Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Vind en OnePlus One-invitation

Vind en OnePlus One-invitation

Den berømte og berygtede OnePlus One kan blive din, hvis du har en god begrundelse til, hvorfor du skal have en invitation

Vi kan nu her på mobilsiden.dk udlodde 3 invitationer til at købe en OnePlus One telefon i modellen 64GB Sandstone Black. Vi har fået 3 invitationer, der er klar til at blive delt, og dem skal I selvfølgelig have muligheden for at få.

Det kræver bare, at I i vores kommentarfelt nedenfor kommer med en begrundelse til, hvorfor det lige netop er dig, der skal have en af de 3 invitationer, der er på højkant.

Læs også: OnePlus One - det store billedgalleri

Vi udvælger de 3 bedste begrundelser i morgen den 10. september klokken 12, så det er med at være hurtig med de gode grunde!

OnePlus og deres OnePlus One har fået en masse omtale omkring deres invitationssystem og generelle ankomst på smartphone-scenen, men i sidste ende er telefonen blevet taget vældig godt imod.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mark Petersen 10-09-2014 13:19:51

Kan man se vinderne et sted?

0 0
Kapser Gommesen 10-09-2014 12:00:12

Hej Mobilsiden

Jeg har en irriterende kollega som insistere på at One er "The One" . Så Håber jeg vinder så jeg kan teste om dette passer

Mvh

Kasper

1 0
Kim Poulsen 10-09-2014 11:25:13

Hej Mobilsiden

Jeg er en kæmpe fan af One Plus siden lanceringen af mobilen. Jeg har måtte igennem en en hård dag igår med lanceringen af iphone 6.

Jeg har måtte stå for skud med drillerier på FB hvor mine kollegaer har mobbet mig ift One Plus. Havde fortalt dem at je var blevet så desperat at jeg overvejede at bestille mobilen via Ali Ekspress af en kineser jeg ikke kender eller har den store tillid til.

Så jeg håber at jeg kan blive en af disse 3 så jeg i høj grad kan tage kampen op mod mine kollegaer (iphone folk) ift hvem der har den fedeste mobil. Ved jeg kan få "omvendt" til One Plus ;-)

Mvh

Kim

1 0
Casper Sørensen 10-09-2014 11:17:25

Fordi alle omkring mig alle har iPhone, Samsung og HTC telefoner og hvem gider være som de andre?

1 0
Jacob Jørgensen 10-09-2014 10:53:11

Kære mobilsiden.dk

Jeg har nu været trofast androidfan siden den spæde start i DK. Jeg har kæmpet mod sith-magten i mange år,- folk der har skævet og kommenteret mit valg af mobiler.

Jeg faldt for charmen ved Cyanogens kamp mod den dominerende overmagt, og ser OnePlus One som en vigtig spiller på markedet. Et projekt jeg meget gerne vil støtte. Innovation, frihed og overlegenhed er deres kendetegn.

Jeg har løbende fulgt udviklingen på jeres site, og er trofast læser af mobilsiden.dk og jeres medarbejdere.

Hvis jeg bliver en af de tre heldige, så lover jeg jer (fortsat) troskab. Men det resulterer også i en knægt som der bliver overlykkelig som var det en juleaften.

Tak for skrivepladsen;-)

Brgds.

1 0
Dennis Skov 10-09-2014 10:21:37

Jeg har pt. en Samsung s3, hvor jeg har haft cyanogenmod installeret siden version 9 (Tidligere HTC Desire med cyanogenmod) Jeg tabte min mobil for et par måneder siden og flækkede skærmen. Jeg har ikke købt ny mobil, da jeg har ventet på en OnePlus invite, så jeg kan beholde cyanogenmods rene og lækre brugergrænseflade! :)

1 0
Christian Rosenstrøm 10-09-2014 10:15:25

Min bror er under uddannelse og har meget brug for en ny telefon. Han har snart fødslesdag og min søster og jeg synes det ville være utrolig fedt, at kunne overraske ham med den super fede oneplus one.

1 0
Mads Thomsen 10-09-2014 09:26:32

Sikke en aktivitet det gav. Jeg har haft OnePlus One et par uger. Den er pengene værd. Også hvis man skal slippe 3000,- for den.

1 0
Nicolai Mortensen 10-09-2014 09:14:59

Læste så lige at OnePlus regner med at åbne for køb af deres telefon uden reservation i næste måned, så hvad er jeres begrundelse for at lave denne konkurrence nu? :-)

0 0
Thomas Ulvedal 10-09-2014 11:46:27

Vi har ikke modtaget vores invites før i går, så det er den simple grund :-)

Mvh
Thomas
Mobilsiden.dk

1 0
Brian Frederiksen 10-09-2014 09:10:11

Min hustru tabte for en måneds tid siden, sin ellers ret gamle og slidte HTC Desire, så nu er skærmen også tæt på ubrugelig. Derfor ville det være den helt perfekte gave, at have muligheden for at kunne skaffe en OnePlus One :-)

1 0
Da Nizzel 10-09-2014 08:56:54

Min LG G2 valgte i nat at stå af. Udover at det selvfølgelig er vildt irriterende, så det giver mig endelig en undskyldning for at prøve en oneplus one som jeg syntes virker vildt spændende da det er et udefrakommende mærke og har cyanogen som standard. Jeg bruger ca. 10 måneder om året på at rejse rundt i verden og min mobil er et at mine vigtigste værktøjer til at holde kontakten med venner og familien derhjemme og kunne skyde lidt billeder af mit liv from a far. Derfor vil jeg klappe som en duracell kanin hvis jeg kunne blive den heldige vinder af en oneplus one invitation.

1 0
Nicolai Mortensen 10-09-2014 08:52:58

Det må da være mig der skal have den. Jeg er SÅ træt af de andre her på arbejdet har så travlt med deres iPhones og hvor dejlige de er. Og nu da 6'eren lige er kommet frem ville det være über-sprødt at kunne fremvise en bedre telefon til den halve pris!!! Derudover bruger jeg lang tid i bus til og fra arbejde og mangler en stor dejlig skærm at se mine film og serier på. Glemte jeg at sige at jeg er sikker på at mit liv generelt vil blive bedre og mere kulørt hvis jeg ejede en telefon af den kaliber og kvalitet? Jeg tror jeg altid vil have medvind når jeg går, jorden vil bevæge sig for at følge mig på vej og solen vil altid skinne! :-)

1 0
Visky83 06-10-2014 20:57:07

Hej Nicolai,
Jeg kan se at du har vundet en invite til en Oneplus One. Når du har fået din mbil, har du så mulighed for at sende invites til andre? I givet fald vil jeg meget gerne have en. Jeg har tjekket på deres hjemmeside, men kan ikke se at man kan købe uden invite, som det ellers for nogle dage siden var spået.
Anyway hvis du er villig til at sende en invite vil jeg blive super glad. Min mail er jvissing@gmail.com

//Jeppe

1 0
Finn Brodersen 10-09-2014 08:12:01

mine ellers dejlige og søde kollegaer bobber mig med min ellers gode og driftsikre 3310

1 0
Emil Rasmussen 10-09-2014 06:48:32

Flere af mine professorer gør grin med min gamle Nokia telefon når vi aftaler møder. Jeg vil gerne se dem grine af en oneplus one.

1 0
Steen Nottelmann 10-09-2014 06:25:48

Den sidste Android telefon jeg har haft, var en HTC Desire HD, hvorefter jeg prøvede en Huawei WP og sidst en Nokia Lumia 625.
Det ville glæde mig meget, om jeg blev udvalgt til en top-moderne Android telefon igen.
Der mangle desværre mange App i WP... (De som jeg bruger)

1 0
Jimmy Knudsen 10-09-2014 05:23:29

Jeg har for nylig fået "opgraderet" fra min gamle LG Optimus 2X til en Samsung Galaxy S2 som min søster gav mig efter hun købte ny til sig selv. Er en af de 40.000 der ikke skulle være faldet ud af dagpengesystemet, og har for nylig fundet ud af at min læge har kendt til 3 discusprolapser i over 2 år UDEN at fortælle mig om det. Fik bare at vide at de ikke kunne finde noget galt når jeg gik til lægen med rygsmerter, bare fordi de ikke gad kigge i min journal. Så jeg kunne seriøst bruge noget opmuntring med noget mere opdateret udstyr, så jeg i det mindste kan komme online med noget der har en større skærm end min SGS2.

1 0
jesper 10-09-2014 00:37:24

well.. der er mange andre bud på HVORFOR de er andre der skal "få" en invitation til at få en 64 gb model.. de er alle gode... min er blot følgende; har en ven der er helt vild me One Plus One.. og han har kun en mindre udgave,,, så det vllle passe mig strålende at kunne blære mig med en 64gb model. og ikke mindst; den klæde mig!!!! min tøjstil passer simpelthen KUN til one Plus One..

1 1
Michael L 10-09-2014 00:37:12

At få en mobil i hånden som ikke er hver mands eje ville være en drøm, og så ville jeg kunne skifte min gamle Sony Ericsson Arc ud, den har tjent mig godt gennem mange år.

1 0
Mark Petersen 09-09-2014 22:47:32

Jeg kunne godt tænke mig en OnePlus One, fordi det fascinere mig, at man kan lave en highend mobil og sælge den til den halve pris. På papir kan den sagtens hamle op med topmodeller som Galaxy S5 og One X M8, og på nogle punkter endda bedre. Men den er stadig billigere. Også er det rimeligt cool at have en så eksklusiv mobil. Man møder ikke mange der en OnePlus One blandt iPhone helvedet.

2 0
Johan 09-09-2014 22:30:30

Jeg har prøvet de fleste mærker f.eks. HTC, Samsung, Nokia og selfølgelig iPhone. Men der er ingen mobil, der får mig til at savle som en OnePlus One. Jeg har støvsuget forumer og andre hjemmesider for at få et invite, men uden held. Jeg har læst samtlige artikler her på Mobilsiden.dk om OnePlus One, og forventningerne er i top. Jeg er en fast læser af Mobilsiden (den er min startside) og jeg gerne skive et bruger review til jer, hvis I vælger mig ;)

P.S. Jeg prøvede i over 30 min at få sendt denne kommentar. Til slut lykkedes det heldigvis.

2 0
Mikkel Guldbjerg Jensen 10-09-2014 13:25:55

Hej Johan

Vil du være sød at sende en mail til mig på mikkel@mobilsiden.dk, så jeg kan få din mailadresse?

Mvh Mikkel - mobilsiden.dk

1 0
Dan Olling 09-09-2014 21:32:22

Min søn valgte her den anden dag at kaste min LG G2 ned fra 1. sal, hvilket resulterede i et styk ødelagt telefon. Så nu hedder min telefon iPhone 3GS... Derfor kunne jeg virkelig godt tænke mig en invite, da jeg længe har haft et ønske om at prøve en OnePlus One, indtil videre dog uden held til at opstøve sådan en. Før nu forhåbentlig :)

1 0
LawtoxJ 09-09-2014 21:30:22

Jeg har i tre år nu været iPhone 4 bruger, men nu skal det være slut. Eftersom jeg lige har set Apples nye broadcast om iPhone 6, iWatch, iPay og alt det der tænkte jeg, at jeg ikke vil betro Apple med mine penge eller støtte længere; Jeg vil være fri for Apple og prøve det vidt omtalte Android. Min iPhone 4 fejler ikke det store, men jeg vil ikke længere støtte Apple og derfor vil jeg gerne have fingerne i den noget så fede Oneplus One. En af mine venner har fremskaffet en invitation for sig selv, men havde lovet invitationen ud, så jeg havde ikke chancen for at få en i gennem ham.
-Jonas

2 0
Pia hansen 09-09-2014 21:29:07

Pia hansen,jeg ville ønske at det var min mobil den nye one plus one,mest fordi den har stor skærm det ville jeg elske,jeg har prøvet den da min svigersøn har den og så har den 64gb med masser af plads.jeg tror i min alder som er 53 år er man nødt til at følge med i udviklingen ellers bliver man tabt og især som kvinde er det vigtigt os på det område.
Tak for en god side jeg tit følger med masser af nyheder.

1 0
Jakob 09-09-2014 21:23:04

Med et invite får jeg mulighed for, at komme ud af det teknologiske hulrum som jeg har befundet mig i lige siden jeg erhvervede mig min Sony Ericson w810i - det var dengang internet hed WAP :D.... Så som en smartphone analfabet kunne være fedt at komme ind i teknologiens 21. århundrede, med årets mest omtalte telefon.

1 0
Jonas 09-09-2014 19:37:21

kunne godt bruge en udskiftning af min windows telefon. Synes at app udvalget er frustrerende og har længe overvejet at investere i en ny mid range telefon. Udover det begynder batteriet også at nå dertil hvor 2 opladninger om dagen er nødvendigt:( One Plus One har en midrange pris men specs som et flagskib. Jeg håber i vil vælge mig :)

1 0
Mikail 09-09-2014 19:17:58

Jeg har savlet over den her telefon siden den kom ud, har i de sidste 3-4 år gået rundt med min htc desire som jeg er blevet nødt til at købe 2 ekstra batterier til fordi den bare ikke holdt hele dagen. Og som student kan jeg heller ikke købe en premium telefon så da Oneplus one kom ud var det svaret på mit kald en billig telefon der kan revalisere med både s5 og lg g3. Har søgt efter en invitation over det hele men de er bare umulige at finde så en invitation vil bare være perfekt tusind tak ;)

1 0
Morten Pejter Nielsen 09-09-2014 17:59:36

Som mange årige bruger af HTC, er det på tide jeg forsøger noget andet! Desuden er jeg ved at blive vanvittig af at glo på min kærestes gamle iphone 4s. Hele huset er Googlet up, med chromecast og det hele, nu mangler jeg lige telefonen! Min kæreste kan overtage min HTC One M8, så jeg kan prøve en 1+1 kort fortalt!

2 1
kim christensen 09-09-2014 17:42:14

har læst alt vad jeg kan finde om den men har ikke kunne få en invitation til den så ville blive så glad for en

1 0
Marc Pedersen 09-09-2014 17:04:29

Min Galaxy S3 er begyndt at synge på sidste vers, så jeg har derfor brug for en ny tlf. Jeg har længe overvejet at prøve noget nyt - jeg har haft Samsung i 9 år og OnePlus One må da siges at være nyt. Da jeg lige er flyttet hjemmefra er topmodellerne for dyre og jeg har ikke lyst til specifikationer i en ny telefon, der matcher min S3´s specifikationer, så mid-range telefonerne er ikke noget for mig.

1 0
morten 09-09-2014 16:35:13

Min Sensation (første version) trænger efter 2-3 år sammen med mig til at blive skiftet ud. Er vild forelsket i telefonen, og synes at Oneplus, og deres koncept med invite systemet er genial for at skabe et hype omkring et lækkert produkt.
Har kreditkortet liggende ved min side, så jeg er klar til at bestile ;-)

2 0
Hans 09-09-2014 15:35:54

Den skal jeg da vinde, så jeg kan slippe af med det brugte Æble som jeg slæber rundt med.
En gang Apple, altid Android :-)

2 0
Jacob 09-09-2014 14:35:13

Jeg har endnu ikke kunnet overbevise min hustru om Smartphonens fortræffeligheder. Men får jeg fingrene i en OnePlus One, så er jeg overbevist om, at jeg kan få hende overtalt.

1 0
Aske Laugesen 09-09-2014 14:23:49

Jeg står ikke i den nød, at jeg mangler en ny telefon. I dag benytter jeg mig af en SG S5, gav omkring 5000 kr. for den og jeg følte mig bestemt snydt, da jeg endelig fik taget den i brug, jo det er en god, hurtig og pålidelig telefon, men den giver bare ikke wauw effekten, som jeg synes One Plus One giver og så gør den det til det halve af prisen. Min Samsung skal under alle omstændigheder skiftes ud til en OPO, når det er til at få fat i en invite.

Mvh.
Aske

1 2
Morten Piil 09-09-2014 14:18:53

Mine gamle øjne trænger til en ornli' stor skærm :)

1 0
Jan Klemmensen 09-09-2014 14:17:09

Der skulle Jo så, have stået, "så jeg kan få glæde, af den fantastiske APP verden. ;o)"

I indlægget 13:31:02

UPP's

2 0
09-09-2014 13:46:58

Min Nokia Lumia 800 gik for en måneds tid siden i stykker efter lang tids tro tjeneste, men kort forinden er min bærbare computer ligeledes gået i stykker, hvilket har forårsaget 2 store uforudsigelige udgifter. Jeg har først og fremmest valgt at køb en bærbar computer, fordi jeg går på gymnasiet, hvorfor det har stor betydning, at jeg kan tage noter, men det har også forårsaget, at jeg har svært ved at få råd til en ny telefon, så jeg må for tiden låne en telefon af en ven.
Jeg holder meget af gadgets, hvorfor det vil være mig en stor glæde at modtage en invitation, hvormed jeg kan købe en ny og god telefon til billige penge, som kan glæde mit gadget-hjerte uden at vælte økonomien, som ikke er den bedste på SU.

-Mads

1 0
Jonas Gribskjold 09-09-2014 13:24:28

Den skal gå til min kære mor som virkelig har brug for en ny telefon. Hendes iphone er forlængst forældet og kan ikke længere køre de apps hun elsker. Derfor tænkte jeg det var på tide hun får en rigtig mobil, og OnePlus ville være en perfekt erstatning!

2 0
Anders Malik 09-09-2014 13:04:39

Har ventet længe på en afløser til min Lumia930, er imponeret over at et firma der kun startede i slutningen af 2013 , kan fremstille sådan en lækker telefon der kan hamle op med alle de store nave.
Siden jeg først hørte om OnePlus One har jeg tænkt, Den skal jeg da have, men desværre stadig uden for min prisklasse :-(

1 0
Dennis Højgaard 09-09-2014 12:59:00

Min hustru og jeg har efterhånden haft hver vores galaxy s2 i nogle år efterhånden. Jeg har været så uheldig at smadre glasset på både min og min hustrus, så hun fik for en måned siden en ny Nexus 5. jeg har siden da brugt hendes til reservedele (min ville ikke lade ordentligt). Jeg er dog efterhånden ved at være kørt surt i det smadrede glas og jeg har nu ventet i mange måneder på en invite til OnePlus One - uden held.

1 0
Hjalte 09-09-2014 12:58:53

Jeg er studerende og går i 3.g, jeg lever på SU så jeg har ikke råd til at gå ud og bruge 5000 kroner på et flagskib, og det er flere år siden jeg har haft noget i nærheden af en "flagskibs dræber" :-)

1 0
Lars Poulsen 09-09-2014 12:58:27

Hvis jeg vinder, så lover jeg at donere min Galaxy SII til vengørenhed!

3 0
Surya Bervild Gourdé 09-09-2014 12:47:18

Min Lumia 820, har efterhånden har mange problemer med livet, derudover mangler jeg en app til Sonos (som ikke findes til WP), og der vil En Oneplus One hjælpe gevaldigt :)

1 0
Mikkel 09-09-2014 12:38:18

Min trofaste Samsung Galaxy SII skal oplades så ofte, at det er svært at kalde den en 'mobil' telefon længere. Kunne godt tænke mig en afløser for den, og tror at OnePlus One er et godt bud til en god pris.

1 0
Gerth Nielsen 09-09-2014 20:18:26

Tankev

0 0