Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Xperia Nozomi - nyt Sony Ericsson-flagskib afsløret?

Xperia Nozomi - nyt Sony Ericsson-flagskib afsløret?

Design og specifikationer for den kommende Sony Ericsson Xperia "Nozomi" er ikke længere en hemmelighed, hævder website.

Sony Ericsson ser ud til at have en ny smartphone-satsning i ærmet, som foreløbig går under navnet Xperia Nozomi.

I hvert fald hvis man skal tro iandroid.co.il, som hævder at kunne afsløre både billeder og udvalgte specifikationer.

Nozomi er angiveligt udstyret med en dual-core 1.5 GHz-processor og en 4,3" skærm med en opløsning på 1280 X 720 pixels. Ifølge amobil.no overgår det pixeltætheden på Apple såkaldte retina-skærm i iPhone 4 og 4S.

Derudover mener rygtesmedene at vide, at Nozomi byder på 1GB RAM og et kamera, der skyder med 12 megapixels.

Styresystemet på billederne er Android 2.3.5, men det må formodes, at målet er en opdatering til 4.0 (Ice Cream Sandwich).

Kilder: amobil.no, justamp.blogspot.com, iandroid.co.il

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

andreas 15-11-2011 14:35:27

Efter at rygterne nu har løbet en måneds tid, er de nu blevet til virkelighed. Sony har opkøbt Ericssons halvdel af det fælles mobilselskab SonyEricsson for 1,05 mia. Euro. Dermed ejer Sony nu alle 100% af selskabet, og det kommer nu til at fungere som et Sony-datterselskab.
SONY ER SONY !

0 0
TechnoSmølf 14-11-2011 22:04:28

Jeg glæder mig til at få det nyeste flagskib i hånden... Og håber det bliver en SonyERICSSON!

Jeg er absolut ikke Sonyfan, så det er med dyb sorg at denne nyhed kom mig for øre...

0 0
BallonPedro 14-11-2011 15:47:10

Endelig kom SE med på beatet og leverer dualcore :)

Glæder mig til at se den endelige mobil og gerne med ICS..

Og 12 mpix er fuldstændig lige meget hvis ikke optikken er med. Hellere en god 8 mpix optik end en middelmådig 12 mpix. Men SE plejer nu at have styr på det.

0 0
andreas 13-11-2011 16:48:02

jeg er sku enig i megapixel delen...hellere ordentlig optik, bedre lysfølsomhed, hurtigere respons, end mere megapixel som kun er størrelsen på billdet. A4 er ca 4 MPX så hvis du skal zoome enorm meget eller skal lave kæmpe plakater så er det vigtigt med mange megapixels men så køb en DSLR kamera som kan levere når det virkeligt gælder. BUM SLUT

0 0
mathias 11-11-2011 09:35:37

Har Sony ikke lige købt Ericsson ud, så navnet er vel forkert.

0 0
zonetrooper90 11-11-2011 17:06:10

Sonys opkøb af Ericssons halvdel af selskabet går ikke igennem før efter nytår... hvis alt går uden problemer... og så er prototypen jo fremstillet før annonceringen af opkøbet... den har jo været set før...

0 0
11-11-2011 10:16:35

Så SE skriver altså navnet forkert på mobilen ? :D Der går jo nok lige noget tid inden at det slår igennem :D

0 0
Nygaard 11-11-2011 09:53:50

+1

0 0
Jonas Rasmussen 10-11-2011 23:20:19

lyder lidt mærkeligt at det ikke er ICS den bliver født med, eftersom den ikke har nogen knapper på fronten?

0 0
zonetrooper90 11-11-2011 19:55:51

Der er faktisk knapper på fronten af telefonen... de sidder på de tre LED lys på forsiden... det er dog ikke nemt at se på billederne her på siden da de har ret små "ikoner"...

0 0
11-11-2011 10:14:18

Det du ser er jo en prototype....Og ICS er jo først lige blevet frigivet...Så de har jo nok testet den med GB da de ikke har haft andet ;D

0 0
10-11-2011 14:50:54

Mener at dens navn officielt vil være xperia ARC HD...

0 0
zonetrooper90 11-11-2011 17:02:26

Far at den ville få det navn kræver det jo at den har samme buede bagside som Arc...

0 0
zonetrooper90 11-11-2011 17:02:57

ikke far... for...

0 0
Villiam 10-11-2011 18:59:09

idag skifter nye mobiler så ofte som pigerne skifter hårfarve :) det endelige navn kommer først lige inden mobilen bliver udgivet :)

0 0
10-11-2011 19:58:19

Jo jo, men når det nu er et "nyhedssite" omkring mobiler, mon så ikke man skulle være lidt med på beated ???

0 0
Villiam 11-11-2011 06:35:07

gsmarena har ikke fået den ind på listen endnu. men f.eks. satio fik også kælenavnet idou. så kan godt være at den her mobil også kommer til at hedde begge dele :)

0 0
David Nielsen 10-11-2011 14:23:10

Hvorfor 12 megapixels det gør bare billedet ringere, med mindre billedchippen er større end dem der i smartphones idag. Vi har ikke brug for flere megapixel SLUT!!

0 0
David 12-11-2011 12:28:40

Ikke nødvendigvis rigtigt at det gør billedet ringere. Det er rigtigt at eftersom pixeltætheden bliver større, så kommer der mere støj. Men 12Mp giver flere informationer end 8Mp SLUT!!

Min N8 har 12Mp og INGEN mobiltelefon kommer på højde med det endnu, heller ikke N9 eller iPhone 4S. Og de 12Mp gør at jeg kan bruge billederne på A4 print.

Hvordan hænger det sammen med dit udsagn? :)

0 0
Villiam 10-11-2011 14:35:27

så køb dig dog nokia's nye symbian flagskib. med endnu større linse end n8. da du ikke er typen som bruger mobilen som cam de tider hvor du ikke gider slæbe det store tons tunge spejl refleks med dig, så lad være med at pive ;) exmor teknologien klarer det faktisk super godt, også selv når billedet kommer op på computeren eller storskærmen.

0 0
David Nielsen 11-11-2011 13:21:49

Det ikke fordi jeg er gal. Jeg undre mig bare over hvorfor folk putter flere flere megapixels i deres kamera.

0 0