Bibob: Vi er rigtigt farlige

"Konkurrenterne vil bløde", lyder det fra Bibob, der varsler ny priskrig.

Bibob: Vi er rigtigt farlige

Det går godt for Bibob. Mobilselskabet har fået 70.000 kunder over det seneste år, og forventer positive tal på bundlinjen i 2009, skriver Børsen.

I forhold til f.eks. Company Mobile der sælger mobilsetups til blandt andet Unotel, Happii Mobil og Cooltel, er Bibobs kundeantal bemærkelsesværdigt højt. Kilder i branchen vurderer, at Company Mobile samlet set, kun har 50-60.000 kunder. Disse er kommet til over en periode på cirka fem år. Det Aalborg-baserede selskab M1 er dog stadig godt 30.000 kunder størrere end Bibob.

– “Problemet for konkurrenterne er, at vi bliver rigtigt farlige, når først break-even er nået. Så imens vores konkurrenceevne forøges, bløder andre i branchen”, siger Bibob direktør Frank Rasmussen til Mobilsiden.dk

Bibob varsler nye priskrige, som har til formål at skabe en endnu størrere kundedatabase. Direktøren er dog ikke meget for, at komme med detaljer.

– “Det vil være ualmindelig uklogt, at afsløre vores præcise planer og timing her”.