Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Waoo! Mobil lancerer nye tale-pakker

Waoo! Mobil lancerer nye tale-pakker

Fiberbredbåndsselskabet Waoo optrapper priskrigen og lancerer nye pakke produkter.

Med TDC's opkøb af Onfone blev der pludselig meget stille på lavprismarkedet, og visse selskaber har ligefrem valgt at sætte priserne op.

Waoo Mobil satser nu på, at sparke priskrigen i gang igen med lanceringen af en række nye pakkeprodukter, som fokuser på mobilbrugere, der ikke konstant surfer på Facebook via deres smartphone.

 - ”Vi vil også gerne give et stærkt tilbud til de mange kunder, der stadig kun bruger mobiltelefonen til at ringe fra og kun af og til sender en SMS eller MMS. Disse kunder skal ikke betale for, at andre kunder sender massevis af SMS’er og surfer meget på det mobile internet,” siger Anders Christiansen, administrerende direktør i Waoo.

Waoo's mobilselskab Waoo Mobil lancerer derfor tre pakkeløsninger med henholdsvis 2, 5 og 10 timers taletid om måneden. Priserne på pakkerne er 47, 97 og 167 kroner pr. måneden inklusiv opkaldafgift.

Data, SMS og MMS takseres efter forbrug, men det er dog muligt at tilkøbe fri SMS/MMS til 50 kroner pr. måned til de to mindste pakker og 30 kroner til den største pakke (10 timer).

Disse tillægspakker inkluder også en mængde data afhængig af pakken (200/500/1000 MB).

Waoo Mobil benytter Telias netværk.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Katron 29-06-2011 10:18:39

Det virker da ikke specielt billigt. For 5 timers tale pakken, får man feks ved oister, 5 Gb data, fri sms og mms samt gratis opkald til andre oisterkunder. Ingen opkaldsafgift.
Det koster 129,- i måneden.

Jeg er ret sikker på at waoo opkræver opkaldsafgift, så derfor kan det abbonement hurtigt ryge over de andre selvskabers priser.

0 0
Katron 29-06-2011 10:28:17

Har lige været på oisters hjemmeside, og kan se at de også hæver priserne. Så skal man have de billige pakker, skal man skynde sig. Priserne hæves for nye kunder fra 1/7-11.

Men hvor kan man da blive snydt. Inden jeg skiftede til oister, var jeg hos telia på et on5 abb til 149,-. Det lykkedes dem alligevel at opkræve tæt ved 250,- pr.måned, da der konstant var noget som ikke gik under "5 timers fri tale" plus der var opkaldsafgift, som blev afregnet ud over de 149,-. 3 mdr hos oister og 3 gange 129,-. Det kan man regne med.

0 0
Joddler 28-06-2011 11:41:41

HVORFOR ER DER SÅ SJÆLDENT KILDE HENVISNING HER PÅ SIDEN??? FANDME TRÆLS..

0 0
Mobilsiden 28-06-2011 13:11:38

@Joddler: Vi kildehenviser når der er tale om oplysninger fra andre medier. Enten ved "kilde" eller ved at omtale i artiklen, at vi har historien derfra f.eks. Det skriver Financial Times o.lign.

Er der tale om egenproduktion eller pressemeddelelser så laver vi ikke kildehenvisning.

0 0
Joddler 29-06-2011 11:41:59

Det ville ellers være rart, de flest andre medier laver altid henvisninger, med mindre det selvfølgelig er egenproduktion..

Jeg selv laver også ALTID kildehenvisning, det giver et mere troværdig udtryk, og mulighed for læseren nemmere at finde frem til yderligere oplysninger om emnet, istedet for han eller hun skal bruge tid på at finde den samme originale version.

Og troede også det var almindelig skik i Journalist branchen?

0 0
evilguy 29-06-2011 12:11:20

Jo kildeangivelse er relevant, når vi citerer andre kilder - og vi bruger skam kildeangivelse ganske meget.

Som Lene allerede har skrevet, så henviser vi til kilder enten i teksten eller i bunden af artiklen - og nogle gange begge steder.
Dette gøres, når vi har informationerne fra andre medier, og/eller når vi citerer andre medier. Når vi selv skriver artikler ud fra egne kilder (såsom egen research eller en pressemeddelse) så finder du ingen kildeangivelse i teksten.

Den aktuelle artikel "Waoo! Mobil lancerer nye tale-pakker" er skrevet ud fra en pressemeddelelse kombineret med undertegnedes researche og baggrundsviden. Derfor finder du ingen kildeangivelse i artiklen.

0 0
Joddler 29-06-2011 13:09:33

Forstået, men kunne alligevel være rart for læseren af have en kilde til i det her tilfælde pressemeddelelsen, således at man selv kunne læse den hvis man vil,

Kan ikke se at det skader nogen eller noget altid at henvise til ens oplysninger, med mindre der er tale om kildebeskyttelse, *smil*

oplever bare ofte at i henviser til den hjemmeside som i har jeres informationer fra, men ikke til selve artiklen, dermed skal brugeren igen lede efter kilden til nyheden,

(det har for MIG nogen gange følt som om at i har ville skjule jeres kilde tekst) selvom jeg når jeg endelig har fundet kilde teksten / nyheden ikke har haft grund til at føle dette.

0 0
Brian Andersen 28-06-2011 11:01:48

Ja, telenor har da samme koncept, at du kan købe abb. uden internet og sms/mms. ??

Så om det er en ny opfindelse tvivler jeg meget på. Dog er priserne ved telenor dyre med: 80, 130 og 180 kr. og der kan man også tilkøbe sms/mms for 50 kr.

0 0