Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Windows Phone: Her er nyhederne i næste opdatering

Windows Phone: Her er nyhederne i næste opdatering

Næste softwareopdatering til Windows Phone giver flere avancerede muligheder og elementer kendt fra Windows 8.

Der kommer flere nye ting til den næste store opdatering af Windows Phone, skriver WMPowerusers.

To af de mere interessante features, er blandt andet muligheden for at gemme apps på et eksternt SD-kort, så den interne hukommelse ikke overbelastes af datamængden fra de mange apps.

En enden interessant ting er integrationen af File Manager og muligheden for at lukke programmer, blot ved at trække dem nedad, som det også er kendt fra Windows 8 og 8.1

Oplysningerne kommer til dels fra Microsoft selv, men også Twitter-brugeren Nawzil, der tidligere har lækket korrekte oplysninger, skriver at, File Manager kommer i en opdatering til Windows Phone i andet kvartal af 2014.

Hvorvidt der er tale om en fuld opdatering til Windows Phone 8.1 eller en GDR-opdatering er endnu ikke kendt.

Kilde: WMPowerusers, Twitter

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim Harder 05-12-2013 11:37:41

Så kommer der hukommelseskort på nye topmodeller af windows phone.

0 0
gangsteren4real 03-12-2013 19:13:20

jeg glæder mig for vildt til at få muligheden for at lukke apps med et swipe down fra toppen. En feature jeg har savnet helt vildt siden jeg skiftede fra Meego/Nokia N9!

1 0
03-12-2013 10:44:00

Nokia Lumia har flere telefoner med SD kort både mid og low end..
seneste skud er topmodellen Nokia Lumia 1520, så det findes over hele linjen..
glæder mig nu personligt til BLACK kommer med synlige notifikationer på læse og standby skærm..
desuden kommer muligheden for at lukke et program med krydset når man trykker på tilbage tasten.

1 0
Johs 03-12-2013 15:02:01

Muligheden for at lukke programmer med krydset der kommer når man holder tilbage knappen nede, har jeg på min HTC 8x haft i over en måned nu så ikke meget nyt i den funktion, men dertil skal det dog siges at jeg er meget glad for funktionen da den sparer tid og frustrationer

2 0
03-12-2013 21:27:03

Den funktion på Nokia lumiaerne kommer det først med Nokia black opdateringen i 1Q 2014.

0 1
Logik 06-12-2013 00:52:02

GDR3 kører fint på min Lumia 920.

Med kryds og det hele.

1 0
Bo 03-12-2013 08:59:59

Hvis det er nyhederne, så er det godt nok en fesen gang te! At flytte apps over på et eksternt SD kort kan kun være relevant for de billige WP modeller, da de dyre aldrig har et eksternt SD kort.

Og muligheden for at lukke programmer er direkte overflødigt. Jeg har aldrig oplevet at jeg har manglet muligheden for at kunne lukke et program. Hvad skulle jeg det for? Jeg ved godt, at Android kan have problemer med apps, der lægger beslag på ressourcer og skal lukkes, men det har WP ikke problemer med.

Håber godt nok der er flere nyheder i den opdatering...

2 1
Jesper 03-12-2013 14:16:25

Jeg ville nu være glad for muligheden for at lukke appliaktioner. Har allerede oplevet en gang (på den måned jeg har haft en windows phone) at en app har været fanget i en resume fejl, der gjorde at jeg ikke kunne komme ind i app'en igen. Den eneste løsning var at genstarte hele telefonen - lidt ekstremt når jeg bare ville vælge en ny podcast.

1 1
buster47 03-12-2013 07:24:57

Det passer nu ikke helt, Microsoft har trukket tilbage: "Update 2PM ET: Microsoft has now corrected the website and note that these features were "...mistakenly marked as completed" http://www.wpcentral.com/microsoft-completes-user-feedback-requests-new-file-manager

0 0