Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Vind en HTC One M8 - Sidste chance! [KONKURRENCE]

Vind en HTC One M8 - Sidste chance! [KONKURRENCE]

Vind årets første topscorer - Se her hvordan du kan vinde en HTC One M8

Det anmelder roste flagskib er med sin eminente byggekvalitet og metalfinish en topmobil værdig, HTC's nyeste flagskib fik da også vores varmeste anbefaling her på mobilsiden.dk og den kan nu blive din!

HTC One M8 er i en klasse for sig med sine unikke design, unibody metalkonstruktion, knivskarpe og lækre 5” skærm. Samtidigt byder HTC's stjernetelefon på spændende features såsom BoomSound, Blinkfeed og gennemført stilsikker software.

Læs også: HTC One (M8) anmeldelse - Velkommen til første klasse

Du kan nu vinde din egen HTC One (M8) ved at følge vejledningen her. Vi trækker lod om vinderen den 5. maj 2014 og vinderen vil få direkte besked.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mads Jensen 06-05-2014 09:06:19

Er der fundet en vinder??

Jeg kan se at jeg havde et ubesvaret opkald fra en ''ukendt'' i går, så blev pludselig nysgerrig.

Jeg ved ikke om i plejer at offentliggøre det her på siden?

Mvh. Mads

0 0
Thomas Ulvedal 07-05-2014 13:30:13

Hej Mads,
der er fundet en vinder af konkurrencen. Hvis vi ringer til den heldige vinder, og der ikke bliver svaret, så forsøger vi igen på et senere tidspunkt. Vi ringer ikke blot videre til den næste i rækken :-)

Du kan se den heldige vinder her ( som desværre ikke blev dig )

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/vindere-af-konkurrencer,lid.3800/

Mvh
Thomas Ulvedal
Mobilsiden.dk

0 0
Andreas “Carrot” Krogh 05-05-2014 11:25:41

Min mobil gik i stykker her i weekenden, hvis nu jeg vinder og jeg ikke kan svare på telefonen hvad sker der så?

0 0
Thomas Ulvedal 05-05-2014 11:54:15

Vi prøver altid at komme i kontakt med vinderen, over et stykke tid. Også derfor at det ikke altid er muligt for os, at publicere vinderen, samme dag, som konkurrencen er afsluttet.

Mvh
Thomas Ulvedal
Mobilsiden.dk

2 0
Andreas “Carrot” Krogh 05-05-2014 12:08:42

Okay, tak skal i ha' (:

0 0
Rene Jensen 26-04-2014 00:59:11

Stop nu med de latterlig betaling konkurrencer det er ikke en konkurrencer hvis du betaler så er det et lotteri!

2 5
Shawn S. Ø 27-04-2014 08:05:05

Jeg er enig i at det er et lotteri og ikke en konkurrence. Men det er helt frivilligt at være med. Så hvis du syntes det er så forfærdeligt. Så lad endelig være med at deltage ;)

6 1
Stig Petersen 14-04-2014 22:37:27

Hvorfor får jeg ikke en bekræftelse på at jeg deltager i konkurrencen?

0 0
Thomas Ulvedal 18-04-2014 10:38:29

Hej Stig,
Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse på din deltagelse, er din SMS ikke gået igennem. Måske tillader dit abonnement ikke overtakserede beskeder. Du er velkommen til at sende dit nummer til mig Thomas@mobilsiden.dk så skal jeg tjekke systemet, og se hvorvidt du er registreret i konkurrencen.
Mvh
Thomas Ulvedal
Mobilsiden.dk

4 0
Thomas 27-04-2014 03:20:26

Hvor meget koster det at deltage?

0 0
Thomas Ulvedal 05-05-2014 11:56:01

Det koster 2 kr. + almindelig sms takst at deltage i konkurrencen. Det står også I teksten på konkurrence siden ;-)

Mvh
Thomas Ulvedal
Mobilsiden.dk

2 0