Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Vores app er et hit - har du hentet den?

Vores app er et hit - har du hentet den?

Den nye iPhone-app fra Mobilsiden.dk er allerede blevet et hit. Fik du hentet den?

Mobilsiden.dk findes i <a title=App Store. (Foto: Mobilsiden.dk)" />
Mobilsiden.dk findes i App Store. (Foto: Mobilsiden.dk)
Foto: Mobilsiden.dk

For en uge siden offentliggjorde vi, at vores applikation til iPhone og iPad gratis kunne hentes i App Store, og I læsere har taget rigtigt pænt imod den.

Aktuelt har app’en 18 vurderinger i App Store – hvor af de 15 har givet topkarakteren fem stjerner. Det betyder, at den samlede karakter er 4,5 ud af 5 mulige. I teksterne, som brugerne har skrevet i anmeldelsen i App Store, er der stort set også kun lutter positive vendinger.

Hvis du endnu ikke har fået Mobilsiden.dk på din iPhone eller iPad, så hent straks i App Store – og husk desuden også at afgive din stemme.

Senere vil der blive lanceret applikationer til Android og Windows Phone. Hvis du har en gammel Symbian-smartphone, så findes der allerede en mini-app, som kan hentes på dette link.

I version 1.0 af iPhone-applikationen kan der endnu ikke læses og skrives kommentarer på artiklerne. Derfor må kommentarerne fortsat læses på den mobile web-site.


Læs også:
 - Mobilsiden.dk er klar med iPhone App

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

ihk 24-01-2012 22:16:33

da den ikke kan det samme som man kan på web versionen.
man kan ikke skrive kommentarer på den.

0 0
Mobilsiden.dk 25-01-2012 10:08:39

Det er super. Men det står jo også i teksten om applikationen.

0 0
ihk 25-01-2012 14:45:12

men jeg vil bestemt hente det igen hvis man kan skrive kommentarer fra det.
det var en lækker app, men jeg vil ikke have en app, der alligevel tvinger mig til websitet, når jeg forsøger at skrive kommentarer.

0 0
ChrisJJ 24-01-2012 16:58:01

Det er da noget af en tilsnigelse at skrive den er til iPad. Den er til iPhone, ikke iPad. Ved godt at man kan køre den på en iPad men blev godt nok skuffet og afinstallerede den igen.

0 0
Exert 24-01-2012 09:37:57

Jeg ville ønske man brugte kræfter på websitet i stedet for apps. Som nyhedssite er det mere oplagt at gøre mobilversionen bedre end at lave en app, da meget af interfacet kan laves i html (hvis man vil). Nyheder vil jeg gerne have samlet ét sted (browser), i stedet for at jeg skal åbne en app for hver nyhedsleverandør.
Jeg tror desværre mobilsiden, som så mange andre, laver en app fordi "det er det man gør i 2011/12", i stedet for at vurdere, hvad der er bedst for ens produkt. Der er selvfølgelig et markedsføringsaspekt, men jeg tror det er kortvarrigt.

0 0
Mobilsiden.dk 24-01-2012 09:46:36

Hej Exert

Jeg er sådan set enig.
Derfor har vi heller ikke planer om at nedlægge vores mobile website.

0 0
Exert 24-01-2012 10:41:37

Uha, det havde jeg heller ikke troet at I ville :)
Det var mere, at jeg ville have prioriteret en optimering af website frem for at bruge tid/penge/kræfter på en app.

0 0
Raikkonen1974 24-01-2012 09:13:05

Hejsa

Jeg hentede den, og syntes da at den var meget flot og godt bygget op, men der er et mega stort irritationsmoment, og det er når der eksempelvis står 8 nye artikler, så er nogle nye andre ikke, dem har jeg læst, og ruller jeg ned til nummer 8 indlæser den 8 mere og fortæller nu der er 16 o.s.v - o.s.v selv om det er artikler jeg har læst dagen før.
Så jeg bruger mobil sitet ;-)

0 0
Onkel_Per 24-01-2012 00:13:07

I skriver: "Aktuelt har app’en 18 vurderinger i App Store – hvor af de 15 har givet topkarakteren fem stjerner."

Hvor mange har ialt hentet app'en?

0 0
Mobilsiden.dk 24-01-2012 09:33:03

Hej Onkel Per.

Af forretningsmæssige hensyn kan vi desværre ikke oplyse konkrete tal. Men vi er meget tilfredse over resultatet indtil nu.

0 0
Onkel_Per 24-01-2012 16:54:26

"Af forretningsmæssige hensyn kan vi desværre ikke oplyse konkrete tal"

Så det er bare pral,
og/eller en reklame for at få flere end de 18 til at dl apps'en !

0 0
KimDotDK 24-01-2012 10:31:13

Vores app er et hit, men vi vil ikke oplyse nogen tal.. Det lyder bare mærkeligt John. Angry Birds er også et hit og de har intet problem med at oplyse deres tal.
Så med kun 18 vurderinger, kunne man fristes til at tro den også kun er hentet 18 gange. Passer vel også meget godt med at samtlige ansatte på mobilbasen har hentet den en gang hver, men ikke alle har været helt tilfredse med den :D

0 0
Henrikmand 23-01-2012 22:42:33

Jeg henter Mobilsiden gennem Google Current.

Meget flottere! Meget bedre UI! Offline nyhedslæsning!

0 0
Exert 24-01-2012 09:15:14

Men kun til tablets ik?

0 0
Henrikmand 24-01-2012 11:03:18

Jo jo... kun til tablet :o)

0 0
Villiam 23-01-2012 22:13:13

noget helt andet, så er mine beskeder rettet mod admin af siden! så jer andre som for ondt i røven, i kan bare lukke og se den anden vej! for det er ikke noget til jer!

0 0
Footiefan 24-01-2012 09:40:10

Kan du ikke selv snart smutte væk herfra - barnlig opførsel!

0 0
Erling 23-01-2012 16:20:32

Hejsa!

I version 1.0 af iPhone-applikationen kan der endnu ikke læses og skrives kommentarer på artiklerne, så her må man fortsat benytte den mobile web-site.


Er i nu fuuuldstændig sikre på at der kan skrives kommentarer på det mobile website? (ja - ved godt der kan læses).

evernote:///view/3171360/s29/ab3532e1-c4fc-453d-9add-063daccc22e2/ab3532e1-c4fc-453d-9add-063daccc22e2/

MVH
Erling

0 0
Mobilsiden.dk 24-01-2012 09:34:01

Hej Erling

Ja, det er en lidt uheldig formulering.
Vi retter teksten.

0 0
Erling 23-01-2012 16:29:00

Nå - ok det link dutter ikke lige. finder et bedre.

0 0
Villiam 23-01-2012 16:04:26

på android market kan det hentes ? ;) skal i ikke snart have fyret de æble zombier og ansat nogen som er open minded ? ;)

0 0
Christopher 23-01-2012 20:50:32

Æble zombier? Du lyder ærlig talt mindre open minded end der skriver artikler.

0 0
Villiam 23-01-2012 22:03:31

chris, siden du er icrap tilhænger, så har du intet at sige ;) hav et godt zombie liv :D

0 0
Erling 23-01-2012 16:45:48

Hejsa!

Det var vel muligt at der er startet på alle app´s samtidigt og så blev dem der laver æble app´en bare færdige først. En færdig app får vel ikke lov at samle støv.

Men jo - lidt påfaldende virker det altså.

WulffMorgenthaler ovre på Politiken valgte også IOS først og de gad ikke engang at svare da jeg sendte en høflig forespørgsel på om der var noget i støbeskeen til os almindeligt dødelige.

Sådan er mobilsiden heldigvis ikke. Jeg er fuldstændigt sikker på at de gerne vil komme med en fornuftig og upartisk årsag til at IOS app´en kom først.

MVH
Erling

0 0
Footiefan 23-01-2012 20:51:57

Måske kunne du læse deres egen forklaring - den kom de med samme dag app'en var klar. Der er et link i bunden af artiklen :-)

0 0
23-01-2012 18:49:28

Ja, men når de ved en stor procentdel af dem det skriver herinde ikke har æble, så ved de jo at størstedelen ikke har husket at hente den. Men jeg håber da det bliver muligt at komme med kommentar til forummet og artikler, når app'en kommer til Android og wp

0 0
Villiam 23-01-2012 17:39:56

det er en hel del sværere at få en ios app godkendt frem for en android app. så den eneste grund til at æble er først med det, er netop pga mobilsiden fokuserer mest på æble og mindst på android. det har vi nu igennem de sidste par år fået samtlige beviser på gennem sidens nyheder. sidens ejermænd/damer favoritiserer æble, og derfor gør de også mest ud af det punkt og venter længe med det stærkt voksende og æble truende android.

0 0
Mobilsiden.dk 24-01-2012 09:44:52

Hej Villiam,

det har vi nu igennem de sidste par år fået samtlige beviser på gennem sidens nyheder. sidens ejermænd/damer favoritiserer æble


Jeg kan oplyse, at et hurtigt rå-udtræk fra vores statistik for januar 2012 indtil videre viser følgende fordeling af artikler - målt på hovedkategorierne.

Apple: 29
Android: 40
Windows Phone: 24

0 0
Jesper Vejle Krog 25-01-2012 09:21:37

Du svarer jo stadig ikke på hvorfor den ikke er at finde til Android.....

0 0