Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Video: Samsung teaser The Next Big Thing

Video: Samsung teaser The Next Big Thing

Se en PR-video fra Samsung, der forsøger at lave en reklamefilm til Super Bowl.

Samsung har på Facebook postet en YouTube video, hvor to entusiastiske PR-folk forsøger at få deres ideer igennem til en ny reklame til Super Bowl.

Se reklamen som har overskriften: ”El Plato Supreme” og hashtag #TheNextBigThing:

Har du ikke helt gennemskuet hvad samtalen drejer sig om, så kan vi afsløre, at der henvises til Super Bowl mellem San Francisco 49´ers og Baltimore Ravens.

Du kan se mere på Samsungs Facebook-site.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jacob 04-02-2013 18:03:07

Det eneste der bliver teaset for her, er den endelige reklame. The Next Big Thing is already here ;)

0 0
03-02-2013 19:45:13

Den er ganske god :-) Kræver dog at folk ved lidt om baggrunden for den lille joke :-)

0 0
Filip 03-02-2013 15:53:00

Det er da fedt nok de kan kan presse et lille grin ud af retsagen!

0 0
TF 03-02-2013 14:34:42

Men det er vi jo vandt til fra samsung

0 0
Zeb 03-02-2013 15:00:46

Latterlig kommentar - men det er vi jo vandt til fra jutosini når det ikke handler om Apple

0 0
TF 03-02-2013 19:23:19

Og zeb jeg skriver tit om andet end apple også positivt, men jeg skriver kun positivt vis der er nået positivt at skrive om, feks er jeg udover apple meget interesseret i sony og htc pga deres glimrende design og også nokias produkter er jeg meget positiv overfor :-)

Hvad med dig har du selv set lidt på hvad du generelt skriver, for mig at se er det bare en lang svada mod apple/folk der kan lide dem og lovprisning af google og samsung og intet andet.

0 0
TF 03-02-2013 19:12:16

Jeg kunne sige det samme om alle dine kommentare til folk der ikke lovpriser samsung og google, for det er jo ikke tilladt at være kritisk vis man ikke er enig med dig.

0 0
Filip 03-02-2013 14:08:33