Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   WiMP runder 300.000 brugere

WiMP runder 300.000 brugere

Musiktjenesten WiMP har passeret 300.000 brugere.

Musiktjenesten WiMP har samlet i fire lande, netop rundet 300.000 betalende brugere. Det skrives i en pressemeddelelse.

WiMP er indtil nu åbnet i landene Norge, Sverige, Danmark og Portugal. Senere på året kommer tjenesten også til Irland.

For nyligt blev WiMP-applikationen også lanceret til Apples iPad.

Det er Aspiro.com der har produceret WiMP tjenesten til Telenor. 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

twitboydk 27-06-2011 11:39:19

Skriv du alle de slåfejl du vil. Mobilsiden holder hele vejen alligevel :)

0 0
Jeppe 24-06-2011 20:42:35

I har igen skrevet forkert, denne gang har i skrevet et b i Sverige, altså så der står Sberige i stedet for Sverige

0 0
Mobilsiden.dk 26-06-2011 22:35:37

Så meget ballade over en slåfejl... :(
Nå men. Det beklager jeg meget. Der er nu rettet et "b"...

0 0
Blank 25-06-2011 16:03:42

Kan kun se een som "failer" her..
Hvis du ikke har noget sagligt at tilføje til emnet, så lad hver med at skrive noget overhovedet..
alle kan lave "slåfejl"(og stavefejl for den sags skyld..), men det er jo ikke ensbetydende med at alt debat skal handle om stavning,
der findes forumer og sider til den slags.. mobilsiden er om mobiler og hvad der dertil tilhører..

0 0
twitboydk 27-06-2011 11:38:37

Enig. Hader folk som kun ser stavefejlen og ikke det egentlige budskab :)

0 0
Jan 25-06-2011 17:22:57

Sean jeg kan godt give dig ret i der kun er 1 failer her og det er altid noget du kan indrømme det selv.

Men ret skal være ret du failer så farvel og tak for det ene input jeg nåede at læse fra dig inden du skulle videre til andre sider.

Desuden handler den her side om at rakke alt andet end iphone ned hverken mere eller mindre. og som uddannet journalist troede jeg faktisk man havde lært at læse sine indlæg igennem men dette gælder så åbenbart ikke når man er chefredaktør.

0 0
David 26-06-2011 09:50:24

hehe.. det er helt utroligt så sure Android fanboys bliver når der bliver sagt noget negativt om deres elskede grønne gud :D

Jeg synes faktisk at mobilsiden.dk er ok til at dække alle platforme, og Samsung Galaxy 2 har da fået mindst lige så meget ros som iPhone.

Det der tilgengæld er ærgerligt er den negative ekstrabladet agtige stemning der er kommet i kommentarene, nogengange går folk personligt efter journalisten.

0 0
Blank 25-06-2011 17:50:53

Jan.

Jeg kan give dig ret i, at de herinde er rimelig glade for Apple, og det er da rart at du idet mindste var blot LIDT inde på det siden handler om.. nemlig mobiltelefoner..

Nåh det så er sagt, så kan det jo være at mobilsiden bruger en iPad til at skrive nyhederne på, og hvis de bruger iOS's indbyggede ordbog, så forstår jeg også meget let hvor at de stavefejl mm. kommer fra..

men jeg vil igen pointere;
handler siden her ikke om mobiltelefoner..?
Der er altid nogen som er bedre til at stave en een selv.. Du kan f.eks ikke finde ud af at bruge komma og punktum..
Så i fremtiden så lad os spilde alt vores tid på at rakke ned på dine fejl, istedet for at være saglige, og snakke om emnet, eller mobiltelefoner i sin helhed..

Lad os da Trolle og flame hinanden, da det jo tilsyneladende er langt mere spændende en nyhedsværdien..

0 0
twitboydk 27-06-2011 11:53:21

Well said

0 0
Jan 25-06-2011 11:50:08

Nu skal du ikke sidde der og håbe på at Mobilsiden højner deres lave kvalitet selv om det er hr. chefredaktør himself der har stavet som en brækket arm.

0 0
Bjørn 25-06-2011 12:37:37

Ro på, det er jo ikke en stavefejl, det er bare en slåfejl - og den slags sker når man har travlt.

0 0
Blank 24-06-2011 14:20:11

ligenu bruger jeg Spotify (har dog også wimp på prøve)
men mit Sonos understøtter spotify, og derfor er det dem der får mine penge..
Wimp har dog noget musik som ikke findes på spotify, så vil også gerne smide penge efter Wimp..
så jo flere Wimp brugere, jo før kan det være at Sonos vil integrere Wimp i deres afspillere..
såå.. GOO WiMP.. ;)

0 0
twitboydk 27-06-2011 11:37:18

Du er jo helt blank :-D

WIMP holder hele vejen

0 0