Aggressiv pris skal sælge LG G2

Godt produkt til skarp pris, bliver LGs store argument der skal overbevise kunderne om, at G2 er et spændende produkt.

Aggressiv pris skal sælge LG G2

Når man, som LG, roder rundt med en markedsandel på cirka fem procent (Q2 2013), skarpt forfulgt af Huawei, skal alle sejl sættes til, for at indfange kunderne.

LG G2 er et produkt, der blander sig blandt topprodukter i Android-kategorien fra konkurrenterne Samsung, Sony, HTC og Huawei.

Med 5.2 tommer Full HD skærm, 13 megapixels optisk stabiliseret kamera, nogle nye betjeningsfunktioner og en særdeles hurtig processor samt kraftigt batteri, skal LG nok få kunderne til at kigge nærmere på produktet.

De danske teleoperatører, vi har talt med, slår på at LGs seneste produkter har været gode produkter til en attraktiv pris, hvilket også LG G2 bliver.

Hverken teleselskaberne eller LG er vilde med at tale om prisen. Men G2 vil sandsynligvis ligge på den rigtige side af 4.000 kroner, hvilket nok skal få kunderne til at overveje telefonen.

LG G2 starter med at sælge i begyndelsen af oktober.