Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Wordfeud slået af nyt populært spil

Wordfeud slået af nyt populært spil

Wordfeud må se sig slået af det nye populære spil Draw Something, der lige nu storhitter i App Store og på Google Play.

Wordfeud har længe været det helt store spillehit til mobiltelefonen, men nu er et nyt spil ved at overtage opmærksomheden.

Det nye spil hedder Draw Something og er en form for mobilt ”tegn og gæt”, hvor brugerne sender tegninger til hinanden, som så skal gættes.

Draw Something er i øjeblikket så populært, at det ligger nummer et i både App Store og på Google Play(Android Market). Det er dermed blevet et af de absolut mest populære spil på rekordtid.

Spillet findes både i en gratis version og i en betalt version, hvor du er fri for reklamer.

Hvad synes du om Draw Something? Kan spillet slå Wordfeud helt af banen?

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

TrekkieGrrrl 19-03-2012 22:48:05

Der er alt for få ord med. Jeg har betalt for den "store" udgave - uden rekvalmer og med flere ord, og alligevel er der ufattelig mange gengangere i de ord man både selv får og som man skal gætte.

Konceptet ville være bedre hvis man havde mulighed for selv at vælge et ord og ikke var bundet af de færdigpakkede. Det ville osse løse problemet med at spillet kun er på engelsk.

0 0
Tommy 20-03-2012 16:38:17

Vigtigt! det er med til at sikre det ikke bliver lige så stor succes som wordfeud.
Mvh en person der taber hver gang der spilles tegn og gæt!

0 0
patrick lønquist 19-03-2012 18:21:37

Så alle os der er hoppet med på lumia vognen er left alone...

0 0
Rallerbabz 19-03-2012 21:56:15

Det siger vel sig selv at et knap så populært OS har knap så mange apps?

Det kommer, det kommer. WP7 skal først lige slå igennem, og imo tror jeg først det bliver i 2013 at det rigtigt kan konkurrere, da WP7 stadig mangler bugfixes, popularitet, flere telefoner + en masse apps ;)

0 0
Tommy 20-03-2012 16:44:34

jeg har prøvet wp 2x1 måned (først en lumia 800 og nu Samsung omnia W) og jeg synes faktisk ikke der er det store problem i app udvalget - ja den mangler danske bank, men det er vist også det.
På spil siden er den lidt mere ramt, men harlæst MS vil lancere noget de kalder "3skærme, 1 sky" (oversat) som bare betyder pc, xbox/tv og WP. Så hvis man gamer Sonic på mobilen, så gemmer man bare og starter xboxen og gamer videre, det er sgu da smart - det er dog vist kun ganske få spil man kan gøre det med, men når det kommer til Need for speed, assasins creed mfl så bliver det for alvor interessant.
+ windows 8, men så rammer vi også hurtigt 2013, som du nævner, men så tror jeg også WP+win8 vil være ret interessant for alle business-folk og tilføj en xbox så bliver det nok endnu mere interessant for gameren!

0 0
David 19-03-2012 19:21:41

Mon ikke det kommer..

0 0
Kongand 19-03-2012 14:12:23

Jeg mangler stadig at
- det er på dansk
- push funktion (eller i det mindste den virker)
- strømforbruget mindskes markant

Og endelig mangler jeg lidt finde ud af om det går ud på at gætte flest i streg, tjene flest point i forhold til modstanderen / medspilleren og hvad man skal bruge pointene til. Så vidt jeg kan se, kan man blot "købe" nogle nye farver pt.

Har ikke spillet det så meget pga. ovenstående, så kan godt være, jeg har overset noget.

- jeg er dog glad for at have en s-pen at tegne med frem for de fede pølsefingre :p

0 0
GadgetMe 19-03-2012 17:19:24

Jeg har ikke nogen s pen hvilke netop er grunden til at dette spil ikke bliver populært hos mig ;-)

0 0
cpaaske 19-03-2012 14:05:10

Jeg har spillet det og er stoppet igen på grund af at det ikke var på dansk..

0 0