Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Windows Phone: Slut med manglende apps

Windows Phone: Slut med manglende apps

Microsofts Joe Belfiore har tweeted, at ved udgangen af 2014 vil det være slut med manglende apps til Windows Phone.

Det skal være slut med manglende applikationer til Windows Phone-platformen, hvis det står til Microsoft. Et af det helt store argumenter til ikke at vælge netop Windows Phone har fra mange sider været manglende apps.

Det virker dog som om udviklerne og Microsoft er ved at være oppe i gear, og kæmper for at få de sidste store vigtige titler på Windows Phone Store.

For kort tid siden kom Vine og Instagram til Windows Phone -Et stort skridt for økosystemet, men også en anledning til at Microsofts Joe Belfiore, der er vice president og manager for Windows Phone Program Management, kunne slå fast, at det skal være slut med manglende apps til platformen.

Onsdag skrev Joe Belfiore på Twitter, at med udgangen af 2014 vil det være slut med manglende apps til Windows Phone, og annoncerede samtidig, at Windows Phone afgjort er det 3. økosystem.

Kilde: Twitter

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Krabbe 22-11-2013 21:04:31

Stop dog Jeres non-valide crap om manglende app´s, WP har flere end rigelig, og personlig er jeg ikke tilnærmelsesvis nået igennem de allerede eksisterende !

0 0
David 25-11-2013 13:35:01

Jeg aner ikke hvad der er på WP, måske du kan oplyse mig? jeg har faktisk overvejet en 1020. Er der netflix, viaplay, plex, telenor mobiltv, Nike running, SAS, VIA egencia.. det er dem jeg bruger mest..

0 0
JGC 25-11-2013 11:07:40

Personligt kunne jeg da godt tænke mig app´en "HOLA", så jeg kan se amerikansk Netflix med min danske konto.
Hvad med en E-Boks app, bare for at tage et par stykker??

0 0
Krabbe 25-11-2013 13:17:54

Og mht. HOLA, er problemet vel ikke større, end du kan smide linket på dit skrivebord ;-)

Go´ fornøjelse.

0 0
Krabbe 25-11-2013 13:01:54

Kære JGC ...

Ikke at jeg skal råde med hvad du gør, men kan da foreslå du logger ind i WP-app´s, for jeg har da brugt e-boks for WP siden efteråret 2012 :

http://www.windowsphone.com/da-dk/store/app/e-boks-dk/ae5f3561-2b3c-4db6-a06a-e315a1ab1f87

0 0
claus 21-11-2013 15:01:39

er faktisk ligeglad.. så længe wp ikke understyrer T9 så skal jeg ikke købe en wp

0 0
Kim 21-11-2013 21:04:12

Det er altid underholdende hvilke halmstrå der gribes efter i modstanden mod WP.

T9, så skal du jo slet ikke bruge en smartphone, så er det jo klart du er ligeglad med apps...

0 0
21-11-2013 16:21:25

Det har det altså gjort længe

link
http://www.windowsphone.com/s?appid=f29b9598-65e6-4cb5-a626-6e55fe456127

0 0
Logik 21-11-2013 17:29:08

Han er jo altid fuld af løgn.

0 0
21-11-2013 18:55:38

Hvem mener du?

0 0
Desperate 21-11-2013 12:17:38

... får man mulighed for at opdatere sin Windows Phone i fremtiden?

Det hjælper jo ikke særligt meget, hvis apps er tilgængelige i slutningen af 2014, hvis ens forår 2014 model ikke kan få den nyeste version af Windows Phone.

0 0
Henrik 24-11-2013 14:31:20

øhh...hvorfor skulle man ikke kunne opdatere til nyeste version? Alle Windows Phone 8 telefon indtil videre, selv de allermest lowend, har da kunne opdateres til nyeste, altid.

0 0
hellas7 24-11-2013 23:47:56

"hvorfor skulle man ikke kunne opdatere til nyeste version?"

- Nu har microsofts support-periode ikke ligefrem været imponerende på tidligere software-versioner...

0 0
Mikkel Secher 21-11-2013 12:53:55

Ja, Windows Phone har den længste supportperiode af alle platforme, på 36 måneder...

http://www.mobiletechworld.com/2013/07/10/windows-phone-8-support-life-cycle-increased-from-18-months-to-36-months-business-feature-pack-announced/

0 0
AS 21-11-2013 18:51:21

Nej det er ikke korrekt. iPhone 4 kan opdateres til iOS7. iPhone 4 kom i juni 2010.

0 0
red_martians 21-11-2013 12:44:30

Jeg ved at windows phone 8.1 ruller ud i løbet af næste år. Den skulle som udgangspunkt komme til alle phone 8.0-telefoner. Sidder selv med en phone7, og den er ikke meget værd, selvom den var super "in" da jeg købte den for lidt over et år siden.. øv bøv.
Så forstår godt din bekymring.

0 0