Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Xperia Neo lader vente på sig

Xperia Neo lader vente på sig

Sony Ericsson Xperia Neo - den lille udgave af topmodellen Arc, kommer ikke i butikkerne til tiden.

Sony Ericsson Xperia Neo
Sony Ericsson Xperia Neo

Egentlig var det planen, at Android-mobilen Xperia Neo skulle ligge klar i butikkerne inden udgangen af første kvartal, men det har ikke holdt stik.

Her i starten af andet kvartal, er den lille udgave af Xperia Arc, endnu ikke at finde i mobilforretningerne i Danmark.

- “Jeg kan bekræfte, at Xperia Neo desværre er blevet forsinket. Derudover har jeg ikke yderligere kommentarer,” siger national account manager Kenneth Møller, Sony Ericsson Danmark, til Mobilsiden.dk.

Ifølge Mobilpriser.dk er prisen på Neo aktuelt, uden abonnmenet, cirka 3.100 kroner.

Læs også:
 - Web-TV: Xperia Arc - den bedste i lang tid (test)

Web-TV: Første kik på Xperia Neo

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Peter Andersen 06-04-2011 10:43:07

Ovenpå anmeldelserne og brugeroplevelserne på Arc'en går jeg nu og glæder mig til Neo.
Arc'en virker stor, når man kommer fra en HTC Hero, så jeg håber på at Neo falder i min smag.... Og som jeg læser det, er det kun antallet af RAM, der spec-mæssigt adskiller de to fra hinanden, så det bliver spændende at se, om anmelderne finder oplevelsen på Neo mindre flydende end på Arc.
Min kammerat har nu en X10 Mini Pro, og han glæder sig til Neo Pro og siger, at han får svært ved at gå tilbage til et touch-tastatur.
Jeg har omvendt været glad for T9 på min Hero og har et spinkelt håb om, at Sony-Ericsson i deres Neo har medtaget deres T9-tastatur fra X10 Mini'en - jeg har det svært med QWERTY-tastatur på telefoner...

/P

0 0
Bent49 07-04-2011 11:17:00

Jeg går også og venter utålmodigt på min neo.
Proshop forventer den på lager 26. april.
Den virker umiddelbart på mig som en bedre mobil end dens storebror arc.

0 0
Villiam 06-04-2011 10:55:20

Peter, så er det jo godt at den kører med android så man kan hente et almindeligt tastatur til mobilen ;) altså som man kender det fra de almindelige touch mobiler inden qwerty blev populært :)

0 0
Peter Andersen 07-04-2011 10:39:57

Hey Villiam!

Ja, det må man jo så ud i...
Kender du nogle T9-tastaturer, du kan anbefale? De skal jo gerne bruge danske bogstaver og kunne tænke danske ord - alt andet lige ville det jo være lettere, hvis bare telefonerne i sig selv havde denne mulighed... ;-)

/P

0 0
Villiam 07-04-2011 14:41:42

uha, nu spørger du den forkerte :) jeg bruger ikke selv ordbog :) men prøv at kigge på http://www.androidforum.dk :) der er nok nogle som har prøvet de forskellige som er på markedet :)

0 0
Villiam 05-04-2011 18:53:33

spænnende at se om SE nu lægger sag an mod Samsung eller omvendt ;)

0 0
JGMobil 06-04-2011 10:32:49

Hvorfor skulle de lægge sag an??

Rimeligt irriterende at den er forsinket! Når man ser på datoerne hos de forskellige webshops er de tidligste datoer midt i april, så er spørgsmålet om man skal tro på det!? Udover det får operatørerne nok først Neo'en efter de almindelige webshops og butikker...

0 0
Villiam 06-04-2011 10:53:55

samsung kommer også ud med en mobil som hedder neo. og kender man usa ret, så ender det jo med at de sagsøger hinanden for at bruge samme ting, navne osv ;) men jaw, den ser nu fed ud :) som dummy altså, glæder mig til at se den rigtige udgave :)

0 0
JGMobil 06-04-2011 12:33:24

Ok tak, det var jeg ikke klar over.

Jeg så den i levende live i det nye "3huset" da det åbnede sidste uge. PÅ første sal havde Sony Ericsson en stand, med Sony repræsentanter (rart at slippe for 3 sælgerne) der blandt viste Neo'en frem. Ved ikke om de bliver ved med at være der, men vil tro at standen gør...

Syntes den var en del federe IRL end på de billeder man har set :)

0 0
SørenB 06-04-2011 19:34:13

SE havde en kæmpe lastbil parkeret foran Aalborg Storcenter sidste weekend med mulighed for at prøve Arc, Neo og Play. Personligt ser jeg meget frem til Neo, da den har ca. samme specs indeni som Arc, men er knap så stor.

Umiddelbart føles den som en rigtig lækker mobil med at godt kamera.


SE repræsentanten mente at 'visse problemer i Japan' var skyld i forsinkelsen, men at den skulle være her omkring uge 17.

0 0
Villiam 06-04-2011 23:35:27

Neo skulle være afløseren for Vivaz :) var den det da du prøvede den ?

0 0
SørenB 08-04-2011 17:33:05