Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Vil Samsung skuffe med den næste Galaxy?

Vil Samsung skuffe med den næste Galaxy?

Rygterne på internettet er mange – og forventningerne høje, men kan Samsung egentlig skuffe med den kommende Galaxy-topmodel?

Rygterne omkring den kommende topmodel fra Samsung er mange, og man føler nærmest ikke at rygtebørsen nogen ende vil tage. Men hvad kan man egentlig forvente af den kommende Samsung Galaxy-topmodel?

En kilde i telebranchen i Storbritannien siger til Cnet.co.uk, at der er tale om en relativ mindre opdatering fra Samsung Galaxy S II. Der forventes at være et boost på hastigheden, en eye-tracking funktion og formentlig får den ikke navnet ”Galaxy S III”.

Cnet’s kilde er anonym, men udtaler blandt andet, at man skal se lidt på HTC One X,for at have en idé om, hvad man skal forvente fra Samsung. Men nogen stor nyhed bliver det ikke – ”det bliver lidt som iPhone 4S var i forhold til iPhone 4”, udtaler kilden.

Tror du Samsung kan risikerer at skuffe? Og tror du navnet bliver Galaxy S III eller noget helt andet? Skriv i kommentarfeltet herunder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

BSG 20-04-2012 20:43:25

Samsung laver det meste af indmaden i en iPhone, så hvorfor skulle en Samsung telefon ikke være lige god?

Det ydre af en iPhone er lavet af et materiale, som ikke tåler stød.

Jeg har mistet min SG2 ned på asfalt, og den fandt jeg igen ca. 10 meter væk, uden en eneste skramme :-)

0 0
TF 21-04-2012 19:11:10

Den hopper ingen vist på, 10 meter hen af astfalden uden så meget som den mindste ridsei i skærm eller plastikket det er jo fantastisk vis det er sandt, men det skal vist ses før nogen tror dig.

0 0
BSG 22-04-2012 17:08:26

Den er robust, så den tåler meget :)

0 0
Mike 21-04-2012 20:50:36

Har tabt min SGS2 masser af gange. Det kan man stort set ikke se på den.
Vand og frost klarer den osse fint.
Lige i starten havde jeg cover og screen protektor på, men det er ikke nødvendigt.

0 0
Frederik 22-04-2012 13:13:08

Problemet med det er, at selvom SGSII umiddelbart klarer et fald bedre, så virker det lidt 'happy go lucky' agtigt fra producentens side.. Jeg tror ikke det har været en tungtvejende årsag til at lave SGSII i plastic.. tværtimod tror jeg at Samsung tænkte at de fleste Android brugere går mindre op i design og mere op i specs, så derfor kunne de spare på materialevalget uden det gjorde så meget..
SGSII føles lidt billig uanset hvor godt den klarer et fald.. det er det der er mit problem og derfor foretrækker jeg at den næste SGS bliver lavet i et lækrere materiale.

0 0
BSG 22-04-2012 17:15:14

Plastik er let og stødsikkert, so det er genialt til noget som skal veje så lidt som muligt.
SGII er ikke tung og glat som en iPhone.

0 0
Mike 22-04-2012 16:04:49

Jeg ville foretrække fks. kevlar, selvom det også er plast. Fordelen ved kunststof er at det er flexibelt, i modsætning til metal og glas. Og så er der ikke antenneproblemerne.

0 0
BSG 22-04-2012 17:12:22

Kevler er et kostbart materiale, men det ville være fikst.
Har hørt, at den vil blive lavet af porcelæn, og det lyder helt underligt.
Bare de ikke laver den lige som iPhonen, så er det fint med mig.

0 0
TF 21-04-2012 22:14:39

Nu skriver du jo intet om hvordan eller på hvad du har tabt den på, men ikke en eneste skramme efter 10 meter på astfalt, den er der vist ingen der tror på :)

0 0
Frederik 19-04-2012 23:18:44

.. at hardwaren er blevet bedre.. med det mener jeg en telefon lavet af mere robuste og gedigne materialer som iPhone, men uden at ligne en iPhone.. der var rygter om en SGSIII i et keramisk materiale. Det lyder i hvert fald interessant. Softwaremæssigt, håber jeg også at de udgiver telefonen i en ren Android udgave og så en med Touchwiz som de plejer for dem der ønsker det.. ville nok foretrække det rene Android så man kan få opdateringerne hurtigere.

0 0
Daniel Christensen 20-04-2012 00:11:09

Ja iPhone er voldsomt robust... godaw do'! SGS2 er meget mere holdbar.

0 0
Frederik 22-04-2012 13:09:38

Kan godt være at SGSII klarer et frit fald fra en meters højde bedre end en iPhone, men nu har jeg aldrig tabt en telefon før og har heller ikke i sinde og gøre det..

Og uanset hvordan du vender og drejer det, så virker SGSII lidt som en fætter BR telefon i forhold til iPhone. Jeg er bestemt ikke Apple fanatiker, men jeg ville ønske der var noget Android hardware der var lige så lækkert at se på og holde om som iPhone 4.

0 0
Rallerbabz 19-04-2012 21:34:22

Jeg er ret sikker på at den skuffer mig. Mine forventninger er alt for store pga. rygter og hype.
Aller mest håber jeg at de har kræset for detajlerne så den er rigtig lækker. 2'eren er i princippet hurtig nok.

Skærm og design står højt for mig :)

Hvis den skuffer må det blive en tablet jeg køber :D

0 0
beikes 19-04-2012 14:58:04

Det er en fin balancegang, at skulle ændre en i forvejen velfungerende enhed, og derfor tror jeg opdateringerne er forholdsvis små.

0 0
Cebastian 19-04-2012 13:43:53

vil jeg æde min (ikke-eksisterende) hat på, at den processor bliver bedre end Tegra 3. Så har de ellers værsgo at smide et HD display i, pentile eller ej, det er smukt! Resten tror jeg kommer helt naturligt. Og allerede her, synes jeg der er tale om en noget større opdatering end dem som man fandt på iPhone 4 -> 4S

0 0
Hans Jákup Danielsen 19-04-2012 13:32:01

men jeg tror ikke den vil leve op til hypet...

0 0
Simon Iversen 19-04-2012 13:15:58

Hvordan kan den sammenlignes med 4S?.. 4S var en mindre hardware opdatering i samme design, noget SGS III hvertfald ikke er da der kommer et "nyt" design.

0 0
Footiefan 19-04-2012 13:33:42

Han mener det nok ikke så bogstavligt... ;-) Men at ændringerne bliver relativ små. Måske ikke som fra den første Galaxy til nr II

0 0