Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Xperia-serien får nye medlemmer

Xperia-serien får nye medlemmer

MWC: Sony Ericssons Xperia-serie får nye medlemmer i familien.

Som altid forud for verdens største mobilkonference, Mobile World Congress (MWC), som Mobilsiden.dk naturligvis dækker, spekuleres der over, hvad der mon bliver præsenteret.

Rundt på nettet gættes på mange ting, f.eks. en Playstation-mobil (har der været rygter om i flere år) eller "Xperia Play" - et spilunivers til Sony Ericssons Xperia telefoner.

Det eneste som på nuværende tidspunkt er et faktum er, at Sony Ericsson holder pressemøde søndag den 13. februar 2011 i Barcelona, hvor der introduceres nye medlemmer af Xperia familien.

Mobilsiden.dk vil være til stede ved arrangementet, der vil kunne følges her på siden.

Ved Mobile World Congress i år præsenterede Sony Ericsson modellerne Xperia X10 Mini, Xperia X10 Mini Pro og Vivaz Pro.

Kopi af invitation til pressemødet i februar 2011
Kopi af invitation til pressemødet i februar 2011
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

TechnoSmølf 29-12-2010 21:48:44

jeg har med min er når jeg går fra den 3 til 4 sammenhængende sms at den går over til mms. Ellers har jeg ikke en finget at sætte på min X10i, og lyden i højtaleren er blevet meget bedre efter 2.1 opdateringen.
Når X12 kommer, så er jeg med garanti ejer den så snart til kommer til salg...

0 0
WHAT 28-12-2010 21:21:00

Måske i bare skulle se i øjnene hvem der er markedsledende på Android markedet.... HTC ;)

0 0
Anderstoft 29-12-2010 13:35:16

Lavede bare den finte, at jeg købte mobilen uden noget som helst kendskab til markedet og DEREFTER kiggede lidt nærmere på, hvad der egentlig var at vælge imellem.
"Skyd først, spørg bagefter" ...

0 0
Mads Fich 27-12-2010 18:19:25

Navnet Xperia play, skulle blive navnet på playstation mobilen. Der kommer en helt ny sektion i market, med spil kun til denne mobil. Den vil ligne den der er i videoer på nettet, men med lidt ændringer.
Anzu, vides ikke hvad kommer til at hedde endnu. Men får 4,2 tommer skærm. og bliver meget tynd. ca samme tykkelse som fx w880i.


Begge telefoner skulle komme med 2.3 android.

0 0
27-12-2010 09:06:51

Men tvivler nu på, at jeg nogensinde skal have en SE mobil igen. Efter 1 år med Xperia X10, så forsvandt min forkærlighed og loyalitet for dette mærke. Jeg har haft mange mobiler, men har aldrig oplevet så mange problemer før, som jeg har med denne. "Hver" gang de har varslet software opdateringer, er der blevet lovet forbedringer. Desværre så er de mest basale ting i telefonen ikke blevet bedre(såsom folk ikkke kan høre hvad man siger og jeg kan ikke høre dem), og opdateringerne har trukket ud i en evighed. Jeg er nok mere på Nexus S eller den kommende LG denne gang.

0 0
John 27-12-2010 09:29:41

Samme her, var trofast SE kunde og tvivler også på, jeg kommer tilbage.
Efter at have ventet 7 måneder på en skuffende opdatering til Android 2.1 skiftede jeg til Iphone 4.
Her kommer man til et helt gennemtestet og færdigt produkt. Man lærer at værdsætte når alting kører helt smooth.
Dog savner jeg Timescape lidt.

0 0
27-12-2010 10:13:44

Jeg overvejer også stadig om det skal være iPhone 4, men nu må vi se:-) Jeg er ret glad for Android. Jeg bruger aldrig Timescape, så det kommer jeg nu ikke til at savne.

0 0
Anderstoft 28-12-2010 00:08:04

Mht. sms'erne så havde jeg samme problem - den hakkede i hvert fald super meget, hvis beskeden var mere end én besked lang. Så downloadede jeg Handscent SMS, og nu er problemet der slet ikke mere..
Men er godt nok enig i kritikken af Sony Ericsson. Har selv x10, OG ER SÅ TRÆT AF DEN! har haft den siden slutninge af august, og planlægger allerede at skifte til fx iPhone 4 eller Nexus. Ved ikke med LG, da de ikke rigtig har ry for at være de bedste på mobilmarkedet - men det kan man vel ikke altid stole på, som SE så tydeligt demonstrerer. Har haft Sony Ericsson hele mit liv minus én tlf, og har altid været glad for det - men det formåede x10'eren at rive fra hinanden fuldstændig! Alting hakker, den crasher, selvom jeg installerer ting andre kan bruge uden problemer - Launcherpro fx - så er der også problemer dér osv.
Årets flop vil jeg næsten sige, baseret på hvad jeg har hørt.
Det er dog min subjektive mening.

0 0
Christian M. 27-12-2010 14:56:56

De får ikke en rød øre fra mig! Der er ikke andet end problemer med S/E. Efter opdateringen til 2.1 kan man ikke skrive 2 sammenhængende beskeder... Oplever i det samme

0 0
27-12-2010 15:13:47

Well jeg kan godt skrive 2 sammenhængende beskeder, men den vil ikke sende beskeden. Er det samme problem du har?

0 0
Christian M. 27-12-2010 16:47:36

Jeps det er det...

0 0