Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Vrede fugle på din Android mobil

Vrede fugle på din Android mobil

Det populære spil Angry Birds er på vej til din Android mobil. En beta version er allerede tilgængelig i Android Market.

For mange iPhone-ejere er spillet Angry Birds et herligt bekendtskab, og nu finder det populære spil også vej til Android-mobilerne.

I fredags blev Angry Birds gjort tilgængeligt på Android Market, dog kun som en “Lite” og beta version, der er altså ikke tale om det komplette spil som det kendes fra iPhone - endnu.

Spillet Angry Birds går i al sin enkelthed ud på at nogle onde grise har stjålet fuglenes æg, og i forsøget på at skaffe sine æg tilbage, kaster fuglene sig hovedkuls imod grisene fra en slangebøsse.

Angry Birds er let at lære, og svært at mestre, måske er det derfor spillet indtil videre har fået så stor succes.

Nedenfor er der en kort introduktion til spillet som er lavet af udviklerne bag, nemlig Rovio Mobile, samt en trailer som viser hvordan spillet spilles.

Du kan desuden tilmelde dig et nyhedsbrev her, for at få de seneste Angry Bird til Android nyheder.

Introduktion til Angry Birds

In-game trailer

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

sebz4n 07-09-2010 17:15:10

Hej allesammen!

Som nogle af jer nok har lagt mærke til, så er det ikke alle der kan se denne app på android market.

Jeg har skrevet til folkene på Rovio (dem der har lavet Angry Birds) og modtaget en installer.

For mere info kan I se min artikel omkring det:
http://appdroid.dk/angry-birds-on-android

0 0
Mike R 06-09-2010 19:53:08

At på min Legend er spillets skærmstørrelse lige en anelse større end skærmen på mobilen, men ikke noget der irritere ;P

0 0
Mike R 06-09-2010 19:52:26

Ja, jeg har fået det installeret på legend med 2.1 self.. ;P
Kunne ikke finde det inde på marked, men fik det installeret via appbrain.com og deres smarte web install mode til android.

I kan læse mere om det her på mobilsiden ;P
http://www.mobilsiden.dk/tips/hold-styr-pa-applikationerne-med-appbrain,lid.12050/

0 0
Donovan 06-09-2010 15:00:58

Kan heller ikke finde det på min Legend!:(
Hvordan ved jeg enlig om min Legend køre på 2.1 eller 2.2? Synes nemlig ikke jeg har fået en opdatering til 2.2...

0 0
Mads 06-09-2010 11:05:16

Er jeg den eneste der syntes det er overhyped?

0 0
Lowkey 07-09-2010 00:29:36

Nej, jeg sad med præcis den samme følelse.
Jeg erkender at det kun er en beta, men jeg synes stadig at det ret skuffende i forhold til hvor meget det er blevet hyped.
Der findes masser af spil allerede, der er langt bedre, efter min mening.

0 0
Jan 06-09-2010 11:01:11

Kan ikke finde det :) 2.1 android system.

0 0
Lasse Poulsen 06-09-2010 10:18:13

Fik FC efter installering i første omgang.
Kører med XXJPC fw på SGS (2.2).

Efter at have kopieret over til SD kortet og tilbage igen, virker det uden problemer! :-)

- Lasse

0 0
Lars Koch Hansen 06-09-2010 10:10:06

Det skyldes din skærm opløsning. Det kræver en højopløsningsskærm ala Desire, X10, SGS m.fl.
Fungerer godt, og det er et klasse spil. Køber helt klart den fulde version, så snart den frigives.

Meget vanedannende :-)

0 0
Mad_Viking 06-09-2010 14:15:04

Har lige fået dette fra udviklerne:
It should be downloadable for your device although the GPU on the Hero is not powerful enough to run Angry Birds perfectly smoothly. I’m not sure why you can’t find it?

Så det tyder ikke på at den kræver højopløsningsskærm men at jeg kunne få problemer med at køre det pga GPUen (Men ved ikke om det var det du mente med højopløsningsskærm)

0 0
Mad_Viking 06-09-2010 09:56:53

Er det andre som ikke kan finde den i market?

Jeg har Hero med 2.1 og kan ikke finde den mens en af mine venner har Desire med 2.2 og han har den!

0 0
sebz4n 07-09-2010 17:16:17

Du kan hente installer (også til mobiler som ikke kan se på market) her:
http://appdroid.dk/angry-birds-on-android

0 0
Andreas Birkjær 06-09-2010 10:34:07

Jeg har søgt lidt rundt omkring, og det lader til at der er en del som har problemer med at finde spillet med Android v. 2.1...

0 0
Mad_Viking 06-09-2010 10:12:44

Har også lige testet den med en Legend og der kan den heller ikke findes :(

0 0
06-09-2010 10:02:20

Jeg har lige testet på min Samsung Galaxy S og der er ingen problemer med at finde den på marked.

0 0