Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Windows Phone 8.1 kan downloades af udviklere nu

Windows Phone 8.1 kan downloades af udviklere nu

Er du udvikler eller en del af Preview for Developers så kan du hente Windows Phone 8.1 nu

Er du udvikler har du vovet pelsen og installeret app' "Preview for Developers", så kan du nu hente Windows Phone 8.1. 

Se alle de lækre nye funktioner i WP8.1 her.

Preview for Developers kan alle tilmelde sig, men så ryger garantien hvis sin Windows Phone senere skal til reperation.

Tør du vove pelsen med Preview for Developers, så kan du hente app'en ved at scanne nedenstående QR-kode.

Har du installeret Windows Phone 8.1? Hvad synes du?

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Peter 29-04-2014 13:06:05

Er der nogen af jer der har downloadet, der synes batteriet bliver hurtigere brugt??

Har også oplevet en del gange at min Nokia 920 går i sort. Så jeg må genstarte den.

Ellers er det er fed opdatering

0 0
Peter 17-04-2014 08:52:31

Jeg har prøvet at oprette mig som udvikler, men det koster penge.. Er det korrekt, eller er jeg et forkert sted??

0 0
John 17-04-2014 11:23:03

Læs her.:
http://www.wpcentral.com/windows-phone-81-now-available

Du må ha en Microsoft konto.
Check ind med den i

http://appstudio.windowsphone.com/

Opret et projekt som du ikke gør mere ved.
Hent programmet "Preview for Developers " til mobilen i Windows phone "Store".
I "Preview for Developers " krydser du punktet "Enable Preview for Developers" af.
Gå derefter ind i "indstillinger/opdatering af telefonen" .
Tryk knappen "Søg efter opdateringer"
Nu skulle opdateringsprocessen til WP8.1 gå i gang.
Håber det hjælper. :-) og glæd dig. Opdateringen WP8.1 er en stor opdatering. Den kunne ligeså godt hedde WP9.

2 0
John 15-04-2014 12:59:21

Opdaterede min Lumia 920 i går. Det er næsten en helt ny telefon. Den virker meget hurtigere, og generelt bedre. Har prøvet Cortana, Det er virkelig facinerende hvad Cortana kan. Men den funktion er mest til USA. Jeg har nu 6 kollonner x 10 rækker med ikoner. De er lidt små, men synes ikke de er for små.
Tror også der er sket noget positivt med batteritiden. Jeg hører en del internetradio. Og i går aftes gik jeg is seng kl 01:00 hvor batteriet var fuldt opladet. Glemte at slukke for internetradioen, og nu kl 09:18 er mobiltelefonen kun afladet til 50% . Internetradion har kørt hele natten. Før ville det have afladet den helt. Bruger jeg FM radioen i telefonen, kan den næsten køre uendeligt. Det nye notifikationscenter er også rigtigt godt.

I artiklen står :
"Preview for Developers kan alle tilmelde sig, men så ryger garantien hvis sin Windows Phone senere skal til reperation." Dette er ikke korrekt. Garantien ryger ikke.

Alle kan tilmelde sig, og det er meget nemt. Jeg har været tilmeldt "Preview for Developers" lige så længe som det har eksisteret, kan ikke programmere en linie kode. og har aldrig haft problemer med det.
Windows phone store fungerer fint nu.
Det skal lige med at hvis du har en Lumia mobil så er kortene til HERE maps /Drive klar til opdatering for wp8.1, satelitt foto's er blevet meget bedre.

2 0
Kurt Plum 15-04-2014 10:34:38

Store virker igen. Af de nye funktioner, er det nok det nye meddelelsescenter, og muligheden for at have 3 rækker ikoner på startskærmen, man nok vil få mest glæde af i hverdagen. Jeg har set at der er nogle af de nye funktioner i WP 8.1, der er udeladt i denne udgave, men som vil komme i den endelige udgave, som vil blive udsendt sidst i april, eller først i maj.

0 0
Bo 17-04-2014 07:52:14

Jeg er nu også ret glad for den nye kalender, den nye Internet Explorer og notifikationscenteret. :)

0 0
Mikkel Due-hansen 15-04-2014 01:31:20

Har fundet ud af hvad det er som gør det. Windows phone store er nede i nogle lande på grund af nogen tekniske fejl efter opdateringen til Windows phone 8.1. Det skulle blive rette snart :)

Kilde: Microsoft US

0 0
Mikkel Due-hansen 15-04-2014 01:17:34

Det samme her selv om at jeg ikke har opdateret i nu :(

0 0
Kurt Plum 15-04-2014 00:47:56

Jeg har installeret WP 8.1, og det virker fint, bortset fra, at jeg ikke kan få forbindelse med Store, her får jeg en meddelelse om at tjenesten ikke er tilgængelig, og en fejlkode, 805a01f7. Er der andre der har oplevet det?

1 0
Nicolai 14-04-2014 20:16:19

Har installeret det på både min 1320 og 8x, må sige at jeg er ret imponeret.. Dog fungere det med 3 rækker ikoner ikke så godt på 8x, det bliver simpelthen for småtå

2 0