, det ville faktisk komme bag på mig vis du har nogel lille troll

0 0
Mirzad 22-03-2013 10:15:14

Jamen så min trolle-fjende! ;-)
Nå..det ved du ikke noget om :-)

0 0
Alfix 19-03-2013 12:05:40

Og apropos Samsung "fantastiske" event. God laesning lige her: http://www.theverge.com/2013/3/18/4119052/samsung-weird-behind-the-scenes-of-the-sexist-galaxy-s4-launch

0 0
19-03-2013 16:06:44

Typisk amerikansk.... Man må endelig ikke sige tingene som de er, man kunne jo støde nogle og så bliver du sagsøgt. Hvad er der galt i at vise at den er nemmere at bruge med lange negle og har prøvet mange mænd har lange negle? Skulle de også have sagt hem, i stedet for ham/hende. Ja det var jo også i USA at man mente lilla legoklodser var lidt for sexistisk. Føj siger jeg bare.

0 0
Mirzad 19-03-2013 12:21:09

Aflix
Kan ikke se hvor du vil hen når du bliver ved med at nævne og linke til Samsungs event?
Perosnligt syntes jeg heller ikke om deres show, men det er ikke det der afgør om jeg køber deres tlf eller ej.

0 0
Alfix 19-03-2013 15:02:03

Laeste du artiklen?

0 0
Mirzad 19-03-2013 16:41:05

ja

0 0
TF 18-03-2013 20:52:59

Ja og som jeg sagde nu er det så sammy sheep vi ser istedet mæææhh mæææhh :-D men sammy har jo også altid set op til apple og kopieret dem ;-)

0 0
Alfix 19-03-2013 00:11:03

He he!

0 0
18-03-2013 21:04:33

Det er det jo så ikke. Der vil ikke være alen lange køer i flere uger op til salgsstart. Det er netop det der er indbegrebet af iSheep...Og troll du bare videre....

0 0
TF 18-03-2013 21:32:33

Ja det er træls at blive kaldt et får ikke, men nu har du prøvet det selv så kan det være du tænker over det en anden gang inden du taler nedladende til apple eller andre fans ;-)

0 0
19-03-2013 09:54:22

Du må Så men kalde mig hvad du vil :-) Køerne til apples butikker taler for sig selv....... Men du føler dig sikkert ramt fordi du selv har stået blandt fjolserne i køen til en eller anden iPhone lancering......

0 0
TF 20-03-2013 01:16:38

Jeg har aldrig stået i kø til nået er ikke first mover men venter til de værste fejl er rettet så føler mig ikke støt, jeg er bare røv træt af fanboys der sviner andre til fordi de selv er religiøse fanatikkere.

0 0
20-03-2013 16:14:36

Og hvad er du selv? Jeg tror ikke man finder en artikel inde på siden om samsung uden at du lige har været der. Og det er jo ikke ligefrem konstruktivt det du kommer med. Og inden HTC kom med One, da var det jo android generelt, så stop du bare med at gøre dig selv til et uskyldigt lille lam.....

0 0
TF 20-03-2013 17:44:09

Ja jeg kan ikke fordrage sgs3/3+ design og byggekvalitet men samsung har jeg intet problem med andet end deres tilsvining af apples købere som er under lavmål.

Jeg har stadig de samme problemer med android's sikkerhed eller mangel derpå det ændre sig ikke ved jeg køber en optimus G eller HTC one, men det er ikke fordi jeg hader dem jeg syntes bare firmaer skal tage ansvar og rette deres fejl eller tage ansvar i det mindste og det mener jeg stadig ikke google tager/gør

0 0
Mirzad 21-03-2013 15:00:17

Filtenborg
Dit problem ligger i at du er forvirret, og du ikke hvor du vil hen!
Du siger at du ikke har noget imod Samsung, men i samtlige artikler der handler om Samsung, rækker du ned på Samsung og Samsungs fans..
Kan ikke se logikken i at du har problemer med Android, og så du stadig vil købe Optimus G eller HTC!

0 0
TF 21-03-2013 19:20:19

Nå ja her er så dokumentation for jeg ikke altid skriver skidt om sammy: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/samsung-praesenterer-ny-topmodel-med-tizen-til-august,lid.26469/#comment_box

0 0
Mirzad 21-03-2013 19:27:23

Dokumentation...hehe..du kan ikke løbe fra de skidte ting du har skrevet! ;-)

Samsungs angreb på Apples fan?nå..der føler du dig ramt?hvad gør dig selv bedre når du gør grin med Samsungs fan???
Du kan bare holde dig væk fra siden, hvis det er så slemt..easy! :-)

0 0
TF 21-03-2013 20:03:47

Så gik der troll i den igen fra din side, jeg har sagt hvad jeg ville og vi kommer ikke vidre kan jeg se.

0 0
Mirzad 21-03-2013 21:25:09

så længe du bliver ved med din troll rolle! ;-)

0 0
TF 21-03-2013 21:47:33

Troll

0 0
Mirzad 21-03-2013 21:59:13

hvad sagde jeg.. :-)

0 0
Mirzad 21-03-2013 22:15:47

Troll du bare videre Thomas:

http://101fundraising.org/2013/01/donor-acquisition-through-webinars-worth-a-try/internet-troll/

og godnat! :-)

0 0
TF 21-03-2013 23:32:50

Troll

0 0
Mirzad 22-03-2013 10:15:48

;-)

0 0
TF 21-03-2013 19:15:04

Jeg har da også nogen ting ved ios og WP og dem har jeg heller intet problem med at købe, intet er jo perfekt, men vis man bare gør som mange og tier problemer ihjel så bliver de aldrig løst vel ?

Ang samsung jeg har skrevet gentagende gange at jeg ikke bryder mig om sgs3/3+ samt samsungs angreb på apple fans og mere ligger ikke i det, har du fattet det nu eller skal jeg skrive det igen ?

0 0
Alfix 18-03-2013 12:45:16

Nu er det jo ikke Nokia der har lavet den. Og... undskyld mig, men hvis man saa Samsungs unpacked event, saa ville man aabenlyst kunne se hvem som er desperat. Syns det er utroligt at folk saetter sin lid til Samsung, der gang paa gang har fejlet med deres latterlige systemer og deres gumpetunge touchwiz gejl. De kan intet og har stjaalet alle deres innovationer. Har proevet Galaxy II, III og 4... og ved du hvad... en Lumia 800 scroller stadigt bedre end nogen af de ovenstaaende Samsung modeller. Vi snakker altsaa SIngle core vs dual, quad og octa-core. Og jeg vil saette det til en test anyday. :)

0 0
Peter Frederiksen 18-03-2013 22:06:17

@Alfix

Men hvorfor er der ingen der køber WP?

Kan du nævne alle de innovationer de har stjålet?

0 0
Alfix 19-03-2013 00:10:14

Og der er ogsaa folk der koeber WP, bare ikk saa meget I DK, da det marked er komplet ligegyldigt for mange producenter og vi har de knap saa kyndiger smartphone brugere. Derimod har Sverige, Tysklad, Italien osv. osv. god fremgang. I ER overall er WP's markedsandel nu paa 5.9%. I italien snakker vi 12%, that ain't bad at all!

0 0
19-03-2013 09:56:43

Wauw det var sq noget af en statement at komme med.

0 0
Peter Frederiksen 19-03-2013 02:32:11

Nokia har solgt Lumia 7.5 til discount pris, UK har 5.9% og Italien 13%, men det er Lumia 800 til ca. 1800 kr (lancering ca. 4000 kr) og Lumia 610 til ca. 850 kr. (Lan. ca 1300 kr)

Og i Belgien, Holland og UK er de sidste Lumia 800 i Januar 13 hos ALDI, blevet solgt for 1470 kr.

Og Nokia har endnu ikke haft overskud på Lumia regnskabet endnu!

Globalt ligger Nokia på 3%.

Der blev solgt ca. 675m smartphones i 2012, hvor af WP 2.5% = 17m

0 0
Henrik 19-03-2013 11:31:56

Jep. Men to ting det bliver spændende at følge er:

- Lumia 920 salget i Q1 2013
- Lumia 720, 620, 520 salget i Q1 og frem.

Der er nemlig en ting som du ikke nævner ifht Lumia 800, 610 osv. salget, og det er brugertilfredsheden. Læg mærke til, at det var sådan Apple startede med iPhonen. Små salgstal, men kanon brugertilfredshed.
Lumia brandet har lagt godt for land på den front, og de nye billige WP8 modeller som f.eks. L620, kan næsten ikke andet end at blive en dundrende success. Ingen andre steder får man så god performance og features til den pris, ingen.

0 0
Peter Frederiksen 19-03-2013 12:04:55

37% tilfredshed!

“The news we had earlier this week via Fortune was that a consumer survey of smartphone owners in the USA and Europe by Bernstein found that the Windows Phone customer loyalty is in the toilet, only 37% of Windows Phone owners are willing to buy another Windows Phone smartphone”

http://goo.gl/qZY4c

RM-828

0 0
Alfix 19-03-2013 15:01:04

Kan ikk tage serioest naar det kommer fra en kilde der ikke engang smider dato paa deres indlaed :)

Men her er saa en der er kun en uge gammel fra UNWIRED, WP wins choice satisfaction award, hvor der staar at det er den platform hvor folk er mest tilfredse, saaa...: http://www.unwiredview.com/2013/03/14/windows-phone-8-wins-pc-mag-readers-choice-satisfaction-award-apple-ios-android-and-blackberry-follow/

Eller:

0 0
Peter Frederiksen 19-03-2013 23:11:07

Der bliver henvist CNN Fortune 7/1-2013
http://goo.gl/2m1X2

Men dit link er folk som har stemt deres eget OS ind.

Ligesom jeg syntes at Mobilsidens årets telefon er håbløst, da det er en bruger afstemning.
Fordi folk generalt ikke har afprøvet alle Smartphone OS.

0 0
Henrik 19-03-2013 15:27:54

What Alfix said.

Den anden undersøgelse af Tom Ahonen er hamrende useriøs, og har intet med virkeligheden at gøre. Den mand lever i det hele taget i sin egen virkelighed.

0 0
Alfix 19-03-2013 11:57:55

620 skulle efter sigende vaere en vild success flere stede. feks I Tyskland... men det er ogsaa en vild telefon. Man faar sgu noget for pengene.

0 0
Alfix 18-03-2013 23:58:26

Nu er det jo ikke udelukkende de individuelle inoovationer som saa, men mere det samlede fokud endvidere. Selvklart er super sensitive touch en af dem (Folk kender Nokia for det allerede, uanset om andre var forest), ERASER function I hht fotos (smart shoot hos Nokia), hertil kommer ogsaa det mere sociale focus omkring deres sharing hub osv osv...

Det er jo ikke fordi jeg siger at de stjaeler som saa, men de ved at de ting Nokia har gang I som helhed er en vinder og det rider de saaklart paa, I same forstand some Android og IOS har nakket mange gode ting fra WP overall.

Der er ikk nogen sure miner her, syns bare at Samsung er et helt utroligt lamt firma. De proever saa haardt paa at vaere "street" men glemmer helt at taenke over hvor langt ude ligegyldige og ubrugelige deres nyere "innovationer" er: saasom floating touch og eye tracking... Samsung er et gimmick firma efter min mening og jeg kan da sagtens synes at folk der har en Samsung telefon er fjollede I samme forstand som jeg 90% procent af gangen syntes at apple brugere er de mest uintelligente og ukritiske. Jeg syns Google egne Nexus telefoner goer det godt, men de sigter ogsaa efter den "smarte" og den som kender og vil have ren android. Nokia goer det ogsaa kanon da de helt igennem differentierer sig paa den fede maade. Sony's er faktisk ogsaa ret fede, men jeg tvivler de holder til meget. Glaeder mig meget til at se hvad der sker med Motorola over tid, nu naar de er Googles egen hardware fabricant.

0 0
Peter Frederiksen 19-03-2013 02:07:05

Men som skrevet tidligere i denne tråd har Nokia touch brugt Synaptics, det betyder vel at alle andre også kan købe denne teknologi.

"ERASER function"

Smart Shoot er Scalado Remove, som skulle have været et Pre installeret Android app hos HTC og Samsung, vist også Blackberry.

http://goo.gl/qBl1c

Lige indtil Nokia købte Scalado, men der var vist indgået aftaler med Samsung og HTC, Motorola inden..

Dette virker måske bekendt?
http://goo.gl/8VY8U
Best group shot (S3/note2)

SÅ man må formode at Samsung har købt sig til features hos Scalado.

Floating Touch er for at Samsung kan bruge airview/Hover mode, som jeg bruger ofte på min Note10, ligesom jeg bruger Smart Stay, og eye tracking som kommer i en fremtidige premium update, glæder jeg mig til, så betyder det forhåbentligt at jeg ikke behøves at røre min Note, når jeg læser lange rapporter..

Personligt syntes jeg at Nexus UI er dødsygt i sin rene form (ja, jeg har en Nexus 7).

Kan du komme med flere eksempler på, hvad android og IOS "nakker" fra Nokia?

0 0
Alfix 19-03-2013 12:00:58

@Peter F: Andre ting som IOS og Android nakker fra WP.... tjah... jeg vil faktisk bare gaa laengere tilbage....

Alle Nye platforme har totalt rippet WEBOS. IOS var der foerste til at nakke alle deres ting, derefter Android og senest WP. Alt!. Orker ikke at gaa I detaljer. Soeg paa Palm Pre presentation 2009 og se lortet, saa finder du selv ud af det.

0 0
Peter Frederiksen 19-03-2013 12:21:22

Lad os nu holde fokus på hvad Android har nakket fra WP?

0 0
Alfix 19-03-2013 13:43:37

Ehh orker det ikke.....

People App, Camera Hub, Photo UI... Htc nyere Sense UI design... Swipe imellem menuer og markedsplads, Action bar imellem apps, Lockscreen til kamera, Swipe i mail, Metro design i form af den Roboto der imiterer Segoe WP...

Men hej, no shame in that. Alle laaner fra alle, saan er det.

0 0
Mirzad 19-03-2013 14:08:13

Det kunne være rart at komme med nogle kilde eller bevis..altså udover "at google det".
Kan godt se at HTC's nye Sense ligner WP, men det er jo noget HTC der står bag, ikke Android!

0 0
Alfix 19-03-2013 14:55:25

Jeg skrev ogsaa HTC.... Men det er jo en stor del af android kulturen saa at sige. For the rest: Google/Bing it! ;)

0 0
Peter Frederiksen 20-03-2013 10:16:25

@alfix

Sammenlign med en Nexus?

0 0
Mirzad 19-03-2013 16:40:02

Spørgsmålet var "hvad Android havde nakket fra WP", og ikke hvad htc har kopiret!

Jeg savner stadig kilde og bevis for dine påstand! du kan ikke bare løbe fra det ved at sige "google det"! det er sgu for tynd! :D
Du kommer med en påstand uden at have noget at underbygge på! imponerende!

0 0
Alfix 19-03-2013 11:56:56

Igen det handler ikk om selve ideen, men timing omkring det overordnede fokus osv.

Blackberry var de foerste til at ville introducere Scalados innovationer, fordi de havde koebt TAT som havde folk fra Scalado endvidere. Ja Nokia koebte det og Android stod og trippede paa sidelinien, men ligesom rigtigt meget android handler det ikke om en overordnet filosofi men stoerre app udvalg.

Ehh whatever... Der er jo ogsaa en grund til at det er Nokia fans der har lavet denne video. Fordi Nokia er ved at have en vild grobund. Yada yada.

0 0
Henrik 19-03-2013 09:05:26

Alle stjæler fra alle.
Dog fungerer tingene generelt en hel del mere lækkert, og hurtigt i Nokia's WP telefoner ifht. Samsung's Android telefoner. Android har en irriterende laggende fornemmelse, selv på hurtig hardware.
Man lægger først mærke til det, når man har haft en WP telefon i hånden i en uges tid, og så går tilbage.

0 0
Peter Frederiksen 19-03-2013 11:54:55

Henrik jeg har forstået at du syntes at WP er flyende og lækkert igennem utallige tråde.

Men på den anden side, der er sket meget siden android 2.3!

0 0
Henrik 20-03-2013 17:08:49

"Men på den anden side, der er sket meget siden android 2.3!"

Ja, men ikke nok.

0 0
Mirzad 18-03-2013 14:27:44

Tja, nu er det Nokia der har lidt af kæmpe underskud i flere år i træk, og ikke Samsung.
Kan ikke sige det desperate ved Samsungs event, deres telefoner sælger jo som varmt brød!
Du misser vist noget her, Nokias Lumia telefoner kører på WP, Samsungs Galaxys telefoner kører med Android, dermed kan du ikke lave en direkte sammenligning af de to.
Kunne godt tænke mig at høre hvad du mener med at de har fejlet med deres systemer, og hvad er det de ikke kan, og hvad du mener de har stjålet?
I takt med at det udvikling vi ser, er det jo nødvendigt med kraftigere hardware! det er da ikke noget nyt i..! det er det samme princip som man ser med computere, f.eks. Celeron, pentium 3, 4, Dou, core i3, i5, i7...osv.

0 0
Alfix 18-03-2013 16:25:31

Suk! Selv mod dumhed krige kaempes forgaeves. Nokia HAR IKKE lavet den og det er ikke en reklame. Fan har lavet den! (http://www.ubergizmo.com/2013/03/nokia-fans-spoof-samsungs-announcement-ad/)


Envidere... jeg griner efterhaanden ret serioest af folk der har en Samsung telefon. At man overhovedet kan staa ved et firma der laver saa langt ude et show med fx GS4. De taler sygt ned til deres nuvaerende og fremtidige kunder.... endvidere... har de intet rigtigt innovation som feks. Nokia. Innovationer som GS4 desuden laaner af rigeligt kraftigt. Samsung er et barn af Apple, men leaner nu som mange andre mod Nokias ideer og filosofi fordi folk paa gaden udemaerket ved hvem og hvad Nokia laver, hvilket man ikke kan sige om Samsung. Samsung er = Android. Android = Forvirring og interne krige mellem fabrikanter der alle sammen soeger mod det samme marked med de samme produkter. Nokia er kommet paa plus siden igen og har den vildeste branding I gang. Alle ved hvem Nokia er og CYAN farven er efterhaanden overalt (ikke kun paa telefoner, men headset og laptops).

Specs doesn't matter! akkurat som med den gamle apple kamp mod pc. Saa er det nu saadan at IOS og WP staar med en gode pind I haanden, den der koerer solidt og suveraent paa selv ringe specs. faktisk tager WP pokalen her. De kan bare det pis. Omvendt alle Android telefoner som er tvunget til at sprinte med Googles commander I nakken om at faa lavet syge octacore produkter som intet kan. Android er tungtm, sygt, frakteret og fuldstaendigt umuligt at have med at goere.

BLA BLA BLA BLA BLA!

0 0
Peter Frederiksen 18-03-2013 19:09:36

Hvad har samsung lånt af Nokia?

0 0
TF 18-03-2013 19:11:52

Tja der er den med skærmen der virker selv med hansker på feks.

0 0
Peter Frederiksen 18-03-2013 20:14:48

Nå men, Floating Touch er udviklet af cypress semiconductor corporation.

Sony Xperia Sola fra Maj 2012
http://goo.gl/xmPuu

Sola blev lanceret med android 2.3, hvor dette OS ikke have support for Floating Touch Technologien.

Dette kom først til at virke i ICS, da OS have support for F.T. Technologien.

Google leder android udviklingen, men bestemmer ikke, der er 84+ Technologi firmaer (Open Handset Alliance), som skal blive enige om, hvad næste OS skal indholde.
Cypress er medlem O.H.A. og har fået deres technologier i Android 4.0.

Ligesom der var et Firma NXP med NFC technologi, som også har fået deres implemteret i Android 2.3...

0 0
Peter Frederiksen 18-03-2013 20:42:50

PS. Nokia Lumia bruger ClearPad Series 3 technology fra Synaptics..
http://goo.gl/B0v7z

0 0
TF 20-03-2013 01:50:09

Tak for info så lærte jeg også nået idag :-)

0 0
18-03-2013 20:12:02

Så må vi da håbe at Samsung har gjort det bedre end nokia. For der virker det ikke specielt godt til kvinders lange negle feks.....

0 0
Peter Frederiksen 18-03-2013 19:25:11

Og du tror det er Nokia der har opfundet dette?

0 0
TF 18-03-2013 19:56:33

Om det er nokia der er opfinder finder vi nok ud af hvis det var ;-) men det var nokia der kom først med det og samsung derefter så må de jo være samsung der efterligner ikk ?

0 0
Peter Frederiksen 18-03-2013 21:21:30

Nej, Sony var først!

0 0
TF 18-03-2013 21:29:15

Ok så samsung "låner" fra sony

0 0
Mirzad 19-03-2013 11:45:50

Typisk Filtenborg hater!
kommer med noget ævl, uden at have noget som helst at underbygge det på!
Går det, så går det..! jeg tager chancen.....!

0 0
TF 20-03-2013 01:10:04

Få nu et liv lille mirzad det er jo tydeligt at du troller det gør jo dig til en troll ikk ;-)

Men lad os bare tage den igen igen siden du ikke har fattet det i nu jeg hader kun sgs3/3,5 design og mangel på byggekvalitet det gør mig vel ikke til hater vel ?

0 0
Mirzad 20-03-2013 10:15:49

Sjovt at det kommer fra dig Filtenborg!
At jeg prøver at snakke med dig på dit egen måde gør mig ikke til en troll som dig. :-)

nå..at du gør grin med Samsung, kalde folk der køber Samsung for små sammysheep, har ikke noget med design og byggekvalitet at gøre! din hater! ;-)

0 0
TF 20-03-2013 14:58:43

Du er udenfor pædagoisk rækkevide så jeg vælger bare at ignorere dig og på den måde fodre jeg heller ikke en troll.

0 0
Mirzad 21-03-2013 14:55:07

Nå..tror du måske at du er indenfor rækkeviden? :D
ignorere?det har du sagt før, og igen,du kan ikke ignorere, det kræver noget du ikke har! ;-)

0 0
TF 21-03-2013 19:06:47

Troll

0 0
Mirzad 21-03-2013 19:28:50

i lige måde.. :-)

0 0
TF 21-03-2013 20:01:47

Det skal du jo sige :-)

0 0
Mirzad 21-03-2013 21:27:15

du må få, når du giver! :-)

0 0
TF 21-03-2013 21:46:59

Ja ja troll

0 0
Mirzad 21-03-2013 22:00:00

troll du bare videre..

0 0
TF 21-03-2013 23:32:08

Ja ja det er godt lille troll fortsæt du bare dit pjat.

0 0
Mirzad 22-03-2013 10:16:46

nej, det er ikke godt kæmpe troll.. :D

0 0
Henrik 22-03-2013 11:04:47

Mobilsiden's chat layout er ikke særlig troll-venligt, vil jeg godt lige hilse og sige :-O

0 0
Jonas_a 22-03-2013 12:41:03

Det ligner snarere en børnehave!
Til Thomas og Mirzad:
I er lige gode om det! nu kan I godt stoppe med at spamme her!

0 0
Peter Frederiksen 18-03-2013 21:50:26

Nej, Samsung vælger at købe sig til Cypress True Touch Technologi, som bl.a. andet også har Floating Touch(en Technologi i samarbejde med Sony), som kan bruges til Samsungs AirView, som man kender fra Note2/8/10.

At der så indgår i True Touch Tech. at man kan bruge vanter og boksehandsker, er jo kun en bonus..

Ligesom Nokia har valgt at købe Clearpad 3 fra Synaptics til deres Lumia 920

Cypress og Synaptics har en ting til fælles og det er at tjene penge, og dette vil kun ske ved at sælge deres technologier til så mange producenter, som muligt.

0 0
Mirzad 18-03-2013 16:48:41

Hold da op..Der skal ikke meget til få folk i det røde felt! nogen går virkelig op i det her..snarere en religionskrig! :D

"jeg griner af folk der har en samsung tlf"
seriøst..sådan en barnlig udtalelse skal man lede længe efter!
Jeg som forbruger er ligeglad med deres show! det er produktet jeg kigger på, og måske køber.
Jeg kan ikke se hvad denne diskussion om hvad der er bedre, skal føre til.
Men det er godt at man har frit valg til at vælge WP, iOS eller Android!
Nu tager vi en slapper..en dyb indånding..
Der er nok at vælge imellem, til hver smag, ikke nogen grund til at hidse sig op! :D

0 0
Mirzad 18-03-2013 16:54:00

Vedr. reklamen: nu ved jeg ikke om jeg skal tro på artiklen eller din link? ;-)

0 0
Alfix 19-03-2013 00:04:07

Google det!

0 0
Mirzad 19-03-2013 11:39:51

"Google det"
Ser ikke nogen grund til det!

0 0
Alfix 19-03-2013 13:35:08

;)

0 0
Henrik 18-03-2013 16:11:14

"Tja, nu er det Nokia der har lidt af kæmpe underskud i flere år i træk, og ikke Samsung."

Flere år i træk? Nej, det passer slet ikke.
Nokia havde underskud fra og med Q3 2011 til Q3 2012. Før dette har de altid haft overskud, og Q4 2012 (altså lige fornylig) havde Nokia igen overskud.

Samsung har absolut gjort det godt. Men at kalde deres smartphones' hardware kvalitet for god er noget af en tilsnigelse. Her vinder Nokia klart på byggekvalitet, mikrofon-kvalitet, reception, lydkvalitet ud, kamera linse og sensor.

0 0
Mirzad 18-03-2013 16:51:10

Min fejl, men det ændrer ikke på at Nokia har tabt markedet, trods det du kalder kvalitet.

0 0
Alfix 18-03-2013 23:59:24

Alle taber marked, hallo selv Apples aktie er taet paa at vaere halveret efterhaanden.

0 0
Mirzad 19-03-2013 11:38:29

Jep, bare ikke som Nokia.

0 0
Alfix 19-03-2013 13:34:28

Nej du har ret Mirzad, jeg giver op... jeg saelger min Nokia nu og koeber en iphone og fylder den med tiesto numre. Derefter gaar jeg ned og faar mig en omgang army cut, koeber en northface jakke og smutter en tur ned i Invasion og koeber mig noget nyt after-fitness toej. Herefter moedes jeg mine buddies paa IN hvor vi alle sammen staar og snakker om at farve koordinere vores apps. Vi drikker et par bacardi breezers og snakker om hvad vi skal have paa til sensation white. Bla bla bla.....

No thx.

0 0
Mirzad 19-03-2013 14:02:46

Alfix
Det vil jeg sørme ikke blande mig i..jeg har ikke sagt et ord om hvad du skulle vælge eller fravælge..
Som sagt er der nok at vælge imellem, efter smag og behag.
Når det er sagt, så tror jeg nu ikke at de ting du nævner, er forbeholdt iphone-ejere! jeg har skam set mange med Nokia eller Android der har "fornøjelsen" at gå i Nothface, eller en tur i Invasion eller IN, drikke bacardi..osv. :D
så ikke mere bla bla nu.. ;-)

You're wellcome.

0 0
Mirzad 18-03-2013 14:30:54

og jo, det er Nokia der har lavet denne reklame!(læs artiklen evt.) ;-)

0 0
Henrik 18-03-2013 11:03:54

...eller hvor uoriginal og plastik-agtig Samsung er.

0 0
Mirzad 18-03-2013 14:13:10

hehe..det er så en smagssag..

0 0
18-03-2013 11:32:20

For det er L920 jo slet ikke..... Ud over at være en kæmpe klods....

0 0
Henrik 18-03-2013 12:22:32

L920 føles langt mere som kvalitet, designet mere friskt og unikt og den er ikke større end en GS III.

Galaxy serien føles ikke som kvalitet.

0 0
18-03-2013 13:31:31

Sorry, men den føles klodset i mine hænder...Og design er en smagssag, men det er egentligt ikke noget der optager mig meget. Kun hvordan den ligger i hånden.

0 0
Alfix 18-03-2013 12:46:22

920 er gude telefonen saan er det bare. :) PS: har dog selv 820 og elsker den.

0 0