BiBoB: Rundede 5.000 kunder på en halv dag

Efter bare 12 timer som teleselskab rundede BiBoB de første 5.000 kunder. Her er BiBoB-chef Frank Rasmussens reaktioner.

BiBoB: Rundede 5.000 kunder på en halv dag

Danmarks nye teleselskab BiBoB fik sig lidt af en positiv overraskelse, da startskuddet lød kl. 11.30 mandag formiddag. Interessen var nemlig overvældende, og mere end hvad man nogensinde kunne have håbet på.

Det resulterede desværre også i meget lange ventetider til stor irritation for mange, som gerne ville sikre sig – som bruger i BiBoB.

 – "Kundernes oplevelse var ikke tilfredsstillende", lyder meldingen fra BiBoB-chefen Frank Rasmussen, som samtidigt påpeger, at ventetiden egentlig ikke var grundet selskabets servere og kapacitet.

Han fremhæver, at det ikke kun var selskabets egne interne flaskehalse, som skabte problemer. Der opstod ligeledes problemer med betalingssystemet og CVR/CPR-opslag.

"Vi rundende 5.000 kunder"

Men den overvældende interesse var alligevel positiv. Efter under 12 timer i luften kunne BiBoB afslutte dagen med over 5.000 kunder. Et imponerende resultat, selv for den garvede iværksætter Frank Rasmussen, som tidligere har stået i spidsen for Telmore og EasyMobile.

Over natten oplyser han, at de sidste koder er blevet finpudset, så tingene kan køre mere flydende for de kommende kunder. Dem, som bestilte nyt nummer igår, får allerede deres simkort om max. tre dage.

Glæden var da også stor på Mobildebat.dk, da selskabet endelig kom i luften. Reaktionerne findes her.

Mobildebat.dk venter i spænding på BiBoB