Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   YouSee klar med TV-app til iPhone og iPad

YouSee klar med TV-app til iPhone og iPad

Yousee er klar med en applikation så det er muligt at se live-TV på iPad og iPhone.

Hvis du får leveret kabel-TV fra Yousee og samtidigt har en bredbåndsforbindelse fra samme udbyder, kan du få glæde af selskabets TV-app til henholdsvis iPhone og iPad.

App’en gør det muligt at se en række TV-kanaler på de mobile enheder.

TV-udsendelserne kan dog kun ses hvis man er hjemme, og ellers er koblet op til det trådløse netværk.

Det er således ikke muligt, at tage Yousee-pakken med på farten.

Yousee forventer at frigive en beta-version af en app til Android-telefoner i løbet af nogle uger. 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mikkel 10-11-2011 22:32:34

Jeg må sige jeg har ventet længe på denne app. Min kæreste og jeg har kun et stuealter, og pc'en er sgu for længe om at starte op og alt for bøvlet for lige se tv et andet sted i lejligheden. Så er det noget nemmere på med ipad'en.
God og længe ventet app her fra.

0 0
Magnus 13-11-2011 21:57:05

Prøv knappen "Slumre" i Windows, opstart på 4-5 sekunder eller 1-2 med SSD ;-)

0 0
Carsten 10-11-2011 15:13:35

Jeg syntes det er kanon.
Ungerne kan ligge i sengen og se Ramasjang og jeg kan se tv avisen lige ved siden af kødgryderne når jeg laver mad.

0 0
Mozz 10-11-2011 12:23:52

Denne app, er da til grin - og for de fleste fuldstændig ligegyldig, så længe man kun kan bruge den hjemme!! DET ER EN OMMER!!

0 0
Henrikmand 10-11-2011 12:15:30

Udmærket, at de endelig bringer web-tv ud til iOS-folket. Det har virket upåklageligt på Android-enheder i lang tid, og selvfølgelig på pc.

Løsningen svarer vel præcis til Stofas, ikke? Så det er nok ikke så mærkeligt, at den kræver wifi...

0 0
Klaus 10-11-2011 21:37:44

Lissom at det har virket upåklageligt i lang tid til både Iphone og Mac:)
I øvrigt tror jeg at hovedbudskabet i artiklen var nyheden om at Yousee havde udviklet en app. Efter min mening er det fuldstændigt uinteressant når det kun virker over ens eget wifi, men mon ikke at de finder ud at lave et personligt login, så man kan se sine kanaler overalt:)

0 0
DX 10-11-2011 09:51:56

YouSee, eller har i opfundet den dybe tallerken - Tænk hvis man også kun kunne ringe fra sin mobil hvis man var hjemme & koblet op til sit trådløse netværk. Nej hvis det skulle være smart så skulle man kunne se det man har betalt abb. for, samtidig med at man var på farten. Ligesom man kan høre radio både hjemme & i bilen, så var det noget der rykkede.

0 0
Urbanus 10-11-2011 09:21:01

"TV-udsendelserne kan dog kun ses hvis man er hjemme, og ellers er koblet op til det trådløse netværk.

Det er således ikke muligt, at tage Yousee-pakken med på farten."

Øh, hvad i alverden skal man så med den??!! Er det da netop ikke det der burde være meningen? At man kan tage sit tv med på farten.

Derhjemme har jeg allerede et device der hedder "fjernsyn". Jeg har faktisk flere af dem, og hvis jeg har brug for et ekstra et med en lille skærm, så kan det fås til en femtedel af hvad en telefon eller en tablet koster.

0 0
Bjarke Hansen 10-11-2011 19:21:43

Jeg er sikker på Yousee meget gerne ville tilbyde tv på farten.
Men grunden til begrænsningen kan du være tæmmeligt sikker på det er pga rettighedsindehaverne, altså KODA og kanalerne der sætter en kraftig stopklods for dette.

0 0
Martin Laursen 10-11-2011 09:36:44

Enig !

0 0
Thomas Kristensen 10-11-2011 11:29:22

Kan hellere ikke se hvad jeg skulle bruge det til, vil da langt hellere se det på en 40 tommer skærm end en lille uduelig mobil skærm

Nu har jeg ikke en i-device så kan ikke sige hvordan det virker
Men gætter jeg rigtigt, så hakker billedet, og det køre sikkert ikke 100% optimalt :)

0 0
Svend Ole Nielsen 11-11-2011 01:41:38

Forkert. Det kører ganske glimrende.

0 0